ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Omg, ik verschiet me rot xD. Meestal als ik iemand hier een zoo zie starten, verwacht ik iets totaal anders... Maar dit is geweldig!! Ik vind het wel jammer dat je zoveel contrast toevoegt. Voor sommige PICs moet ik even mijn boven mijn scherm gaan hangen zodat ik een beetje kleur kon zien
Als je het op de PIC realistischer wil maken, raad ik je aan om minder contrast toe te voegen, en een lichte grijswaarde verhoging (lichte!) en dit constant te doen bij elke PIC...
Maar contrast of geen contrast, de Pic erachter blijft mooi om te zien!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Wat is dit mooi! Je ingang is echt super met bijvoorbeeld dat watervalletje door de muur. Leuk dat de fenneks het goed naar hun zin hebben . Je hebt prachtige verblijven. Ik was nog niet eens bekomen van de eerste pics en dan schiet zich voor me een overzichtsfoto en valt mijn mondje open... Echt mooi gedaan! Ik vind je vertelstijl héél erg leuk dus dit maakt het plaatje voor mij compleet. Ik kan gewoon niet wachten tot de volgende update!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Heel erg mooie update. Het gebouw op zich is al heel mooi. Ik vind je manier van bouwen zeer gezellig en je kustverblijf vind ik echt Wauw... Ik kan nu alleen maar ongeduldig wachten op de volgende update
ziet er goed ik heb een klein puntje gevonden en dat is dat er op het begin van je aquarium een klein bobeltje op het pad was voor de verderest wow ik kan niet wachten op je volgende update