Fan Topic: Blijdorp Nieuwtjes van Nickdierengek
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven . voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten. de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
Bericht WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven . voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten. de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek Bericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 21:09
Aurlord
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 16:33 | Bericht # 191
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Leuk dat je deze foto's plaatst! Ik hou dit in de gaten. Aurlord
Bericht Leuk dat je deze foto's plaatst! Ik hou dit in de gaten. Aurlord Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 16:33
catfreako
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 17:53 | Bericht # 192
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Heel veel plannen zo te horen. Ik hoop dat je snel foto's kan maken, ook van de bouw. Dan kunnen wij (de niet-Rotterdammers) zien wat er gebeurt.
Bericht Heel veel plannen zo te horen. Ik hoop dat je snel foto's kan maken, ook van de bouw. Dan kunnen wij (de niet-Rotterdammers) zien wat er gebeurt. Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 17:53
Aurlord
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 17:56 | Bericht # 193
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ catfreako , inderdaad. Ik ben zelfs nog nooit naar blijdorp geweest. Bokito vind ik nog steeds cool. Aurlord
Bericht @ catfreako , inderdaad. Ik ben zelfs nog nooit naar blijdorp geweest. Bokito vind ik nog steeds cool. AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 17:56
nickdierengek
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 18:55 | Bericht # 194
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ catfreako , @ Aurlord , dankje wel dat jullie het leuk vinden. waarscheinlijk ga ik vrijdag weer naar blijdorp en ik zal proberen watfoto's van de bouw temaken en zal ook nieuwtjes hier natuurlijk zetten nickdierengek
Bericht @ catfreako , @ Aurlord , dankje wel dat jullie het leuk vinden. waarscheinlijk ga ik vrijdag weer naar blijdorp en ik zal proberen watfoto's van de bouw temaken en zal ook nieuwtjes hier natuurlijk zetten nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 18:55
Aurlord
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:04 | Bericht # 195
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ nickdierengek , gelukkig. Volgensmij was er weer nieuws in Blijdorp? Ik kom weer posten zaterdag! Aurlord
Bericht @ nickdierengek , gelukkig. Volgensmij was er weer nieuws in Blijdorp? Ik kom weer posten zaterdag! AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 19:04
nickdierengek
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:33 | Bericht # 196
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Aurlord , nee echt belangrijk neiuws is er neit mischien zie ik vrijdag nog wel wat,wel is gister ijsbeer vroeuwtje olinka 19 jaar geworden. nickdierengek
Bericht @ Aurlord , nee echt belangrijk neiuws is er neit mischien zie ik vrijdag nog wel wat,wel is gister ijsbeer vroeuwtje olinka 19 jaar geworden. nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 19:33
NielsG
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 197
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ nickdierengek , Nou, dat Olinka jarig was, ik best wel bijzonder toch?
Bericht @ nickdierengek , Nou, dat Olinka jarig was, ik best wel bijzonder toch?Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 21:09
nickdierengek
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 21:17 | Bericht # 198
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , ja maar volgend jaar is het leuker dan is ze 20. het stond op hun twitter zag het vandaag pas. nickdierengek
Bericht @ NielsGuchelaar , ja maar volgend jaar is het leuker dan is ze 20. het stond op hun twitter zag het vandaag pas. nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 21:17
Aurlord
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 13:23 | Bericht # 199
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ nickdierengek , ja dat bedoel ik! Gisteren stond het toch al op twitter? Aurlord
Bericht @ nickdierengek , ja dat bedoel ik! Gisteren stond het toch al op twitter? AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 24 Nov 2011 om 13:23
nickdierengek
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 18:05 | Bericht # 200
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Aurlord , nee eergisteren al maar zag het pas gister ,ik ga morgen naar blijdorp en maak weer foto's het is nu bijna 2 weken geleden dat ik ben geweest dus het word weer tijd om een kijkje te gaan nemen nickdierengek
Bericht @ Aurlord , nee eergisteren al maar zag het pas gister ,ik ga morgen naar blijdorp en maak weer foto's het is nu bijna 2 weken geleden dat ik ben geweest dus het word weer tijd om een kijkje te gaan nemen nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 24 Nov 2011 om 18:05