Blijdorp Contest.
JowJonas
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 16:18 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik doe het savannegedeelte, maar ik moet er nog aan beginnen Maar ik heb al wel een reserve voor als ik niet klaar geraak. Groetjes van Jonas
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht Ik doe het savannegedeelte, maar ik moet er nog aan beginnen Maar ik heb al wel een reserve voor als ik niet klaar geraak. Groetjes van Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 16:18
krieke668
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 16:42 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
krieke668 presents: het Aziatisch olifanten (buiten) verblijf (mede)mogelijk gemaakt door nickdierengek(info) en Google Street View
Bericht veranderd door: krieke668 - Woensdag, 04 Jan 2012, 23:39
Bericht krieke668 presents: het Aziatisch olifanten (buiten) verblijf (mede)mogelijk gemaakt door nickdierengek(info) en Google Street View
Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 16:42
nickdierengek
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 17:07 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ krieke668 , ziet er echt goed uit laat de beste winnen . nickdierengek
Bericht @ krieke668 , ziet er echt goed uit laat de beste winnen . nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 17:07
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 17:20 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ krieke668 , Goed gedaan hoor! En dat terwijl je zei dat je nog nooit in blijdorp geweest ben! Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ krieke668 , Goed gedaan hoor! En dat terwijl je zei dat je nog nooit in blijdorp geweest ben! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 17:20
legoman12324
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 18:30 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
ja echt mooi gemaakt zeg en mogen de beste winnen
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht ja echt mooi gemaakt zeg en mogen de beste winnen Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 18:30
krieke668
Datum: Donderdag, 05 Jan 2012, 13:41 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Curator
het lijkt toch op hetgene dat het nu is, want ik weet eigenlijk niet of street view up to date is... wel raar dat je die hele zoo op streetview staat, dat moet je bij Plankendael (belgische zoo) toch niet proberen, DB is toch niet gratis... er kwamen nog 2 inzendingen zeker...
Bericht het lijkt toch op hetgene dat het nu is, want ik weet eigenlijk niet of street view up to date is... wel raar dat je die hele zoo op streetview staat, dat moet je bij Plankendael (belgische zoo) toch niet proberen, DB is toch niet gratis... er kwamen nog 2 inzendingen zeker... Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 05 Jan 2012 om 13:41
JowJonas
Datum: Donderdag, 05 Jan 2012, 16:21 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik doe toch niet de savanne Ik heb het helemaal verprutst Maar ik zend mijn andere creatie vanavond ofzo in, dat is het zeeleeuwenverblijf! Groetjes, Jonas
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht Ik doe toch niet de savanne Ik heb het helemaal verprutst Maar ik zend mijn andere creatie vanavond ofzo in, dat is het zeeleeuwenverblijf! Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 05 Jan 2012 om 16:21
timo13
Datum: Donderdag, 05 Jan 2012, 16:58 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
hier is mij inzending ben ik er tevreden over? ja opzich wel alleen vind ik het verblijf voor olinka en vicks mislukt dit kwam omdat ik niet meer genoeg ruimte had IJSBERENVERBLIJF
we beginnen bij het verblijf van eric!
(die kleine dingen zijn stenen die je heel veel ziet in de ijsberenverblijven
)
we gaan naar binnen (deze is ook niet goed gelukt omdat ik helemaal niet wist hoe het eruit ziet!)
het kijkraam dat je tegen komt bij het verblijf van eric
underwater vieuw eric
underwater vicks en olinka
buiten vicks en olinka
BINNENVERBLIJF OLIFANTEN OVERVIEUWS gr timo13
Bericht hier is mij inzending ben ik er tevreden over? ja opzich wel alleen vind ik het verblijf voor olinka en vicks mislukt dit kwam omdat ik niet meer genoeg ruimte had IJSBERENVERBLIJF
we beginnen bij het verblijf van eric!
(die kleine dingen zijn stenen die je heel veel ziet in de ijsberenverblijven
)
we gaan naar binnen (deze is ook niet goed gelukt omdat ik helemaal niet wist hoe het eruit ziet!)
het kijkraam dat je tegen komt bij het verblijf van eric
underwater vieuw eric
underwater vicks en olinka
buiten vicks en olinka
BINNENVERBLIJF OLIFANTEN OVERVIEUWS gr timo13 Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 05 Jan 2012 om 16:58
krieke668
Datum: Donderdag, 05 Jan 2012, 17:07 | Bericht # 59
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Curator
Quote (raymondhoek )
Maak jouw mooiste deel
jij maakt er 2!!! maar beide zien er goed uit, het ijsberen verblijf ken ik helaas niet(weet niet waar het in de zoo ligt), maar ik vind het binnenverblijf van de olifanten goed na gebootst... en nu ga ik zeggen wat de rest hierboven al zei... dat de beste moge winnen...
Bericht Quote (raymondhoek )
Maak jouw mooiste deel
jij maakt er 2!!! maar beide zien er goed uit, het ijsberen verblijf ken ik helaas niet(weet niet waar het in de zoo ligt), maar ik vind het binnenverblijf van de olifanten goed na gebootst... en nu ga ik zeggen wat de rest hierboven al zei... dat de beste moge winnen... Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 05 Jan 2012 om 17:07
nickdierengek
Datum: Donderdag, 05 Jan 2012, 17:12 | Bericht # 60
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ timo13 , ziet er goed uit maar ik dacht dat je maar 1 deel van blijdorp mocht maken?? het ziet er iedergeval leuk uit laat de beste winnen . nickdierengek
Bericht @ timo13 , ziet er goed uit maar ik dacht dat je maar 1 deel van blijdorp mocht maken?? het ziet er iedergeval leuk uit laat de beste winnen . nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 05 Jan 2012 om 17:12