ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Plaats hier wasberenfoto's!! Heb je een wasbeer gezien of in een dierentuin eentje gezien, plaats hem hier. IK zal de eerste maar zijn: Van de crewmeeting in september in Blijdorp. Groetjes van Laraatje Wat informatie over de wasbeer: Wetenschappelijk Procyon lotor Engels raccoon Verspreiding van zuidelijk Canada tot Midden-Amerika Voedsel rivierkreeft, kleine dieren, fruit, noten en afval Leeftijd 10 jaar Lengte 40 - 65 cm, staart 30 cm Gewicht 3 - 8 kg Status algemeen
Wasberen eten van alles dat ze te pakken kunnen krijgen en voelen zich in uiteenlopende gebieden thuis. Van het bos tot de stad en van woestijn tot rivier.
Wasberen zijn bijzonder handig en kunnen kasten, afvalbakken of rugzakken in een mum van tijd leegroven. Vandaar dat voedsel op veel plekken in de VS 'raccoon-proof' moet worden opgeborgen.
Ook uit het klimmen of het vangen van rivierkreeften blijkt de handigheid van wasberen. Het is ook geen wonder dat gevangen wasberen geregeld ontsnappen. Hierdoor leven er in Europa verschillende wasbeerfamilies en duiken ze ook wel eens op in Nederland.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Hier heb ik ook een heel aandoenlijke foto van een wasbeer, in duitsland genomen. (Met dank aan het oude vrouwtje dier voor boven de camera hielt, zodat hij zo leuk keek)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (super-crispy)
ze zien er zooo lief uit he,, maar dan haha
Wil je AUB wat meer je mening zeggen, waarom zien ze er lief uit. Onderbouw je mening bij je antwoord graag. Bedankt alvast. Ik houd het nu bij een waarschuwing maar lees de forumregels maar eens. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Wist je dat er al 4 wasbeersoorten te downloaden zijn voor zt2. De wasbeer De cozumel wasbeer (Island Excursions ( Artifex)) De krabbenetende wasbeer ( Destination SA ( ZTW)) De bahama's wasbeer ( Salt Marsh Biome ( Zt2 Designing Centre))
Datum: Donderdag, 09 Dec 2010, 23:19 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
interesting photos,i actually dont speak this weird kind of deutsch(i learn in school only that deutsch,which is currently used in austria and germany)
This is because this is no german but dutch from the Netherlands
But keep an eye on the last post of this topic. It is from 2 months ago! This is calls bumping and is illegal on this forum. You already have 80% spam rating so you're close to be banned. We don't want that so maybe you could read the rules