Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Fan Topic: Blijdorp Nieuwtjes van Nickdierengek
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
BerichtWELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht getypt door - nickdierengek
Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 21:09
wollykonijn
Datum: Donderdag, 01 Dec 2011, 21:20 | Bericht # 391   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

Onderdirecteur

ben er net achter gekomen op de site dat er een live webcam is bij de olifanten! PS:ik denk dat de meeste het al weten
webcam misschien leuk voor de mensen die het nog niet weten!

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Berichtben er net achter gekomen op de site dat er een live webcam is bij de olifanten! PS:ik denk dat de meeste het al weten
webcam misschien leuk voor de mensen die het nog niet weten!

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 01 Dec 2011 om 21:20
nickdierengek
Datum: Donderdag, 01 Dec 2011, 21:35 | Bericht # 392   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ wollykonijn, ja ik wist het al ze hebben ook een ipad app.

nickdierengek
Bericht@ wollykonijn, ja ik wist het al ze hebben ook een ipad app.

nickdierengek

Toegevoegd op 01 Dec 2011 om 21:35
NielsG
Datum: Donderdag, 01 Dec 2011, 21:42 | Bericht # 393   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ja, die app kijk ik heel veel op!

BerichtJa, die app kijk ik heel veel op!

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 01 Dec 2011 om 21:42
wollykonijn
Datum: Donderdag, 01 Dec 2011, 21:48 | Bericht # 394   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ nickdierengek, @ NielsGuchelaar, ik heb geen ipad zou het wel willen maar die is duur!
met een laptop kan je ook veel meer!

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ nickdierengek, @ NielsGuchelaar, ik heb geen ipad zou het wel willen maar die is duur!
met een laptop kan je ook veel meer!

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 01 Dec 2011 om 21:48
nickdierengek
Datum: Donderdag, 01 Dec 2011, 22:08 | Bericht # 395   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ wollykonijn, een ipad is het zefde als een laptop bij dit berichr en de rst eigenlijk ook wat ik hier post is via mijn ipad.

het is mischien ook wel leuk om te vertellen tijdens een voor berijding voor het jongeren debat wat in rotterdam woord gehouden en waar mijn school en nog iets van 8 scholen aan medoen,heb ik met een mevrouw van de jongeren partij van groen links gesproken .
zij gaat kijken of hun (dus de jongeren partij an groen links)mischien iets kunnen gaan organiseren rond om blijdorp om de pers tetrekken en dat dus bijv groen links en ps en zo over tehalen om de bezuinigingen niet door te laten gaan .
verder mag ik mischien eens een keer tegen groen links van uit mijn oog punt iets overr blijdorp vertellen en waarom blijdorp de subsidie zou moeten houden.
binnen kort spreek ik verder met haar en dit zou erg leuk zijn als hun daar mee iets willen gaan doen.
dus ik be druk bezich .

nickdierengek
Bericht@ wollykonijn, een ipad is het zefde als een laptop bij dit berichr en de rst eigenlijk ook wat ik hier post is via mijn ipad.

het is mischien ook wel leuk om te vertellen tijdens een voor berijding voor het jongeren debat wat in rotterdam woord gehouden en waar mijn school en nog iets van 8 scholen aan medoen,heb ik met een mevrouw van de jongeren partij van groen links gesproken .
zij gaat kijken of hun (dus de jongeren partij an groen links)mischien iets kunnen gaan organiseren rond om blijdorp om de pers tetrekken en dat dus bijv groen links en ps en zo over tehalen om de bezuinigingen niet door te laten gaan .
verder mag ik mischien eens een keer tegen groen links van uit mijn oog punt iets overr blijdorp vertellen en waarom blijdorp de subsidie zou moeten houden.
binnen kort spreek ik verder met haar en dit zou erg leuk zijn als hun daar mee iets willen gaan doen.
dus ik be druk bezich .

nickdierengek

Toegevoegd op 01 Dec 2011 om 22:08
legoman12324
Datum: Donderdag, 01 Dec 2011, 22:23 | Bericht # 396   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

leuk voor je nick ik ben benieuwt of het luckt su6 nick

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtleuk voor je nick ik ben benieuwt of het luckt su6 nick

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 01 Dec 2011 om 22:23
nickdierengek
Datum: Donderdag, 01 Dec 2011, 22:41 | Bericht # 397   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ legoman12324, ja ik hoop ook heel erg dat het lukt .

nickdierenngek
Bericht@ legoman12324, ja ik hoop ook heel erg dat het lukt .

nickdierenngek

Toegevoegd op 01 Dec 2011 om 22:41
legoman12324
Datum: Donderdag, 01 Dec 2011, 22:50 | Bericht # 398   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

een vraagje ik las ergens dat er een nieuwe harem leider is in de blijdorp harem klopt dat of niet

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichteen vraagje ik las ergens dat er een nieuwe harem leider is in de blijdorp harem klopt dat of niet

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 01 Dec 2011 om 22:50
Jeweetwelwie
Datum: Vrijdag, 02 Dec 2011, 00:45 | Bericht # 399   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Leek die live webcam! Er stond bij dat de meeste het wel wisten. Ik dacht dat t speciaal voor vicks toen eenmalig is.. Wel is t jammer dat de olifanten vanavond achteraan stonden waardoor je best wel slechte beeldenhebt..

Ik vind het leuk dat nick zoveel met Blijdorp heeft en ik hoop echt dat jouw plan van net doorgaat. Ik denk dat t straks jammer genoeg niet lukt, want ik denk dat de gemeente al heel veel heeft gedaan om te bekijken naar de beste oplossing..

Haha grappig trouwens die lijst van de sponsoring dat bison,. de bizons sponsert in Blijdorp :)

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtLeek die live webcam! Er stond bij dat de meeste het wel wisten. Ik dacht dat t speciaal voor vicks toen eenmalig is.. Wel is t jammer dat de olifanten vanavond achteraan stonden waardoor je best wel slechte beeldenhebt..

Ik vind het leuk dat nick zoveel met Blijdorp heeft en ik hoop echt dat jouw plan van net doorgaat. Ik denk dat t straks jammer genoeg niet lukt, want ik denk dat de gemeente al heel veel heeft gedaan om te bekijken naar de beste oplossing..

Haha grappig trouwens die lijst van de sponsoring dat bison,. de bizons sponsert in Blijdorp :)

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 02 Dec 2011 om 00:45
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 02 Dec 2011, 08:35 | Bericht # 400   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ Jeweetwelwie, ja die webcams die zullen nu alleen bij de olifanten staan en dan volgend jaar weer in het kraam hol want dan mag ze wat ik weer weer paren.

ja we kunnen het iedere geval proberen want mischien vinden ze het ook wel is leuk als in plaats van de directeur nu een bexoekker sspreekt over blijdorp.

ja dat is wat de meest bedrijven doen een dier soort uit kiezen die ze ook al naam hebben.

@ legoman12324, kan je me even helpen een harem leider van wat of wie ??

nickdierengek
Bericht@ Jeweetwelwie, ja die webcams die zullen nu alleen bij de olifanten staan en dan volgend jaar weer in het kraam hol want dan mag ze wat ik weer weer paren.

ja we kunnen het iedere geval proberen want mischien vinden ze het ook wel is leuk als in plaats van de directeur nu een bexoekker sspreekt over blijdorp.

ja dat is wat de meest bedrijven doen een dier soort uit kiezen die ze ook al naam hebben.

@ legoman12324, kan je me even helpen een harem leider van wat of wie ??

nickdierengek

Toegevoegd op 02 Dec 2011 om 08:35
Search:

Hosted by uCoz