Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
ZTAO-vernieuwing
krieke668
Datum: Woensdag, 30 Okt 2013, 22:56 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

@ Kit_Fisto, voor zover ik weet kon je wel credits winnen door dieren te kopen en te doneren, maar daar is nooit echt veel van gekomen...
Bericht@ Kit_Fisto, voor zover ik weet kon je wel credits winnen door dieren te kopen en te doneren, maar daar is nooit echt veel van gekomen...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 30 Okt 2013 om 22:56
Kit_Fisto
Datum: Donderdag, 31 Okt 2013, 17:18 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

@ krieke668, owh lol wist dat niet xD

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ krieke668, owh lol wist dat niet xD

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 31 Okt 2013 om 17:18
carnotaurus
Datum: Donderdag, 31 Okt 2013, 21:53 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Michelaar, ik ben het met je eens dat dat het makkelijkst is.
Ik heb al een poll gestart, maar als de uitkomst om technische reden
niet haalbaar is of het gewoon ongelofelijk veel werk is, proberen we een makkelijkere optie.

Ik heb al een begin van een plan:

1) kijken wie er nu actief is (niemand!) of dat wil worden (dus laat het alvast weten als je dat wil!)
2) andere zoo's in het archief
3) beslissen wat te doen met de huidige systemen en fp's verwijderen
4) beslissen hoe we opnieuw beginnen en de dierenlijst updaten
5) nieuwe systemen in omloop brengen,
6) maar om geen enthousiasme te verliezen al beginnen met adoptielijst (eventueel tegen een prijs)
7) en dan de in/verkoop en het actienieuws
8) ik zal dan events instellen (waar je geweldige prijzen mee kunt winnen)
9) extra regels worden verduidelijkt en reclame maken op andere sites

alleen nog deze problemen:
- systeem dierenlijst
- manier van opnieuw beginnen
- wat met reputaties?
- hoe gaan we verder met credits en bank

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtMichelaar, ik ben het met je eens dat dat het makkelijkst is.
Ik heb al een poll gestart, maar als de uitkomst om technische reden
niet haalbaar is of het gewoon ongelofelijk veel werk is, proberen we een makkelijkere optie.

Ik heb al een begin van een plan:

1) kijken wie er nu actief is (niemand!) of dat wil worden (dus laat het alvast weten als je dat wil!)
2) andere zoo's in het archief
3) beslissen wat te doen met de huidige systemen en fp's verwijderen
4) beslissen hoe we opnieuw beginnen en de dierenlijst updaten
5) nieuwe systemen in omloop brengen,
6) maar om geen enthousiasme te verliezen al beginnen met adoptielijst (eventueel tegen een prijs)
7) en dan de in/verkoop en het actienieuws
8) ik zal dan events instellen (waar je geweldige prijzen mee kunt winnen)
9) extra regels worden verduidelijkt en reclame maken op andere sites

alleen nog deze problemen:
- systeem dierenlijst
- manier van opnieuw beginnen
- wat met reputaties?
- hoe gaan we verder met credits en bank

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 31 Okt 2013 om 21:53
Michelaar
Datum: Vrijdag, 01 Nov 2013, 14:32 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

@ carnotaurusik zou best vaker online willen komen, maar dan moeten er wel meer leden online komen. reputatie's, ja dat is een probleem. Voor sommige leden zijn die opdrachten ook echt niet haalbaar voor dat niveau. Ik wil ook wel helpen als er hulp nodig is.

Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht@ carnotaurusik zou best vaker online willen komen, maar dan moeten er wel meer leden online komen. reputatie's, ja dat is een probleem. Voor sommige leden zijn die opdrachten ook echt niet haalbaar voor dat niveau. Ik wil ook wel helpen als er hulp nodig is.

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 01 Nov 2013 om 14:32
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 01 Nov 2013, 20:41 | Bericht # 25   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Onderdirecteur

Nou, op @ Michelaar na geen reacties, dus ik denk dat we de eerste fase
van de vernieuwing maar eens gaan beginnen: kijken wie mee wil doen.
Dus als je mee wil doen: laat het nogmaals weten: dan maak ik op de eerste pagina een lijst.

BerichtNou, op @ Michelaar na geen reacties, dus ik denk dat we de eerste fase
van de vernieuwing maar eens gaan beginnen: kijken wie mee wil doen.
Dus als je mee wil doen: laat het nogmaals weten: dan maak ik op de eerste pagina een lijst.

Toegevoegd op 01 Nov 2013 om 20:41
Michelaar
Datum: Vrijdag, 01 Nov 2013, 22:41 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

dan mag je mij op de lijst zetten Carnotaurus!

Eigenaar van McCain Zoo!
Berichtdan mag je mij op de lijst zetten Carnotaurus!

Toegevoegd op 01 Nov 2013 om 22:41
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 01 Nov 2013, 23:11 | Bericht # 27   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Mij mag je ook op de lijst zetten, ik ben gewoon nog bezig met mijn dierenpark hoor,verblijven bouwen, leuker maken voor de bezoekers!! Je moet het als eerste niet te moeilijk maken en de mensen alvast een aantal dieren te geven waarmee ze hun dierenpark kunnen opbouwen en daarna zou ik met de dierenlijst beginnen!! Ik hoop dat het deze keer wel doorgaat!! Groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtMij mag je ook op de lijst zetten, ik ben gewoon nog bezig met mijn dierenpark hoor,verblijven bouwen, leuker maken voor de bezoekers!! Je moet het als eerste niet te moeilijk maken en de mensen alvast een aantal dieren te geven waarmee ze hun dierenpark kunnen opbouwen en daarna zou ik met de dierenlijst beginnen!! Ik hoop dat het deze keer wel doorgaat!! Groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 01 Nov 2013 om 23:11
ZooZa
Datum: Zaterdag, 02 Nov 2013, 08:00 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

ik had misschien een idee
misschien was het er al, ik heb me er niet zo in verdiept, sorry
maar ik zat te denken aan mensen, bijvoorbeeld de leiding van de ZTAO, dat die kleine opvangcentra maken, waar je dan bijvoorbeeld de exclusieve dieren alsnog kan kopen als bijvoorbeeld de actie van die paashazen is afgelopen, of je kan er dieren voor iets goedkoper kopen en dan je er dieren kan opvangen voor een nieuw baasje, zolang je ze niet gebruikt/nodig hebt/geen mensen vind om ze van je over te kopen.
en dat die dan een topic maken voor hun opvangcentra en dan om de week er een berichtje in zetten dat ze deze soort hebben en geven aan anderen voor een kleinere prijs.
misschien vinden sommige mensen dit een goed of juist een slecht idee, maar mij leek het wel leuk

schrijf mij trouwens ook maar in, ik ga binnenkort ook met een nieuwe zoo beginnen
lijkt me wel leuk

Berichtik had misschien een idee
misschien was het er al, ik heb me er niet zo in verdiept, sorry
maar ik zat te denken aan mensen, bijvoorbeeld de leiding van de ZTAO, dat die kleine opvangcentra maken, waar je dan bijvoorbeeld de exclusieve dieren alsnog kan kopen als bijvoorbeeld de actie van die paashazen is afgelopen, of je kan er dieren voor iets goedkoper kopen en dan je er dieren kan opvangen voor een nieuw baasje, zolang je ze niet gebruikt/nodig hebt/geen mensen vind om ze van je over te kopen.
en dat die dan een topic maken voor hun opvangcentra en dan om de week er een berichtje in zetten dat ze deze soort hebben en geven aan anderen voor een kleinere prijs.
misschien vinden sommige mensen dit een goed of juist een slecht idee, maar mij leek het wel leuk

schrijf mij trouwens ook maar in, ik ga binnenkort ook met een nieuwe zoo beginnen
lijkt me wel leuk

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 02 Nov 2013 om 08:00
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 02 Nov 2013, 09:09 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Onderdirecteur

Misschien is het wel een leuk idee wat Laraatje zegt: een reset maar de mensen wel wat dieren geven
om op te starten. Dat zou je een lijstje kunnen maken waarvan ieder 2 koppels kan kiezen.
(het zijn dan dieren als capibara's, mangoesten, hoendervogels, eenden en herten)

Ik zit trouwens te denken dat de "uitbreidingen" van het aantal soorten samen moet vallen met events.
Dan een thematisch event en nieuwe dieren die bij dat thema horen.
Even bij het paas idee blijven: er zouden dan bijvoorbeeld 5 nieuwe soorten voor de lijst komen,
bv: schaap, konijn, kip, sneeuwhaas, dwerggeit.
maar nog een extra, bv de haas, die te winnen is bij het event.

BerichtMisschien is het wel een leuk idee wat Laraatje zegt: een reset maar de mensen wel wat dieren geven
om op te starten. Dat zou je een lijstje kunnen maken waarvan ieder 2 koppels kan kiezen.
(het zijn dan dieren als capibara's, mangoesten, hoendervogels, eenden en herten)

Ik zit trouwens te denken dat de "uitbreidingen" van het aantal soorten samen moet vallen met events.
Dan een thematisch event en nieuwe dieren die bij dat thema horen.
Even bij het paas idee blijven: er zouden dan bijvoorbeeld 5 nieuwe soorten voor de lijst komen,
bv: schaap, konijn, kip, sneeuwhaas, dwerggeit.
maar nog een extra, bv de haas, die te winnen is bij het event.

Toegevoegd op 02 Nov 2013 om 09:09
Michelaar
Datum: Zaterdag, 02 Nov 2013, 09:24 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ carnotaurusklopt allemaal, maar als het bij iedereen hetzelfde is bij die lijst met dieren waarmee je opstart, wordt het wel een beetje saai denk ik. maar hoe doen we dat met de profielen? nu meld je je gewoon aan voor ZTAO maar dan moet je eerst nog even kijken: oh ja, iemand heeft zich aangemeld, snel wat beginners dieren sturen, en dan blijkt dat hij al op reputatie 3 ofzo zit. volgens mij zit daar nog een probleem.

Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht@ carnotaurusklopt allemaal, maar als het bij iedereen hetzelfde is bij die lijst met dieren waarmee je opstart, wordt het wel een beetje saai denk ik. maar hoe doen we dat met de profielen? nu meld je je gewoon aan voor ZTAO maar dan moet je eerst nog even kijken: oh ja, iemand heeft zich aangemeld, snel wat beginners dieren sturen, en dan blijkt dat hij al op reputatie 3 ofzo zit. volgens mij zit daar nog een probleem.

Toegevoegd op 02 Nov 2013 om 09:24
Search:

Hosted by uCoz