Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
zoo esch
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 21 Mei 2014, 19:39 | Bericht # 221   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

@ boerroel545, ziet er wel mooi uit! misschien wat meer beplanting want net zoals michelaar zegt ziet het er nu een beetje eenzaam uit. mischien wat meer grond beplanting of wat meer verschillende soorten palmbomen. 

ook is het wel jammer dat er voor zo'n groot mooi gebouw maar een paar diersoorten te zien zijn. misschien wat grotere vogels er in doen zoals pelikanen, of zeehonden (ook al zijn dat geen vogels xD).

en wat me ook nog opviel was dat er weinig dingen waren voor bezoekers zoals bankjes en dat soort meuk.

verder zag het er mooi uit! 

gr. Marijn ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ boerroel545, ziet er wel mooi uit! misschien wat meer beplanting want net zoals michelaar zegt ziet het er nu een beetje eenzaam uit. mischien wat meer grond beplanting of wat meer verschillende soorten palmbomen. 

ook is het wel jammer dat er voor zo'n groot mooi gebouw maar een paar diersoorten te zien zijn. misschien wat grotere vogels er in doen zoals pelikanen, of zeehonden (ook al zijn dat geen vogels xD).

en wat me ook nog opviel was dat er weinig dingen waren voor bezoekers zoals bankjes en dat soort meuk.

verder zag het er mooi uit! 

gr. Marijn ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 21 Mei 2014 om 19:39
boerroel545
Datum: Donderdag, 22 Mei 2014, 17:16 | Bericht # 222   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ Verzorger-Jarne, bedankt voor je reactie en stem. en over de fossa ik heb die van evi111 totaal over het hoofd gezien. alleen evi111 is al sinds maart niet meer online geweest. 

@ Michelaar, bedankt voor je reactie. Het ziet er nog eenzaam uit omdat het gebied nog volwasse moet worden hiermee bedoel ik dat de planten zich nog verder moeten uitbreiden en de dieren aantallen ook moeten worden uitgebreid.

@ Kit_Fisto, bedankt voor je reactie. het ziet er inderdaad nog kaal uit maar daar moeten de planten die er al staan in de toekomst voor gaan zorgen dat het er weer mooi groen uit gaat zien. de palmbomen vind ik een goed idee. de dierenaantallen in het gebouw moet nog worden uitgebreid het aantal diersoorten zijn we in dit gebouw niet van plan ( heel misschien komt er nog een klein verblijf voor flamingo's die niet in de groep bij het moeras passen) pelikanen en gewonen zeehonden komen niet in het gebouw omdat ze niet afrikaans zijn of niet van europa naar afrika trekken. en voor de bezoekers wordt gewerkt.  ^_^

stemmen 

congo: 0
savanne: 1

stemmen en reageren kan nog altijd nog

Bericht@ Verzorger-Jarne, bedankt voor je reactie en stem. en over de fossa ik heb die van evi111 totaal over het hoofd gezien. alleen evi111 is al sinds maart niet meer online geweest. 

@ Michelaar, bedankt voor je reactie. Het ziet er nog eenzaam uit omdat het gebied nog volwasse moet worden hiermee bedoel ik dat de planten zich nog verder moeten uitbreiden en de dieren aantallen ook moeten worden uitgebreid.

@ Kit_Fisto, bedankt voor je reactie. het ziet er inderdaad nog kaal uit maar daar moeten de planten die er al staan in de toekomst voor gaan zorgen dat het er weer mooi groen uit gaat zien. de palmbomen vind ik een goed idee. de dierenaantallen in het gebouw moet nog worden uitgebreid het aantal diersoorten zijn we in dit gebouw niet van plan ( heel misschien komt er nog een klein verblijf voor flamingo's die niet in de groep bij het moeras passen) pelikanen en gewonen zeehonden komen niet in het gebouw omdat ze niet afrikaans zijn of niet van europa naar afrika trekken. en voor de bezoekers wordt gewerkt.  ^_^

stemmen 

congo: 0
savanne: 1

stemmen en reageren kan nog altijd nog

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 22 Mei 2014 om 17:16
Michelaar
Datum: Donderdag, 22 Mei 2014, 20:24 | Bericht # 223   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

@ boerroel545, Ik Stem Trouwens Op Savanne

Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht@ boerroel545, Ik Stem Trouwens Op Savanne

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 22 Mei 2014 om 20:24
boerroel545
Datum: Vrijdag, 23 Mei 2014, 15:27 | Bericht # 224   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ Michelaar, bedankt voor je stem

je kunt nog steeds stemmen met wat jij in de volgende update graag zou willen zien.
je kunt kiezen uit:
  • Congo: 0
  • Savanne: 2

stemmen en reageren kan altijd nog

Bericht@ Michelaar, bedankt voor je stem

je kunt nog steeds stemmen met wat jij in de volgende update graag zou willen zien.
je kunt kiezen uit:
  • Congo: 0
  • Savanne: 2

stemmen en reageren kan altijd nog

Toegevoegd op 23 Mei 2014 om 15:27
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 23 Mei 2014, 16:09 | Bericht # 225   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

ik kies ook nog voor Savanne

gr. Marijn  ;)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtik kies ook nog voor Savanne

gr. Marijn  ;)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 23 Mei 2014 om 16:09
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 23 Mei 2014, 17:54 | Bericht # 226   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

boerroel545, ik stem tegen de draad in voor Congo.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Berichtboerroel545, ik stem tegen de draad in voor Congo.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 23 Mei 2014 om 17:54
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 26 Mei 2014, 22:19 | Bericht # 227   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ boerroel545
Leuk gedaan met die kas. Ik heb alleen het idee dat de maki's nu door de hele dierentuin kunnen lopen.
Het afrikaanse kustgedeelte is niet mijn type verblijven. Ik vind het heel plat en had er meer 'spectaculairs' van verwacht
Ik ben heel erg benieuwd naar congo en daarom stem ik daarvoor.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ boerroel545
Leuk gedaan met die kas. Ik heb alleen het idee dat de maki's nu door de hele dierentuin kunnen lopen.
Het afrikaanse kustgedeelte is niet mijn type verblijven. Ik vind het heel plat en had er meer 'spectaculairs' van verwacht
Ik ben heel erg benieuwd naar congo en daarom stem ik daarvoor.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 26 Mei 2014 om 22:19
ZooZa
Datum: Dinsdag, 27 Mei 2014, 20:10 | Bericht # 228   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

ik stem ook voor Congo
je kan nogmaals dit gebruiken: bbc Africa
ik weet niet of je ergens de aparte delen kan vinden, zoals Congo of de Kaap, maar het is zeker de moeite waard om te kijken
ik heb er veel inspiratie van opgedaan

Berichtik stem ook voor Congo
je kan nogmaals dit gebruiken: bbc Africa
ik weet niet of je ergens de aparte delen kan vinden, zoals Congo of de Kaap, maar het is zeker de moeite waard om te kijken
ik heb er veel inspiratie van opgedaan

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 27 Mei 2014 om 20:10
boerroel545
Datum: Woensdag, 28 Mei 2014, 14:21 | Bericht # 229   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ carnotaurus, bedankt voor het stemmen

@ Jeweetwelwie, bedankt voor je reactie en stem. de maki's kunnen alleen door het gebied madagscar lopen op de grot na. er zijn namelijk overal voorziening zodat de maki's niet kunnen ontsnappen. ik zal nog eens goed naar het kust verblijf gaan kijken.

@ ZooZa, bedankt voor je stem en tip.

de tussenstand
  • congo 3
  • savanne 3

er kan nog 1x gestemd worden dus wie o wie bepaalt defenitief waar we bij de volgende update naar gaan kijken?

gr. roel

Bericht@ carnotaurus, bedankt voor het stemmen

@ Jeweetwelwie, bedankt voor je reactie en stem. de maki's kunnen alleen door het gebied madagscar lopen op de grot na. er zijn namelijk overal voorziening zodat de maki's niet kunnen ontsnappen. ik zal nog eens goed naar het kust verblijf gaan kijken.

@ ZooZa, bedankt voor je stem en tip.

de tussenstand
  • congo 3
  • savanne 3

er kan nog 1x gestemd worden dus wie o wie bepaalt defenitief waar we bij de volgende update naar gaan kijken?

gr. roel

Toegevoegd op 28 Mei 2014 om 14:21
mathijsaa
Datum: Woensdag, 28 Mei 2014, 14:25 | Bericht # 230   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker