Blijdorp Contest.
legoman12324
Datum: Donderdag, 05 Jan 2012, 18:01 | Bericht # 61
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
ja je mag maar 1 inzending instuuren maar mooi gemaakt hoor en mogen de beste winnen
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht ja je mag maar 1 inzending instuuren maar mooi gemaakt hoor en mogen de beste winnen Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 05 Jan 2012 om 18:01
Bericht Dit is mijn inzending! Ik heb het zeeleeuwenverblijf gemaakt Hopelijk vinden jullie het goed Zeeleeuwenverblijf Overzichtsfotos: De uitkijkpunten Zicht van onder het uitkijkpunt Zicht vanop het uitkijkpunt Zicht vanop het andere uitkijkpunt (aan de zijkant) Onder water Dit was mijn inzending, ik hoop dat het goed is, en zoals iedereen zegt, moge de beste winnen! Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 05 Jan 2012 om 22:47
nickdierengek
Datum: Donderdag, 05 Jan 2012, 22:57 | Bericht # 63
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ JowJonas , ziet er goed uit erg goed gedaan. mogen de beste winnen grtj nickdierengek
Bericht @ JowJonas , ziet er goed uit erg goed gedaan. mogen de beste winnen grtj nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 05 Jan 2012 om 22:57
legoman12324
Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 12:53 | Bericht # 64
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
ha ha ben toch niet de enige die het zeeleeuwen verblijf hebt gemaakt Added (07 Jan 2012, 11:53) --------------------------------------------- vandaag is de dat en mogen de beste winnen
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Donderdag, 05 Jan 2012, 23:34
Bericht ha ha ben toch niet de enige die het zeeleeuwen verblijf hebt gemaakt Added (07 Jan 2012, 11:53) --------------------------------------------- vandaag is de dat en mogen de beste winnen
Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 07 Jan 2012 om 12:53
JowJonas
Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 13:01 | Bericht # 65
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik ben benieuwd
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht Ik ben benieuwd Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 07 Jan 2012 om 13:01
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 13:24 | Bericht # 66
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Mogen de beste winnen. Veder wil ik zeggen dat iknals blijdorp fan er erg blij mee ben staat blijdorp nog steets populair is bij de jongeren. Alle verblijven zijn hardstikemooi na gebouwt en iedereen heeft de zelfde kans om gewinnen. Succes iedereen . En waneer krijgen we tehoren eigenlijk wie er heeft gewonnen? Grtj nickdierengek
Bericht Mogen de beste winnen. Veder wil ik zeggen dat iknals blijdorp fan er erg blij mee ben staat blijdorp nog steets populair is bij de jongeren. Alle verblijven zijn hardstikemooi na gebouwt en iedereen heeft de zelfde kans om gewinnen. Succes iedereen . En waneer krijgen we tehoren eigenlijk wie er heeft gewonnen? Grtj nickdierengek Bericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 07 Jan 2012 om 13:24
krieke668
Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 13:55 | Bericht # 67
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
@ nickdierengek , loopt de contest nog niet tem vandaag?, dus wie snel is... ik denk dat er binnen 2 weken ofzo uitslag zal komen, maar bij de kroki's thuis contest duurde dit een maand...
Bericht @ nickdierengek , loopt de contest nog niet tem vandaag?, dus wie snel is... ik denk dat er binnen 2 weken ofzo uitslag zal komen, maar bij de kroki's thuis contest duurde dit een maand... Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 07 Jan 2012 om 13:55
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 16:24 | Bericht # 68
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ krieke668 , ik heb geen idee maar ik denk dat dit toch niet lang gaat duren zoveel inzendingen zijn er niet . grtj nickdierengek
Bericht @ krieke668 , ik heb geen idee maar ik denk dat dit toch niet lang gaat duren zoveel inzendingen zijn er niet . grtj nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 07 Jan 2012 om 16:24
krieke668
Datum: Zondag, 08 Jan 2012, 17:39 | Bericht # 69
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
@ nickdierengek , er zijn 7 inzendingen dus als de prijzen met 1e 2e en 3e plaats zijn, heeft bijna de helft van de deelnemers een prijs... je ziet wel dat het wat dezelfde verblijven zijn die terugkomen..., dan spreek ik over de zeeleeuwen en de aziatische olifanten
Bericht @ nickdierengek , er zijn 7 inzendingen dus als de prijzen met 1e 2e en 3e plaats zijn, heeft bijna de helft van de deelnemers een prijs... je ziet wel dat het wat dezelfde verblijven zijn die terugkomen..., dan spreek ik over de zeeleeuwen en de aziatische olifanten Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 08 Jan 2012 om 17:39
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 09 Jan 2012, 00:04 | Bericht # 70
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Iedereen bedankt voor hun inzendingen! Ik vind het leuk dat mijn bedachte contest nog zoveel mensen heeft bereikt. Aangezien ik zelf niet in de gelegenheid was om iets in te sturen heeft Raymond mij benadert. Hier is uitgekomen dat Raymond en ik de contest zullen beoordelen. Ik kan jullie beloven. Binnen twee weken zal de uitslag bekend worden! Slechts de winnaar zal een prijs in de prijzenkast kunnen verwachten. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Iedereen bedankt voor hun inzendingen! Ik vind het leuk dat mijn bedachte contest nog zoveel mensen heeft bereikt. Aangezien ik zelf niet in de gelegenheid was om iets in te sturen heeft Raymond mij benadert. Hier is uitgekomen dat Raymond en ik de contest zullen beoordelen. Ik kan jullie beloven. Binnen twee weken zal de uitslag bekend worden! Slechts de winnaar zal een prijs in de prijzenkast kunnen verwachten. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 09 Jan 2012 om 00:04