Voor deze contest gebruiken we Zoo Tycoon 2. In het Blijdorp forum werd er veel gepraat over Blijdorp namaken in het echt. Jeweetwelwie kwam toen met het idee om hier een contest voor te starten. Het leek ons wel leuk om hier een officiele contest van te maken. De opdracht geldt nu: Maak jouw mooiste deel uit Blijdorp na in ZT2.
De regels: - De contest begint 01-12-2011 en duurt tot 07-01-2012. - Je mag elk mapformaat gebruiken. - De zoo mag maar door 1 persoon gebouwd worden. - Downloads zijn toegestaan. - Photoshoppen is deels toegstaan (een randje, of een kleine tekst mag, maar de inhoud mag niet worden aangetast). - Het wordt beoordeeld door een jury. - Als je klaar bent, plaats je in dit topic maximaal 10 screens van jouw deel (in een spoiler) en 1 overzichtsfoto, dus in totaal 11 plaatjes. - Als je wint kun je in ieder geval een leuk prijsje in je prijzenkast verwachten. - Vragen kunnen in dit topic worden gesteld. - De regels kunnen ten aller tijde door de crew worden aangepast.
Extra informatie: Omdat deze contest over Blijdorp gaat hebben we hieronder een logo. Indien je op dit logo klikt, zul je naar de officiele blijdorp site gaan. Verder kan je altijd in ons Blijdorp topic kijken voor meer informatie.
hier komt mijn inzending voor het contest [/img] zeeleeuw billy [/img] tooske [/img] en sanne [/img] [/img] [/img] [/img] en de uitkijk posten van het verblijf [/img] [/img] de twee overzichts foto's [/img] en de plategrond ik hoop op dat jullie hem leuk vinden en als nog dit is mijn inzending een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ik kan niet mee doen aan deze contest, ben nog nooit in blijdorp geweest,(ben van Belgie) ik zit nu wat op google maps te zoeken(je kan de volledige zoo zien, echt wel tof hoor) vindt het zebra verblijf wel mooi, maar ik denk dat het oude foto's zijn want er staat een hek...
Bericht veranderd door: krieke668 - Woensdag, 07 Dec 2011, 14:11
@ krieke668, Misschien kan je wat meer informatie in het Fantopic over Blijdorp vragen. Als je denkt dat het een oud verblijf is, maar je weet het niet zeker, dan kan je altijd nog de foto's daar plaatsen.
Zo zou je toch mee kunnen doen, mocht je dit willen.
@ legoman12324, Als je de regels van het contest leest zie je dat het contest pas afloopt na 7 januari. Dus daarna zal pas de beoordeling komen Always look on the bright side of life!