Datum: Woensdag, 08 Jan 2014, 18:53 | Bericht # 41
KoenZoo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Ik heb gisteren of daarvoor nog een pb gekregen dat ik uitgeschreven was wegens inactiviteit en dat ik mij opnieuw kon inschrijven. Aangezien mijn reputatie en credits niet zijn bijgewerkt (en mijn oude ZTAO profiel nog bestaat), zou ik graag willen dat mijn credits weer tot 1000 worden aangevuld (aangezien ik opnieuw begin) en mijn reputatie naar 2 wordt verlaagd (aan die eisen voldoe ik).
Datum: Woensdag, 14 Mei 2014, 19:16 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
Verzorger
Als je bij het ZTAO wildlife-center dieren hebt verkocht tot aan de maximumprijs, kan je dan de volgende dag terug die dieren verkopen of kan je dat dan pas terug opnieuw verkopen als dat diersoort uit de lijst was en terug is?
Datum: Woensdag, 14 Mei 2014, 20:29 | Bericht # 43
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Je kan blijven verkopen, alleen krijg je geen credits meer eens je het max. bedrag hebt bereikt. Om terug credits te krijgen moet je inderdaad wachten tot de soort een volgende keer in de lijst verschijnt.
@ Verzorger-Jarne, zolang de dier in de lijst blijft kun je hem verkopen tot de maxium prijs. komt het dier bijv. over een maandje weer terug mag je weer verkopen tot de max
Beste verzorger-jarne, De dieren zou je pas opnieuw kunnen verkopen indien de diersoort opnieuw in de lijst verschijnt. Een optie om van je dieren af te komen is het wegbrengen naar de ztao-opvang of verkopen aan leden.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
Verzorger
Mag je standbeelden van dieren gebruiken, ook al staan ze niet in je lijst. Hiermee doel ik vooral op slangen en vissen. Deze zijn immers soms niet te houden in een hok van 1 op 1 of 1 op 2.
Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Dinsdag, 16 Jun 2015, 19:45