ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes
tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
oké dan een anderen vraag waar kan ik dit boek kopen en zoja hoeveel kost het en toen ik een tijd terug in blijdorp was geweest zag ik in de zee van souvenirs een boek van rob dollard met tips in dierenfotografie weet jij hoe duur dit is een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Vrijdag, 09 Mei 2014, 21:58
nickdierengek, Ja, ik weet dat jullie geen Javapauwen meer hebben! Die vogels zitten nu in Zie-ZOO, en daar zijn ze enorm agressief. Ik weet bijna zeker dat het dezelfde pauwen zijn want ze kwamen uit Blijdorp.
en dat fotografieboek was volgens mij een euro of 20. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Zondag, 11 Mei 2014, 15:08