cool! Ray, ik ben echt blij dat mijn idee'tje tot dit is gekomen! iedereen veel plezier met de opvang! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Niet langer 1000 credits bij inschrijving van ZTSF Wereld.
Voortaan zul je bij je inschrijving bij de ZTAO 1000 credits krijgen. Dus het word als het ware verplaatst. Dit aangezien de ZTSF Wereld binnenkort zal worden verbouwd. De huidige ZTSF Wereld aanvragen zullen nog wel worden behandeld en ook zullen die mensen nog 1000 credits krijgen.
Maar na dit bericht zul je er geen 1000 credits meer voor krijgen.
Geen zinloze overschrijvingen.
Na enig overleg onder de ZTSF Crew hebben we besloten dat er geen "zinloze" overschrijvingen meer mogen worden gedaan. Dit zou namelijk zeer oneerlijk kunnen overkomen en ruzie's veroorzaken op het ZTSF. Bovendien is het wel zo dat voor wat, hoort wat. Mocht er dus geen geldige rede bij de overschrijving staan, zal de overschrijving worden overgeslagen.
@ Christopher, Nee dat is vanaf nu. Dus als er nu nieuwe leden inschrijven bij de ZTAO, krijgen die direct 1000 credits. Dus dit is niet voor de huidige leden van toepassing.
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 15:24 | Bericht # 18
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ raymondhoek, Dus ook leden die zich al ingeschreven hebben voor de Wereld. Maar de Credits daar niet voor hadden ontvangen (Zoals ik ) Krijgen, die de Credits wel hiervan??
@ NielsGuchelaar, Jij hebt je zeker eerst bij de wereld aangemeld en toen pas bij de ZTAO?? Want dan krijg je inderdaad geen credits. Dat is ook 1 van de redenen dat we het hebben verplaatst.
@ Christopher, Alle aanvragen die er nog stonden zijn behandeld, en die hebben hun credits gekregen. Ook jij (klik maar eens op je aantal credits).