Hier ben ik weer, met nieuwe foto's. Bijna alle foto’s zijn gemaakt tijdens de autosafari
Zoon/dochter lijk op 2 druppels water op zijn/haar moeder…
Deze tijger lag waarschijnlijk op het rustplekje van de meeuwen. Ze vlogen er met een paar tegelijk op af om hem weg te jagen XD
Na het idee van Astrid of Saskia wou ik het ook wel is proberen. Het lukte nog ook om een redelijke foto te maken door een verrekijker :)
Ook kon ik eindelijk weer eens dichtbij de onagers komen om een paar fotootjes te schieten :P
Landverblijf otters eerst…
…en tijdens de verbouwing
Wat ze nou allemaal uitspoken bij het otterverblijf weet ik ook niet, maar het is iig heel vaag. Bij de bovenste 2 foto’s zijn ze het verblijf aan het vernieuwen. Vervolgens bij de volgende 4 het water erin, wat overigens strak blauw was (En ja, die jongen in dat groene shirt ben ik, ja ;)) En op de laatste foto is het water er weer uit en staan er hekken zodat je er niet bij kon komen :? Wat ze doen weet ik niet, maar het is iig wel vaag :?
[i]2 jonge sabel/zwarte paardantilopen. Dit waren overigens niet de enigste jonkies, want bijna alle andere antilopen, gazellen e.d. hadden jonkies. En allemaal lagen ze plat in het gras
Dit waren ze weer. Ik heb ook een fotolink voor jullie, waar nog meer foto’s op staan en waar je de gedraaide foto’s recht kan zien
Ik hoop dat jullie het mooi vonden en tot de volgende keer!
LINK:http://picasaweb.google.com/qwikkie.ballemans/BeekseBergen21Jun2009#
Raymond (Site-admin)