Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
Algemeen hulp topic
ZTAO-Crew
Datum: Zondag, 21 Apr 2013, 19:08 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 0

ZTAO-Crew
Directeur

@ Laraatje2008
Nu wil ik niet direct je hele bericht teniet maken.
Maar laat me je wel zeggen dat de waarde van diersoorten NIET zijn veranderd in deze versie verandering.
Wel zijn de reputatie's aangepast die aan de diersoorten zitten gekoppeld, maar de reputatie bepaald NIET de waarde.
Dit zijn 2 verschillende gegevens.

Ook aan de credits is niets gebeurd.
Het enige wat op dat gebied is veranderd, is dat iedereen die een lening open had staan, deze is kwijt gescholden (om de ZTAO een boost te geven bij ingezakte leden).

Dus mogelijk heb je iets niet helemaal goed begrepen.
Is niet erg, maar vraag dit graag eerst voordat je jezelf zo negatief uit.
Staat ook wat dankbaarder naar de crew die met iedereen rekening probeert te houden.

@ carnotaurus
Actienieuws komt zsm weer actief in beeld en ook de adoptielijst word zsm weer geupdate.
Dit is in verband met nog huidige werkzaamheden die aan het ZTSF vericht worden.

Mvg,

Follow the rules...
Bericht@ Laraatje2008
Nu wil ik niet direct je hele bericht teniet maken.
Maar laat me je wel zeggen dat de waarde van diersoorten NIET zijn veranderd in deze versie verandering.
Wel zijn de reputatie's aangepast die aan de diersoorten zitten gekoppeld, maar de reputatie bepaald NIET de waarde.
Dit zijn 2 verschillende gegevens.

Ook aan de credits is niets gebeurd.
Het enige wat op dat gebied is veranderd, is dat iedereen die een lening open had staan, deze is kwijt gescholden (om de ZTAO een boost te geven bij ingezakte leden).

Dus mogelijk heb je iets niet helemaal goed begrepen.
Is niet erg, maar vraag dit graag eerst voordat je jezelf zo negatief uit.
Staat ook wat dankbaarder naar de crew die met iedereen rekening probeert te houden.

@ carnotaurus
Actienieuws komt zsm weer actief in beeld en ook de adoptielijst word zsm weer geupdate.
Dit is in verband met nog huidige werkzaamheden die aan het ZTSF vericht worden.

Mvg,

Bericht getypt door - ZTAO-Crew
Toegevoegd op 21 Apr 2013 om 19:08
Laraatje2008
Datum: Zondag, 21 Apr 2013, 23:01 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik snap er alleen geen bal van, kan dat niet dan! Dat jullie jonkies er iets van snappen maar ik snap er geen bal van.Hoe moet je nu dieren verkopen en ruilen als je oude dieren niet mag ruilen, hoe raak je die nu kwijt. En ik wil nog wat kwijt, sinds jullie site veranderd is,  kan ik niet normaal typen meer, het duurt heel lang voor de letters verschijnen. Dit is niet bij andere sites en alleen bij deze site. Als iemand bij crew mij een goede uitleg kan geven over de nieuwe ZTAO graag en ik doe niet negatief!!! Ik vraag gewoon wat!!!!! Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtIk snap er alleen geen bal van, kan dat niet dan! Dat jullie jonkies er iets van snappen maar ik snap er geen bal van.Hoe moet je nu dieren verkopen en ruilen als je oude dieren niet mag ruilen, hoe raak je die nu kwijt. En ik wil nog wat kwijt, sinds jullie site veranderd is,  kan ik niet normaal typen meer, het duurt heel lang voor de letters verschijnen. Dit is niet bij andere sites en alleen bij deze site. Als iemand bij crew mij een goede uitleg kan geven over de nieuwe ZTAO graag en ik doe niet negatief!!! Ik vraag gewoon wat!!!!! Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 21 Apr 2013 om 23:01
ZTAO-Crew
Datum: Maandag, 22 Apr 2013, 07:49 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens

ZTAO-Crew
Directeur

@ Laraatje2008
Wij van de Crew proberen de leden zo veel mogelijk te helpen met de nieuwe site en de ZTAO.
Helaas ziet jouw communicatie er boos uit (vanwege de vele uitroeptekens), daarom valt dit soms in het verkeerde keelgat.

In dit topic kunnen wij helaas alleen jouw vragen over de ZTAO beantwoorden.
Voor de andere vragen moet je zijn in DIT topic.

Sinds de nieuwe ZTAO zijn wij overgegaan op een nieuw systeem.
Er is nu een onderscheid gemaakt tussen handelaren en zoo-eigenaren.
De handelaren hoeven geen verblijven meer te showen en de zoo-eigenaren nog wel.
Aangezien de zoo-eigenaren meer verplichtingen hebben, kunnen deze ook op een hogere reputatie komen.
Hier kun jij jouw Zoo vinden: Dierenpark de Beestenboel

Jij bent nu weer terug gezet naar Reputatie 1.
Om een hogere reputatie te krijgen, zijn er verschillende eisen aan verbonden (net zoals in het oude systeem).
Deze eisen kan je HIER terug vinden.
Aangezien jij al voor een langere tijd ZTAO speelt en je geen RESET hebt aangevraagd,
zal jij makkelijk/snel reputaties steigen.

Indien je meer vragen hebt, lees dan eerst het uitleg topic
en stel ze daarna hier.

Mvg,

Follow the rules...
Bericht@ Laraatje2008
Wij van de Crew proberen de leden zo veel mogelijk te helpen met de nieuwe site en de ZTAO.
Helaas ziet jouw communicatie er boos uit (vanwege de vele uitroeptekens), daarom valt dit soms in het verkeerde keelgat.

In dit topic kunnen wij helaas alleen jouw vragen over de ZTAO beantwoorden.
Voor de andere vragen moet je zijn in DIT topic.

Sinds de nieuwe ZTAO zijn wij overgegaan op een nieuw systeem.
Er is nu een onderscheid gemaakt tussen handelaren en zoo-eigenaren.
De handelaren hoeven geen verblijven meer te showen en de zoo-eigenaren nog wel.
Aangezien de zoo-eigenaren meer verplichtingen hebben, kunnen deze ook op een hogere reputatie komen.
Hier kun jij jouw Zoo vinden: Dierenpark de Beestenboel

Jij bent nu weer terug gezet naar Reputatie 1.
Om een hogere reputatie te krijgen, zijn er verschillende eisen aan verbonden (net zoals in het oude systeem).
Deze eisen kan je HIER terug vinden.
Aangezien jij al voor een langere tijd ZTAO speelt en je geen RESET hebt aangevraagd,
zal jij makkelijk/snel reputaties steigen.

Indien je meer vragen hebt, lees dan eerst het uitleg topic
en stel ze daarna hier.

Mvg,

Toegevoegd op 22 Apr 2013 om 07:49
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 24 Apr 2013, 22:15 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Bedankt voor de uitleg. Maar dan snap ik nog iets niet. De dieren die ik nu heb, wat moet ik daar mee doen. Kan ik die verkopen, ruilen met nieuwe dieren of kan ik die naar de opvang brengen. Bedankt trouwens voor de vos!!! Zal er goed voor zorgen!!!! Bedankt alvast voor het beantwoorden van de vragen!! Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtBedankt voor de uitleg. Maar dan snap ik nog iets niet. De dieren die ik nu heb, wat moet ik daar mee doen. Kan ik die verkopen, ruilen met nieuwe dieren of kan ik die naar de opvang brengen. Bedankt trouwens voor de vos!!! Zal er goed voor zorgen!!!! Bedankt alvast voor het beantwoorden van de vragen!! Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 24 Apr 2013 om 22:15
ZTAO-Crew
Datum: Donderdag, 25 Apr 2013, 07:52 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens

ZTAO-Crew
Directeur

@ Laraatje2008
De dieren die je op dit moment hebt, daarvan moet je even opnieuw naar de waarde kijken.
De dieren van jouw reputatie die mag je ruilen/verkopen.
De andere dieren mag je slechts showen en wanneer je de reputatie weer hebt, dan mag je er mee ruilen.

Mvg,

Follow the rules...
Bericht@ Laraatje2008
De dieren die je op dit moment hebt, daarvan moet je even opnieuw naar de waarde kijken.
De dieren van jouw reputatie die mag je ruilen/verkopen.
De andere dieren mag je slechts showen en wanneer je de reputatie weer hebt, dan mag je er mee ruilen.

Mvg,

Toegevoegd op 25 Apr 2013 om 07:52
legoman12324
Datum: Dinsdag, 24 Dec 2013, 16:46 | Bericht # 36   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

ik heb een misschien rare vraag maar wat is er aan ZTAO naast de fokprograma's en en trade centers verder zoo realistische
want als ik naar echte parken kijk deze kunnen al meteen leeuwen olifanten enzovoort hebben misschien is dit gewoon mijn mening
maar is dat niet leuker nogmaals mijn mening

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtik heb een misschien rare vraag maar wat is er aan ZTAO naast de fokprograma's en en trade centers verder zoo realistische
want als ik naar echte parken kijk deze kunnen al meteen leeuwen olifanten enzovoort hebben misschien is dit gewoon mijn mening
maar is dat niet leuker nogmaals mijn mening

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 24 Dec 2013 om 16:46
boerroel545
Datum: Dinsdag, 24 Dec 2013, 16:57 | Bericht # 37   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ legoman12324, ik vind dit zo veel leuker met reputaties omdat ja dan nog doelen hebt om te bereiken anders heb je eigenlijk het zelfde als de normale zt2

Bericht@ legoman12324, ik vind dit zo veel leuker met reputaties omdat ja dan nog doelen hebt om te bereiken anders heb je eigenlijk het zelfde als de normale zt2

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 24 Dec 2013 om 16:57
OrcaFreak
Datum: Maandag, 30 Dec 2013, 23:46 | Bericht # 38   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

Hey Crew,

Even een klein vraagje.
Ik heb gemerkt dat de fokprogramma's een beetje zijn opgeruimd.
Wat gebeurd er met de dieren van de mensen die niet langer actief zijn?
Het is maar omdat er nu meerdere fokprogramma's zijn met slechts één enkel lid.

Groetjes

BerichtHey Crew,

Even een klein vraagje.
Ik heb gemerkt dat de fokprogramma's een beetje zijn opgeruimd.
Wat gebeurd er met de dieren van de mensen die niet langer actief zijn?
Het is maar omdat er nu meerdere fokprogramma's zijn met slechts één enkel lid.

Groetjes

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 30 Dec 2013 om 23:46
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 30 Dec 2013, 23:54 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ OrcaFreak,
Het klopt inderdaad dat er bij sommige fokprogramma's op dit moment nog maar 1 lid is.
Wij zijn nog steeds niet klaar met de opruimbeurt en vandaar dat deze mensen nog geen PB hebben ontvangen.

Wij verwachten dat wij begin januari klaar zijn met de opruimbeurt.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ OrcaFreak,
Het klopt inderdaad dat er bij sommige fokprogramma's op dit moment nog maar 1 lid is.
Wij zijn nog steeds niet klaar met de opruimbeurt en vandaar dat deze mensen nog geen PB hebben ontvangen.

Wij verwachten dat wij begin januari klaar zijn met de opruimbeurt.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 30 Dec 2013 om 23:54
OrcaFreak
Datum: Dinsdag, 31 Dec 2013, 00:14 | Bericht # 40   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO