ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ OrcaFreak, ja ik heb hetzelfde probleem. Als ik mijn tekst vergelijk met die van de andere zijn ze ongeveer even groot, maar toch krijg ik ook zo'n melding.
@ OrcaFreak, Het is inderdaad de bedoeling dat je voor beide Zoo's een profiel aanmaakt. Je mag zelf ook kiezen of je dan een apart trade center maakt een aparte showroom is wel aangeraden.
@ OrcaFreak, & @ Cheeta7, Doordat er iets verkeerd stond achter de schermen konden jullie niet 2x achter elkaar iets aanpassen. Inmiddels moet het probleem opgelost zijn.
Mocht je er nog steeds hinder van ondervinden laat het dan weten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ik heb een vraagje, ik heb mijn dierentuin niet gereset en ben (nu nog) rang 1. Maar van de vorige ZTAO versie heb ik nog wel dieren waarvoor ik nu de rang nog niet heb. Hierover heb ik 2 vragen: Vraag 1: Mag ik deze dieren wel gewoon gebruiken om te showen? Vraag 2: Mag ik deze dieren in mijn trade te koop aanbieden? Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Op vraag twee kan ik je al antwoord geven, dat is nee (zie ook anderen die in hun tradetopic de dieren met bv een rode kleur aangegeven hebben die voor hun een te hoge reputatie hebben). Op je eerste vraag kan ik je geen antwoord geven. Misschien dat iemand anders het nog weet en anders is het wachten op iemand van de crew.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Hey,
Heb nog enkele kleine vraagjes/opmerkingen.
Het systeem met de zoo-eigenaars en handelaars is erg goed gevonden, maar ik heb hier een kleine opmerking. Als handelaar maak je eigenlijk geen showroom aan. Hoe kan je dan je verblijven showen die deel uitmaken van een fokprogramma zodat nagegaan wordt dat het verblijf aan de eisen van het programma voldoet?
Hoe zit het nu met een 3de dierentuin? (niet dat ik er al mee bezig ben, maar toch) Vanaf welke reputatie kan dit en is de kostprijs gewijzigd of krijg je de 3de zoo nu op een andere manier?
@ OrcaFreak, De mensen kunnen wel in de fokprogramma's maar hoeven geen verblijf te showen. Het is wel belangrijk om in het achterhoofd te houden dat de handaleren de dieren niet kunnen voortplanten.
Zoals je HIER kunt vinden, mag je een derde Zoo pas starten bij de 10e reputatie en wanneer je de tweede dierentuin als hebt.
@ jeffrey, De antwoorden die gegeven zijn op jouw vragen kloppen helemaal.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Ik snap helemaal niks meer van de nieuwe ZTAO. De dieren die ik nu heb, zijn niks meer waard en kan ik niks meer mee. Wat is dat voor onzin, heb ik niks voor niks met ze gekweekt en hoe moet ik die dieren dan kwijt zien te raken. Niemand wil ze kopen of niemand wil ze meer. En ik heb geen credits meer dus kan ook geen nieuwe dieren kopen!!! Ik zou graag uitleg willen hebben hierover en het liefst zou ik de oude ZTAO terug willen hebben en dat ze gewoon een boost geven zoals meerdere acties toepassen of de leden wat acties laten ondernemen!!!1 Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ik heb nog een vraag: ik snap dat nu V2 nog niet compleet is er nog weinig activiteit is in de adoptie-lijst en actie-nieuw, maar als we zover zijn, komt daar dan meer activiteit in? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!