Datum: Woensdag, 21 Mei 2014, 19:39 | Bericht # 221
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ boerroel545, ziet er wel mooi uit! misschien wat meer beplanting want net zoals michelaar zegt ziet het er nu een beetje eenzaam uit. mischien wat meer grond beplanting of wat meer verschillende soorten palmbomen.
ook is het wel jammer dat er voor zo'n groot mooi gebouw maar een paar diersoorten te zien zijn. misschien wat grotere vogels er in doen zoals pelikanen, of zeehonden (ook al zijn dat geen vogels xD).
en wat me ook nog opviel was dat er weinig dingen waren voor bezoekers zoals bankjes en dat soort meuk.
verder zag het er mooi uit!
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
@ Verzorger-Jarne, bedankt voor je reactie en stem. en over de fossa ik heb die van evi111 totaal over het hoofd gezien. alleen evi111 is al sinds maart niet meer online geweest.
@ Michelaar, bedankt voor je reactie. Het ziet er nog eenzaam uit omdat het gebied nog volwasse moet worden hiermee bedoel ik dat de planten zich nog verder moeten uitbreiden en de dieren aantallen ook moeten worden uitgebreid.
@ Kit_Fisto, bedankt voor je reactie. het ziet er inderdaad nog kaal uit maar daar moeten de planten die er al staan in de toekomst voor gaan zorgen dat het er weer mooi groen uit gaat zien. de palmbomen vind ik een goed idee. de dierenaantallen in het gebouw moet nog worden uitgebreid het aantal diersoorten zijn we in dit gebouw niet van plan ( heel misschien komt er nog een klein verblijf voor flamingo's die niet in de groep bij het moeras passen) pelikanen en gewonen zeehonden komen niet in het gebouw omdat ze niet afrikaans zijn of niet van europa naar afrika trekken. en voor de bezoekers wordt gewerkt.
@ boerroel545, Leuk gedaan met die kas. Ik heb alleen het idee dat de maki's nu door de hele dierentuin kunnen lopen. Het afrikaanse kustgedeelte is niet mijn type verblijven. Ik vind het heel plat en had er meer 'spectaculairs' van verwacht Ik ben heel erg benieuwd naar congo en daarom stem ik daarvoor.
ik stem ook voor Congo je kan nogmaals dit gebruiken: bbc Africa ik weet niet of je ergens de aparte delen kan vinden, zoals Congo of de Kaap, maar het is zeker de moeite waard om te kijken ik heb er veel inspiratie van opgedaan
@ Jeweetwelwie, bedankt voor je reactie en stem. de maki's kunnen alleen door het gebied madagscar lopen op de grot na. er zijn namelijk overal voorziening zodat de maki's niet kunnen ontsnappen. ik zal nog eens goed naar het kust verblijf gaan kijken.
@ ZooZa, bedankt voor je stem en tip.
de tussenstand
congo 3
savanne 3
er kan nog 1x gestemd worden dus wie o wie bepaalt defenitief waar we bij de volgende update naar gaan kijken?