Zoals jullie hebben gemerkt is de ZTAO enige tijd offline geweest (3,5 uur). In die tijd is er behoorlijk wat aan de ZTAO gesleuteld. Hier even een handige opsomming om goed duidelijk te maken wat: - Oude topics zijn weggehaald zodat het allemaal wat opgeruimt is - Er is voortaan een apart forum om te vragen wie bepaalde diersoorten heeft. - Er is een algemene FAQ pagina gekomen. - Alle uitleg topics zijn nagekeken en vernieuwd. - De uitleg topics zitten in een apart subforum om alles goed duidelijk bij elkaar te bundelen. - Fokrpogramma's V2 is gelanceerd - Alle oude verbonden zijn weggehaald (op diegene na die hem hebben omgezet naar een fokprogramma)
Er was een enorme verwarring rond de Nevelpanter, waabij er een verwisseling was gemaakt met de Borneose Nevelpanter en de (gewone) Nevelpanter. Na overleg met de partij van de (gewone) Nevelpanter is er besloten om hier 1 soort van te maken!
Dus voortaan zijn de Borneose Nevelpanter en (gewone) Nevelpanter dezelfde soort. De borneose nevelpanter zal verdwijnen van de diersoortenlijst.
Ondanks de "vriendelijke" pogingen blijven er leden met veel te veel dieren achter de schermen. We hebben besloten nu toch hier echt bericht aan te geven.
Dus iedereen die (veel) te veel diersoorten achter de schermen heeft zal een PB ontvangen. Als de ZTAO-Crew alsnog geen verbetering ziet, zullen wij opnieuw strenge maatregelen moeten nemen.
Datum: Donderdag, 09 Jun 2011, 19:18 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik vraag me dit ook af. Ik heb nu al een behoorlijke lijst met dieren waar ik niets meer mee doe, maar ik heb toch nog wel veel dieren die ik gewoon wil blijven houden. Van de 128 beestjes die ik nu achter de schermen heb, doe ik niks met 56. Dat zou dus betekenen dat ik 72 dieren overhoud. Is dat te veel? Jortje Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Donderdag, 09 Jun 2011, 19:23
Dit is de ZTAO bank. Deze bank is bedoeld om bij te kunnen lenen. Heb je iets gezien wat je wilt kopen maar je hebt de credits er niet voor?? Geen punt, leen het bij de bank!!
Om te zien hoe het werkt, klik op de link en kijk in het uitleg topic.
Dit idee is bedacht door de ZTAO crew, en is uit handen gegeven aan het lid met de meeste credits (Jeweetwelwie). Zij kan (onder toezicht) de ZTAO bank beheren. Het is niet de bedoeling dat er door andere leningen worden verstrekt, meer info, zie het uitleg topic.
Aangezien ik vooral veel klachten krijg over mensen die te veel in 1 adoptielijst aanvragen zal ik er een maximaal op moeten zetten. Het is vanaf vandaag niet meer toegestaan om meer dan 6 per adoptielijst aan te vragen. Elke diersoort na dit aantal komt simpelweg te vervallen. Op deze manier krijgt iedereen een eerlijke kans. Bovendien hoeven de adoptielijsten dan niet zo extreem lang te zijn, waardoor hij sneller kan worden geupdate.
De regel staat inmiddels ook in de adoptielijst zelf.
Dit is de ZTAO opvang. Dit is een ZTAO instantie die alle dieren die zijn afgedankt, opvangt. Dus stopt er iemand met de ZTAO, of wilt iemand opnieuw beginnen, etc. Dan komen niet alle dieren (en dus ook fokprogramma dieren), zomaar ineens in het aangeboden topic te liggen voor gratis. Bovendien ging de waarde van de dieren dan enorm achteruit.
Om te zien hoe het werkt, klik op de link en kijk in het informatie topic.
Er is dus ook een regel voortaan bij: Als er meer dan 3 diersoorten gratis worden weggeven, gaan deze automatisch direct naar de ZTAO opvang.
Dit idee is bedacht door Carnotaurus, en is uit handen gegeven aan Timo13. Hij zal (onder toezicht) de ZTAO opvang beheren.