ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes
tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
@ nickdierengek, ga jij er niet een beetje te vaak naar toe kijk als je om de maand gaat oke maar het is wel jouw keuzen. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 19:46 | Bericht # 202
1
Onderdirecteur
@ wollykonijn, nee hoor voor mij is het een soort van ontspaning dan ga ik even een uurtje en dan ga ik weer naar huis . zo zolg ik blijdorp op de voet.
nickdierengek
Added (24 Nov 2011, 18:46) --------------------------------------------- vandaag gaan er geruchten dat ijsbeer vrouwtje olinka weer drachtig is en deze winter weer zou moeten bevallen ,dit hoor de ik van iemand die dat dan weer in het ad zou hebben gelezen ben al wezen zoeken maar kon het niet vinden mischien hebben julie het gelezen????
@ nickdierengek, dan is het tog niet meer leuk als je er te vaak naar toe gaat?? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 20:11 | Bericht # 204
1
Onderdirecteur
@ wollykonijn, nou dat zeggen mensen wel vaker tegen mij maar voor mij blijft het elke keer leuk,iedere keer is het toch anders vooral nu met de renovatie en de bouw van de nieuwe vlinderkas enzo.
@ nickdierengek, ja dat kan ik maar ik zou het niet doen.. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ nickdierengek, dan maar toch zou ik het niet doen ik woon er ook niet dicht bij ik woon in Oss zeker een 1uur rijden zelf langer maar als er een zoo zou zijn in Oss zou het een ander verhaal zijn. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Donderdag, 24 Nov 2011, 20:20
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 20:26 | Bericht # 208
1
Onderdirecteur
@ wollykonijn, ja eigenlijk oordeel je dus tevroeg en je zegt zelf dat als er een dierenpark in oss zou zijn dat je het dan een ander verhaal zou zijn.
het is je eigen mening maar vind het ee beetje een vreemde mening ''het is anders als er een park in oss zou zijn''. je weet zelf niet hoe dat zou zijn ??
voor mij is het ontspanning en niet alleen voor mij maar ook voor al mensen die in de afgelopen 154 jaar een abonoment hadden .
@ nickdierengek, ja dat is waar ik vergeet alles wat ik net zij en met een jaarabonnement is het ook anders. laat ik nu maar stoppen met discussiëren het topic is voor foto,s en niet voor discussies.
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam