krieke668, sorry, ik bedoel dat de zoo's van de mensen die wel een herstart willen verwijderd worden/naar archief gaan. Ik had er duidelijk niet bij gezet dat het in mijn plan hoort dan mensen die hun zoo willen behouden dat ook kunnen, excuses daarvoor. Ik heb het inmiddels aangepast.
Misschien is het beter om gewoon alle zoo's naar het archief te gaan BEHALVE als de eigenaar dat aangeeft. Dan gaan ook de zoo's van inactieve leden naar een archief. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Woensdag, 13 Nov 2013, 18:38
Datum: Donderdag, 14 Nov 2013, 19:40 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik denk dat het niet handig is als alle zoo's van inactiefe leden naar het archief gaan. ik denk dat het mis beter is als er bv twee weken voor de nieuwe lancering een pb word gestuurd met of je de zoo nog wilt houden of niet. mis is dat een idee?
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Kit_Fisto, Ja, maar als ze daarop niet reageren zou het zonde zijn om al hun zoo's erin te laten, dat kost gewoon veel ruimte! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Ik heb samen met Jeweetwelwie even heel serieus naar dit topic en de ZTAO in het algemeen gekeken en willen hier nu graag onze reactie over los laten: Er staan een paar goede ideeën in, maar ook een aantal ideeën die theoretisch leuk lijken, maar in de praktijk niet gaan werken. Dit zijn ideeën zoals de 'overschotten die verkocht kunnen worden'. Want zoals zelf ook al vermeld, wordt hier zwaar misbruik van gemaakt en zal dit juist voor de echte eerlijke spelers een teleurstelling zijn.
Echter hebben wij de problemen een beetje op een rijtje gezet en hebben we ook oplossingen hiervoor gemixed met onze eigen oplossingen en die van jullie. Hiertoe zijn we tot de volgende wijzigingen gekomen: - Indien de dieren meer dan 7 dagen in de adoptielijst staan, worden deze aan de opvang gedoneerd. - Het maximum aantal dieren dat kan worden aangevraagd bij de adoptielijst wordt van 6 teruggebracht naar 4 diersoorten. - Er komt een nieuwe regel bij de adoptielijst in combinatie met de reputatie sterren. - Jaar-events, leuke wedstrijden en actie's rondom het seizoen of bijzondere feestdagen
Hiermee hopen we op te lossen: - Dat de adoptielijst stilvalt - Dat vele diersoorten door 1 persoon worden opgenomen - Dat er meer geruild moet gaan worden - Dat de ZTAO Opvang actiever word - Dat er meer actie's worden gehouden
Op dit moment zijn we echter nog niet klaar. Zo is de crew nog aan het nadenken over een manier om ervoor te zorgen dat diersoorten niet in overvloeden aanwezig zijn en dat er bijvoorbeeld minder snel fraude kan worden gepleegd met het ruilen/verkopen van dieren (doordat ze er spontaan 10 jongen bij hebben bijvoorbeeld). Ook over de fokprogramma's zijn we het nog niet eens geworden en kunnen de ideeën die hiervoor reeds zijn opgenoemd niet praktisch worden toegepast. Ideeën hiervoor zijn uiteraard welkom.
Ik vind dit geweldig! Ben erg blij dat jullie dit zo serieus genomen hebben, en hopelijk kunnen we nog lang en veel ZTAO spelen! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
net zoals carno ben ik erg blij dat jullie hier wat mee hebben gedaan. maar wat was er eigenlijk mis met de adoptie lijst? ik bedoel. het is toch soms ook leuk om wat gratis dieren te krijgen. zo komen er juist weer wat dieren bij die niemand anders heeft, want er zitten zo veel dieren in de dieren lijst waarvan zeker de helft nog niemand heeft.. en via de adoptie lijst kon je die dieren er weer bij doen. dus ik snap eigenlijk niet wat er dan mis was met de adoptie lijst. (het kan ook zomaar zijn dat ik wat gemist heb of zo)
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
@ Kit_Fisto, Binnen de ZTAO is alles aan elkaar verbonden en is de adoptielijst ook wel te zien als het startpunt van de cirkel. Om bepaalde slechte eigenschappen uit de ZTAO te kunnen halen dient er dus iets bij de oorsprong te veranderen. In dit geval is dat dus de adoptielijst. Door een aantal veranderingen door te voeren hopen we onder andere meer ruil actie's te stimuleren, minder het idee te geven van een gratis schatkist, etc.
Wat zijn dan de concrete veranderingen? Bedoel je dat er betaald moet worden voor deze dieren? of zijn er andere veranderingen. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Het is niet de bedoeling dat er nu betaald gaat worden voor de adoptielijst. Er komt een extra regel die gekoppeld is aan de reputaties. Meer over deze regel komt binnenkort bij de nieuwe update.