ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Nijlkrokodillen moeten weg
In dierenpark Bloks bodegraven heeft onze nijlkrokodil een leuke dag gehad met het mannentje. En daardoor is ze zwanger geworden en heeft ze een nest van 8 baby nijlkrokodillen en ze zijn al uitgekomen.
Het zijn 5 mannetjes en 3 vrouwtjes dus al je nijlkrokodillen wil bieden mag en ruilen ook. ( ik zoek tropische vogels of afrikaanse dieren )
ik heb veel dieren over, dus deze zijn aangeboden: - emoe 1xm GRATIS - mierenegel 1xv 100cr. - kookaburra 2xm 1xv 300cr. - kraaghagedis 1xm 100cr. - takahe 1xv GRATIS
alles hiervan is ook te ruilen tegen deze dieren: edit: alleen nog maar deze: - zwarte trap vruchtbaar koppel - groene reiger 1xv - elke mogelijke ara-soort!
bieden mag altijd! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Added (30 Jul 2012, 10:13) --------------------------------------------- k heb veel dieren over, dus deze zijn aangeboden: - emoe 1xm GRATIS - mierenegel 1xv 100cr.
alles hiervan is ook te ruilen tegen deze dieren: edit: alleen nog maar deze: - zwarte trap vruchtbaar koppel - groene reiger 1xv - elke mogelijke ara-soort!
de kraaghagedis is jammer genoeg gestorven, dus wil iemand een kraaghagedis wisselen, 1xm tegen 1xm of 1xv tegen 1xv? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@ carnotaurus, ik ben wel geïnteresseerd in zowel de Emoe (mijn groepje nog wat uitbreiden xD) als de mierenegel. Mag ik de credits overmaken? Banner+Avatar made by McCamel