Datum: Woensdag, 25 Jan 2012, 21:20 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik vind het een goede zaak. Ik ergerde me langzamerhand aan mensen die dieren in hun trade zetten, maar dan in het grijs alsof ze het dier nog niet hebben. Dan kunnen ze alsnog gewoon met reputatie 1 olifanten kopen. Met als gevolg dat de reputatie's geen zin meer hebben.
Datum: Woensdag, 25 Jan 2012, 22:27 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Ik vind het opzich een goede regel Maar kijk naar bijv jeweetwelwie, die heeft veel trades en dan zou ze elke keer Moeten kijke of diegene wel de goede reputatie heeft Ik vind dat daar n beetje eigen verantwoordelijkheid bij komt kijken En dat de gene die het ontangt maar zelf moet kijken Hij wil ook de dieren hebben...
En dan over het gratis aanbieden van dieren, dat bedoeld iemand alleen maar goed En ook hier vind ik dat de ontvanger maar wat moeite moet doen om te kijken of Hij de goede rep heeft, hij krijgt ze gratis dus zon moeite is dat nu ook weer niet
@ timo13, Jeweetwelwie heeft voor elk dier in haar lijst staan welke reputatie dat dier heeft En wij vinden dat de verantwoordelijkheid bij beide partijen ligt. Dus één partij straffen is dan niet eerlijk, al zal misschien ook wel voor ergernissen en ruzies zorgen.
Datum: Donderdag, 26 Jan 2012, 18:05 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ thomvonder, dit vind ik eigenlijk wel een zeer goed idee, want ik erger me een beetje aan...
om volgende dieren te plaatsen heb ik rep. nodig
komaan, wat is dan nog het nut van je reputatie... verder vind ik het juist wel goed dat de gene die de dieren geeft ook een boete krijgt, die persoon zorgt er tenslotte ook voor dat de andere de dieren bemachtigt...
maar als je nu 0cr hebt, moet je dan een lening aangaan of komt er -200 te staan...?
Het word al uitgevoerd. Je zou zelfs als je het bij iemand ziet een PB kunnen sturen naar een crew lid waarna er direct onderzocht zal worden of deze report juist was.
@ carnotaurus, Ja dat is toegestaan, alleen moeten de dieren dan in de zoo blijven van de persoon met de goede reputatie. Ze mogen dus niet achter de schermen staan bij het lid met de verkeerde rep.