Datum: Woensdag, 14 Dec 2011, 21:16 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
hier is mijn inzending (in 4 foto's):
een overzicht we zien de uitkijkhut, veel beplanting, en achter zien we twee boomsoorten, dat komt omdat er tussen de 2 voomsoorten in nog een weg is (net zo als in de echte blijdorp) vanuit de uitkijkhut vanaf het andere uitkijkpunt en een inwoner, een manenwolf natuurlijk
dit was mijn inzending.
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
zo het heeft ven geduurd maar hier is mijn inzending:TAMMAN INDHA de verblijven zijn groter dan officieel maar de verblijven zijn kwa voorm presies het zelde,eer zijn een paar planten geplant in de verblijven om het toch een beetje zootycoon achtig te maken .
we beginnen bij de ingang vanaf de indische neushoorns [img][/img en we lopen naar binnen [img][/img]
als eerst naar het indische neushoorn verblijf waar een mannetje en vrouwtje zit(het water en de soort van tussen want met die boom is presies het zelfde als in blijdorp) [img][/img]
dan terug en we kijken vanaf het hutje naar de olifanten [img][/img]
en dan lopen we door naar het boa verblijf [img][/img]
dan richring het aquarium [img][/img]
dan richting het maleise tapir verblijf(in het verblijf zitten braittapirs ,had geen maleise gedownload) [img][/img]
dan het kleine ronde verblijf aan het begin vanaf de ingang naast het tapiur verblijf [img][/img]
dan het gibbon verblijf [img][/img]
en als laast het even een soort van overzichts foto van het olifanten binnen verblijf [img][/img]