ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
hallo,
ik heb een vraagje ik heb nu ook dieren gekocht bij de opvang moet ik nu ergens een lijst bij houden wat ik heb gekocht en hoeveel jonge dieren erbij komen.
Als je dieren hebt gekocht bij de opvang, dan worden deze niet anders behandeld dan bij gewoon leden. In je overschrijving staat het aantal dus daar hoef je je verder geen zorgen om te maken.
Wel is het zo dat mocht er een controle komen, dan moet je kunnen bewijzen hoe je aan die diersoort komt een link naar t overschrijvingstopic of de ztao opvang is dan al voldoende.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
oke bedankt voor de info. maar stel ik heb nu veel massai giraffes die kan ik toch verkopen hoe is daar dan controle op. en nu doet mijn tante ook mee met ztao en ik wil haar een paartje geven/verkopen dat moet dan in het trade topic ? toch
@ kroko72, Je kan als je veel dieren hebt, inderdaad deze dieren verkopen aan andere leden of als die in de verkooplijst staan aan de ZTAO. Indien je iemand dieren wilt geven, dan moet dit altijd te bewijzen zijn (dus via een topic..)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Hoezo is de verkoop-inkoop lijst weer teruggezet? Vanochtend zag ik nog dat er o.a. ringstaartmaki's tussenstonden, maar nu is die weer terug naar hoe die er eerst stond?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Bedankt, ik vond het al raar dat die het met mijn mobiel wel deed
Added (02 Dec 2012, 12:29) --------------------------------------------- Is er eigenlijk al sprake van een totale reset van ZTAO of gebeurd dit nooit? Ik zag namelijk onderstaande tekst van Dierentuiner en ZTAO V2, is dat een reset die eraan zit te komen?
@ carnotaurus, Ik vind het een niet zo goed idee maar ook een beetje vaag ik vind hoe het bij ZTAO V2 word beter..
Added (06 Apr 2013, 16:49) --------------------------------------------- Even een vraagje. Ik kreeg een pb met de vraag of ik mee wilde doen, zo ja dan zou er een reset volgen. Dat betekent dan dat ik alles kwijt ben en dat ik opnieuw mag beginnen? Maar hoe zit het met dieren dan? Die kan ik dan aanvragen in het gratis dieren topic? En hoe zit het met credits? Krijg ik er dan weer 1000 zoals altijd als je begint?
Added (12 Apr 2013, 23:49) --------------------------------------------- Waar en hoe kan ik mijn ZTAO profiel aanpassen, zodat ik mijn tradecenter kan linken?
@ KoenZoo, Vanwege een fout van de ZTSF-Crew was de 'edit' knop niet zichtbaar (samen met de andere tabs die daar hoorden te staan). Daardoor was het inderdaad voor jullie niet te zien hoe je je eigen profiel kon editten. Inmiddels is de fout opgelost! Door naar je eigen ZTAO profiel te gaat kun je rechts boven (in een tab) klikken op ZTAO profiel aanpassen. Follow the rules...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Ik heb momenteel 2 dierentuinen. Ik heb begrepen dat ik beide mag houden. Is het nu de bedoeling dat ik voor beide zoo's een profiel, een showtopic en een trade topic aanmaak?
Groetjes
Added (14 Apr 2013, 09:59) --------------------------------------------- Sorry voor de dubbel post, maar ik heb nog een vraagje. Hoe lang (aantal tekens) mag de informatietekst in het profiel zijn, want ik krijg steeds de melding dat mijn tekst te lang is, hoewel hij slechts 4 regels bedraagt.