Blijdorp Contest.
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 18 Dec 2011, 22:59 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Ik vind het heel leuk dat er al drie inzendingen zijn voor deze contest. Ik probeer in de vakantie ook nog wel iets te maken! De verschillende gebieden in blijdorp mogen best vaker gemaakt worden, dat is toch juist leuk en dan kan je goed de verschillen zien! Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Ik vind het heel leuk dat er al drie inzendingen zijn voor deze contest. Ik probeer in de vakantie ook nog wel iets te maken! De verschillende gebieden in blijdorp mogen best vaker gemaakt worden, dat is toch juist leuk en dan kan je goed de verschillen zien! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 18 Dec 2011 om 22:59
NielsG
Datum: Maandag, 19 Dec 2011, 08:53 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Jeweetwelwie , Dat vind ik ook! Maar ik ga ook nog insturen.
Bericht @ Jeweetwelwie , Dat vind ik ook! Maar ik ga ook nog insturen. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 19 Dec 2011 om 08:53
krieke668
Datum: Dinsdag, 20 Dec 2011, 14:18 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
ga nu eens wat proberen te bouwen, via street view... als het lukt maak het aziatische olifanten verblijf,... het zijn toch die olifenten ??
Bericht ga nu eens wat proberen te bouwen, via street view... als het lukt maak het aziatische olifanten verblijf,... het zijn toch die olifenten ?? Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 20 Dec 2011 om 14:18
nickdierengek
Datum: Dinsdag, 20 Dec 2011, 16:53 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ krieke668 , ja het zijn azieatische olifanten. succes alvast met het bouwen. nickdierengek
Bericht @ krieke668 , ja het zijn azieatische olifanten. succes alvast met het bouwen. nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 20 Dec 2011 om 16:53
krieke668
Datum: Vrijdag, 30 Dec 2011, 12:01 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Curator
@ nickdierengek , heb jij ook een idee hoeveel aziatische olifanten er in dat buitenverblijf zitten?? want mijn foto's zijn niet helemaal correct... en hebben die nu eigenlijk ook een binnenverblijf ( het gene dat jij maakte) dat zal dan wel het gebouw zijn in de buurt... maar dat maak ik niet, omdat het dan te veel is voor mij...wou het gewoon even weten
Bericht @ nickdierengek , heb jij ook een idee hoeveel aziatische olifanten er in dat buitenverblijf zitten?? want mijn foto's zijn niet helemaal correct... en hebben die nu eigenlijk ook een binnenverblijf ( het gene dat jij maakte) dat zal dan wel het gebouw zijn in de buurt... maar dat maak ik niet, omdat het dan te veel is voor mij...wou het gewoon even weten Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 30 Dec 2011 om 12:01
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 30 Dec 2011, 12:30 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ krieke668 , in blijdorp hebben ze nu nog 7 dieren 4 vrouwen en 1 man en 2 jongen die nog niet mogen fokken faya en tonya. alleen zal in de tijd (ergens in februarie )1 volwasen vrouw douanita en tonya naar praag gaan voor te fokken. ja wat ik heb gemaakt in taman indha het binnen verblijf van de olifanten ,alleen is het voor jou moeilijk vanwegen dat jij er niet vaak komt dus je weet niet hoe het buiten verblijf er uit ziet. ik wens je succes met het bouwen ,ik stuur je straks een bp oke dan kom je iets verder. nickdierengek
Bericht @ krieke668 , in blijdorp hebben ze nu nog 7 dieren 4 vrouwen en 1 man en 2 jongen die nog niet mogen fokken faya en tonya. alleen zal in de tijd (ergens in februarie )1 volwasen vrouw douanita en tonya naar praag gaan voor te fokken. ja wat ik heb gemaakt in taman indha het binnen verblijf van de olifanten ,alleen is het voor jou moeilijk vanwegen dat jij er niet vaak komt dus je weet niet hoe het buiten verblijf er uit ziet. ik wens je succes met het bouwen ,ik stuur je straks een bp oke dan kom je iets verder. nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 30 Dec 2011 om 12:30
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 30 Dec 2011, 13:10 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Nog net iets meer dan een week te gaan, wen we hebben inmiddels 4 inzendingen. Volgen er meer?? Raymond (Site-admin)
Bericht Nog net iets meer dan een week te gaan, wen we hebben inmiddels 4 inzendingen. Volgen er meer?? Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 30 Dec 2011 om 13:10
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 30 Dec 2011, 14:12 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ raymondhoek , ja geloof dat nielsguchelaar nooog ging inzenden enkrieke668. en hoop nog meer ben benieuwt wie er gaat winnen ?? wie beslist dat eigenlijk ?? nickdierengek
Bericht @ raymondhoek , ja geloof dat nielsguchelaar nooog ging inzenden enkrieke668. en hoop nog meer ben benieuwt wie er gaat winnen ?? wie beslist dat eigenlijk ?? nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 30 Dec 2011 om 14:12
krieke668
Datum: Vrijdag, 30 Dec 2011, 20:30 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Curator
@ raymondhoek , @ nickdierengek , ik doe zeker mee, maar ben nog aan het bouwen en wacht ook nog op die nieuwe download, met die hekken van blijdorp (de bamboe)
Bericht @ raymondhoek , @ nickdierengek , ik doe zeker mee, maar ben nog aan het bouwen en wacht ook nog op die nieuwe download, met die hekken van blijdorp (de bamboe) Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 30 Dec 2011 om 20:30
JowJonas
Datum: Vrijdag, 30 Dec 2011, 21:10 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik doe ik nog mee! Ben al bijna klaar met bouwen
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht Ik doe ik nog mee! Ben al bijna klaar met bouwen Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 30 Dec 2011 om 21:10