Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
ZTAO-vernieuwing
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 29 Okt 2013, 16:22 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

@ krieke668, De handelaren zijn bedoeld voor mensen die wel graag ZTAO spelen, maar niet graag zoo's bouwen.
Het hoeft dus ook niet extra aantrekkelijk te worden.

Verder zou dat met die eisen alleen werken als iedereen tegelijk online zou zijn, maar dat word erg lastig.
En hoe houd je bij wie de vorige eigenaar is.

Zo iets bedenken klinkt relatief simpel, maar kost een hoop doordenk werk.
Vandaar ook dat ik eventueel dacht om de diersoortenlijst af te schaffen, hierdoor kun je een hele hoop delen helemaal overhoop gooien en veel simpeler maken.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht@ krieke668, De handelaren zijn bedoeld voor mensen die wel graag ZTAO spelen, maar niet graag zoo's bouwen.
Het hoeft dus ook niet extra aantrekkelijk te worden.

Verder zou dat met die eisen alleen werken als iedereen tegelijk online zou zijn, maar dat word erg lastig.
En hoe houd je bij wie de vorige eigenaar is.

Zo iets bedenken klinkt relatief simpel, maar kost een hoop doordenk werk.
Vandaar ook dat ik eventueel dacht om de diersoortenlijst af te schaffen, hierdoor kun je een hele hoop delen helemaal overhoop gooien en veel simpeler maken.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 29 Okt 2013 om 16:22
Kit_Fisto
Datum: Dinsdag, 29 Okt 2013, 17:10 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

@ raymondhoek, maar als je de dierenlijst wilt afschaffen, hoe weten we dan welke dieren je wel of niet mag gebruiken?

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ raymondhoek, maar als je de dierenlijst wilt afschaffen, hoe weten we dan welke dieren je wel of niet mag gebruiken?

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 29 Okt 2013 om 17:10
krieke668
Datum: Dinsdag, 29 Okt 2013, 18:27 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

@ raymondhoek, Je kan nog altijd de eisen laten controleren door gewoon eigenaren als je dat beter vind...

Om een bericht te plaatsen in een topic en een poll te houden hoeft toch niet iedereen tegelijk online te zijn? Het topic is bv een week open en de poll ook.
Je kan het bijhouden van de vorige eigenaar zien als een taak van de de beheerder, maar vele hebben al een lijst met waar hun dieren vandaan komen...

Quote Kit_Fisto ()
@ raymondhoek, maar als je de dierenlijst wilt afschaffen, hoe weten we dan welke dieren je wel of niet mag gebruiken?
Je kan nog steeds geen dieren toveren, dus nieuwe dieren komen sowieso van adoptie lijsten, inkoop/verkoop, actie nieuws,...
Bericht@ raymondhoek, Je kan nog altijd de eisen laten controleren door gewoon eigenaren als je dat beter vind...

Om een bericht te plaatsen in een topic en een poll te houden hoeft toch niet iedereen tegelijk online te zijn? Het topic is bv een week open en de poll ook.
Je kan het bijhouden van de vorige eigenaar zien als een taak van de de beheerder, maar vele hebben al een lijst met waar hun dieren vandaan komen...

Quote Kit_Fisto ()
Je kan nog steeds geen dieren toveren, dus nieuwe dieren komen sowieso van adoptie lijsten, inkoop/verkoop, actie nieuws,...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 29 Okt 2013 om 18:27
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 29 Okt 2013, 21:30 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

@ Kit_Fisto@ krieke668
En dat is nou precies de truc.
Om deze issue's uit te denken en op te lossen.

Over het nieuwe dieren zou je het andersom kunnen laten lopen.
Mensen kunnen nieuwe diersoorten aanvragen waarbij je dan let op de hoeveelheid reeds aanwezig etc.
Op die manier staan er ook geen vele diersoorten voor niks op, scheelt een hoop bijhoud werk, etc.
Maar eerst moet alles worden uitgedacht.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht@ Kit_Fisto@ krieke668
En dat is nou precies de truc.
Om deze issue's uit te denken en op te lossen.

Over het nieuwe dieren zou je het andersom kunnen laten lopen.
Mensen kunnen nieuwe diersoorten aanvragen waarbij je dan let op de hoeveelheid reeds aanwezig etc.
Op die manier staan er ook geen vele diersoorten voor niks op, scheelt een hoop bijhoud werk, etc.
Maar eerst moet alles worden uitgedacht.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 29 Okt 2013 om 21:30
carnotaurus
Datum: Woensdag, 30 Okt 2013, 08:20 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

raymondhoek, sowieso, als er echt een lijst komt is het geen lijst van soorten die je
eventueel kan hebben, maar een lijst van soorten die er ook echt in voorkomen.
Er staan nu bijvoorbeeld soorten in de lijst die niemand heeft: wat is het nut dan van die lijst.
Je kunt eventueel een lijst bijhouden met soorten die erin zijn (en wie ze heeft).

Dus, even samenvattend: deze problemen hebben we nog:
- paar kleine problemen met nieuwe FP's.
- nog geen nieuw systeem voor inkoop/verkoop en bank
- geen definitieve keuzes qua dierenlijst
- eventuele voordelen handelaren
- (ik probeer events in elkaar te zetten)
- actief houden van actienieuws, adoptielijst en opvang

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Berichtraymondhoek, sowieso, als er echt een lijst komt is het geen lijst van soorten die je
eventueel kan hebben, maar een lijst van soorten die er ook echt in voorkomen.
Er staan nu bijvoorbeeld soorten in de lijst die niemand heeft: wat is het nut dan van die lijst.
Je kunt eventueel een lijst bijhouden met soorten die erin zijn (en wie ze heeft).

Dus, even samenvattend: deze problemen hebben we nog:
- paar kleine problemen met nieuwe FP's.
- nog geen nieuw systeem voor inkoop/verkoop en bank
- geen definitieve keuzes qua dierenlijst
- eventuele voordelen handelaren
- (ik probeer events in elkaar te zetten)
- actief houden van actienieuws, adoptielijst en opvang

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 30 Okt 2013 om 08:20
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 30 Okt 2013, 11:17 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Ik vind het een goed idee om de dierenlijst alleen te maken voor dieren die echt in de ztao zijn. Jullie denken nu dat er weinig dieren in t spel zijn maar dat kan denk ik nog best tegen vallen..
Daarnaast zou ik niet gaan bijhouden wepke soort wie heeft. Als het weer goed gespeeld wordt, dan heb je daar een hele dagtaak aan.

De ZTAO-Opvang dient eigenlijk onder een lid te vallen, maar omdat dit stil viel ligt het nu bij de crew. Het probleem bij de opvang is dat er weinig mensen echt interessante dieren doneren dus alleen de mensen die net nieuw zijn kopen er iets en dat is zonde.

Groetjes,
JWWW

BerichtIk vind het een goed idee om de dierenlijst alleen te maken voor dieren die echt in de ztao zijn. Jullie denken nu dat er weinig dieren in t spel zijn maar dat kan denk ik nog best tegen vallen..
Daarnaast zou ik niet gaan bijhouden wepke soort wie heeft. Als het weer goed gespeeld wordt, dan heb je daar een hele dagtaak aan.

De ZTAO-Opvang dient eigenlijk onder een lid te vallen, maar omdat dit stil viel ligt het nu bij de crew. Het probleem bij de opvang is dat er weinig mensen echt interessante dieren doneren dus alleen de mensen die net nieuw zijn kopen er iets en dat is zonde.

Groetjes,
JWWW

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 30 Okt 2013 om 11:17
krieke668
Datum: Woensdag, 30 Okt 2013, 12:49 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

@ Jeweetwelwie, is er geen optie om dieren van de adoptie lijst aan de opvang te "doneren"?

Ik heb eerlijk gezegd soms een hekel aan die adoptie lijst, je kan er zelf voor niets toffe dieren halen, maar de laatste tijd doe ik niet anders dan dieren nemen die ik al heb, omdat ik ik ze anders binnenkort niet meer kan ruilen omdat iedereen ze al heeft, want meer waard worden ze er ook niet op als je ze gratis van de adoptie lijst kan halen.
Ik vind de adoptie lijst meer geschikt voor beginnende leden en degene die in moeilijkheden verkeren (geen credits en of geen interessante hebben), maar verder denk dat iedereen wel gerust mag betalen voor zijn dieren. Ik denk dat daardoor ook de dierenlijst van de trade centra kleiner worden en dan vooral het deel van dieren achter de schermen...
Bericht@ Jeweetwelwie, is er geen optie om dieren van de adoptie lijst aan de opvang te "doneren"?

Ik heb eerlijk gezegd soms een hekel aan die adoptie lijst, je kan er zelf voor niets toffe dieren halen, maar de laatste tijd doe ik niet anders dan dieren nemen die ik al heb, omdat ik ik ze anders binnenkort niet meer kan ruilen omdat iedereen ze al heeft, want meer waard worden ze er ook niet op als je ze gratis van de adoptie lijst kan halen.
Ik vind de adoptie lijst meer geschikt voor beginnende leden en degene die in moeilijkheden verkeren (geen credits en of geen interessante hebben), maar verder denk dat iedereen wel gerust mag betalen voor zijn dieren. Ik denk dat daardoor ook de dierenlijst van de trade centra kleiner worden en dan vooral het deel van dieren achter de schermen...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 30 Okt 2013 om 12:49
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 30 Okt 2013, 20:07 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

@ Jeweetwelwie, je kan er misschien voor zorgen dat er meer dieren worden afgeven bij de opvang door er bijvoorbeeld een prijs aan vast te maken waardoor meer mensen interesse er in krijgen. bijvoorbeeld een geld prijs of dat je een koppel dieren kan winnen of zo. misschien is dat een idee waardoor in de opvang wat meer leven in komt.

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ Jeweetwelwie, je kan er misschien voor zorgen dat er meer dieren worden afgeven bij de opvang door er bijvoorbeeld een prijs aan vast te maken waardoor meer mensen interesse er in krijgen. bijvoorbeeld een geld prijs of dat je een koppel dieren kan winnen of zo. misschien is dat een idee waardoor in de opvang wat meer leven in komt.

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 30 Okt 2013 om 20:07
carnotaurus
Datum: Woensdag, 30 Okt 2013, 20:27 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Oké, we hebben dus veel ideeën met z'n allen:
maar gaan we misschien nog een keer een plan maken?

het is goed dat we het er zo actief over hebben,
maar uiteindelijk zijn het daden die nodig zijn.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtOké, we hebben dus veel ideeën met z'n allen:
maar gaan we misschien nog een keer een plan maken?

het is goed dat we het er zo actief over hebben,
maar uiteindelijk zijn het daden die nodig zijn.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 30 Okt 2013 om 20:27
Michelaar
Datum: Woensdag, 30 Okt 2013, 21:48 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

persoonlijk vindt ik het dan leuker om echt gewoon compleet opnieuw te beginnen. want als er zo veel veraneerd als jullie zeggen dan zou je echt nieuwe regels moeten maken

Eigenaar van McCain Zoo!
Berichtpersoonlijk vindt ik het dan leuker om echt gewoon compleet opnieuw te beginnen. want als er zo veel veraneerd als jullie zeggen dan zou je echt nieuwe regels moeten maken

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 30 Okt 2013 om 21:48
Search:

Hosted by uCoz