De uitslag is bekend! Vanwege de goede inzendingen konden wij helaas niet kiezen wie de eerste plaats kreeg. Daarom is er sprake van een gedeelde eerste plaats! Het gaat dan ook om: nickdierengek en krieke668.
Nickdierengek We vonden het heel mooi hoe Taman Indah nagebouwd werd en hoe alles zo echt leek. Het binnenverblijf van de olifanten viel een beetje tegen, maar verder top gedaan!
krieke668 Knap om het zo na te bouwen via google maps en met hulp. Wij hopen dat dit jou heeft laten beslissen om Blijdorp toch een keer te bezoeken. Mooi gemaakt met de paden rond om het buitenverblijf. Het leek heel goed op het orgineel. Goed gedaan!
JowJonas Mooi Zeeleeuwenverblijf. De dieren hebben het hier naar hun zin! Helaas ben je een bovenuitzichtpunt vergeten en is het onderwater niet zo mooi afgewerkt. Top dat je hebt mee gedaan!
timo13 Het ziet er allemaal erg goed uit, vooral de ijsberen, echter is het deel met de olifanten minder gelukt. Hier zijn de hekken, de vorm en je bent gewoon net de details vergeten.
Real_thomas Het verblijf van de manenwolven is goed nagebootst. Mooi met het hutje aan de zijkant, veel mensen vergeten die. De beplanting vinden we niet zo geweldig gekozen hij steekt een beetje af.
legoman12324 Mooi verblijf. Helaas ben ook jij het derde bezichtiging van bovenaf vergeten. Je ziet dat de dieren het naar hun zin hebben. Een tip voor de volgende keer is misschien een vloeiende overgang van ondiep naar diep water dit lijkt nu vrijwel direct.
ZooM Leuk dat je zo'n druk verblijf van die van de prairiehondjes hebt gemaakt. Grappig dat je in het verblijf hebt gedacht aan de detail (zoals kijkpunt in het midden van het verblijf) Jammer van de aankleding. Misschien een tip voor de volgende keer?
Bedankt allemaal voor jullie inzending! De winnaars zullen zo spoedig mogelijk een prijs in hun prijzenkast kunnen verwachten. Dit topic blijft nog maximaal een week open voor felicitaties daarna zal hij gesloten worden door de crew.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Gefeliciteerd, Al vond ik mn olifanten toch nog redelijk gelukt met de keuze van de rotswand en die bomen enzo Wat je in het echt ook ziet, ookal was t een miniatuur
Nog voor de duidelijkheid de keuze van de volgorde van de namen is geheel willekeurig. Slechts de twee winnaars staan bovenaan. De rest staat op volgorde van inzending. Aangezien legoman dus als eerste was staat hij als laatste (van achter naar voor) dit betekend dus niet dat dit ook de volgorde van beoordeling was!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Weet niet of dit naar mij was, maar ik snap het en ik mag er ook niet overbeslissen Dorry oor dat bericht maar dat kwam gwoon ff omdat ik redelijk lang op dat ijsbeer verblijf heb gedaan