Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
Algemeen hulp topic
KoenZoo
Datum: Woensdag, 08 Jan 2014, 18:53 | Bericht # 41   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Ik heb gisteren of daarvoor nog een pb gekregen dat ik uitgeschreven was wegens inactiviteit en dat ik mij opnieuw kon inschrijven. Aangezien mijn reputatie en credits niet zijn bijgewerkt (en mijn oude ZTAO profiel nog bestaat), zou ik graag willen dat mijn credits weer tot 1000 worden aangevuld (aangezien ik opnieuw begin) en mijn reputatie naar 2 wordt verlaagd (aan die eisen voldoe ik).

Inmiddels beantwoord via PB
BerichtIk heb gisteren of daarvoor nog een pb gekregen dat ik uitgeschreven was wegens inactiviteit en dat ik mij opnieuw kon inschrijven. Aangezien mijn reputatie en credits niet zijn bijgewerkt (en mijn oude ZTAO profiel nog bestaat), zou ik graag willen dat mijn credits weer tot 1000 worden aangevuld (aangezien ik opnieuw begin) en mijn reputatie naar 2 wordt verlaagd (aan die eisen voldoe ik).

Inmiddels beantwoord via PB

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 08 Jan 2014 om 18:53
Verzorger-Jarne
Datum: Woensdag, 14 Mei 2014, 19:16 | Bericht # 42   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Als je bij het ZTAO wildlife-center dieren hebt verkocht tot aan de maximumprijs, kan je dan de volgende dag terug die dieren verkopen of kan je dat dan pas terug opnieuw verkopen als dat diersoort uit de lijst was en terug is?
BerichtAls je bij het ZTAO wildlife-center dieren hebt verkocht tot aan de maximumprijs, kan je dan de volgende dag terug die dieren verkopen of kan je dat dan pas terug opnieuw verkopen als dat diersoort uit de lijst was en terug is?

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 14 Mei 2014 om 19:16
OrcaFreak
Datum: Woensdag, 14 Mei 2014, 20:29 | Bericht # 43   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

Je kan blijven verkopen, alleen krijg je geen credits meer eens je het max. bedrag hebt bereikt. Om terug credits te krijgen moet je inderdaad wachten tot de soort een volgende keer in de lijst verschijnt.

BerichtJe kan blijven verkopen, alleen krijg je geen credits meer eens je het max. bedrag hebt bereikt. Om terug credits te krijgen moet je inderdaad wachten tot de soort een volgende keer in de lijst verschijnt.

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 14 Mei 2014 om 20:29
boerroel545
Datum: Woensdag, 14 Mei 2014, 20:30 | Bericht # 44   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ Verzorger-Jarne, zolang de dier in de lijst blijft kun je hem verkopen tot de maxium prijs. komt het dier bijv. over een maandje weer terug mag je weer verkopen tot de max

Bericht@ Verzorger-Jarne, zolang de dier in de lijst blijft kun je hem verkopen tot de maxium prijs. komt het dier bijv. over een maandje weer terug mag je weer verkopen tot de max

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 14 Mei 2014 om 20:30
ZTAO-Crew
Datum: Woensdag, 14 Mei 2014, 20:30 | Bericht # 45   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker

ZTAO-Crew
Directeur

Beste verzorger-jarne,
De dieren zou je pas opnieuw kunnen verkopen indien de diersoort opnieuw in de lijst verschijnt. Een optie om van je dieren af te komen is het wegbrengen naar de ztao-opvang of verkopen aan leden.

Mvg,
ZTAO-Crew

Follow the rules...
BerichtBeste verzorger-jarne,
De dieren zou je pas opnieuw kunnen verkopen indien de diersoort opnieuw in de lijst verschijnt. Een optie om van je dieren af te komen is het wegbrengen naar de ztao-opvang of verkopen aan leden.

Mvg,
ZTAO-Crew

Bericht getypt door - ZTAO-Crew
Toegevoegd op 14 Mei 2014 om 20:30
Verzorger-Jarne
Datum: Dinsdag, 16 Jun 2015, 19:40 | Bericht # 46   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Mag je standbeelden van dieren gebruiken, ook al staan ze niet in je lijst. Hiermee doel ik vooral op slangen en vissen. Deze zijn immers soms niet te houden in een hok van 1 op 1 of 1 op 2.

Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Dinsdag, 16 Jun 2015, 19:45
BerichtMag je standbeelden van dieren gebruiken, ook al staan ze niet in je lijst. Hiermee doel ik vooral op slangen en vissen. Deze zijn immers soms niet te houden in een hok van 1 op 1 of 1 op 2.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 16 Jun 2015 om 19:40
Search:

Hosted by uCoz