Datum: Donderdag, 28 Mei 2009, 19:34 | Bericht # 61
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Ik had twee inzendingen gekregen en ik was bij deze contest de algehele jury!! Yur's Vogelpark en Thom's Paradise waren de inzendingen. Allebei hele mooie dierentuinen!! Thom had veel dierendownloads gebruikt en daarom een variatie aan dieren. Ook leuke verblijven en de dingen er omheen gebouwd. Yurrie had daar integen een vogelpark gemaakt met ook enkele andere dieren, deze dieren waren ook downloads en bij Yurrie vond ik de vijver op het einde van de dierentuin heel erg goed gemaakt. Maar ik moest naar diverse dingen kijken en ik vond ze allebei heel erg mooi, alleen jammer dat ze niet geheel volgebouwd waren of in ieder geval meer openingen erin hadden gelaten en meer eetpleintjes. Maar ik zal de winnaar bekend maken. En de winnaar is.......... trommelgeroffel................................... Thom met Thom's Paradise!!! Gefeleciteerd Thom, je was de beste met de meeste downloads en een prettige zoo om naar te kijken!! Je krijgt van mij nog een ereplekje in het podium en van Raymond de titel dat je deze contest hebt gewonnen!! Gefeleciteerd en als er een volgende contest is doe gewoon weer gezellig mee!! En Thom en Yurrie bedankt voor het meedoen!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Uw kaarten zijn zeer goed. Ik kan nooit goede kaarten. Dan moet je het voor een download als dit nog niet is en waar heb je het porqupine Ik wil een rally, maar niet kan vinden.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Thom, Gefeliciteerd. Een beetje laat maar om te feliciteren is niets te laat. Alleen een vraagje: "Misschien is het leuk dat het op de site komt te staan". Maar ik wou nog zeggen, Laat de volgende contest maar komen!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!