Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Burgers Zoo Nieuws
carnotaurus
Datum: Maandag, 08 Apr 2013, 17:33 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

ik hoop in ieder geval een eco-display,
dat is wel gezegt in het masterplan van burgers':
"burgers' zoo word opgedeeld in gebieden, waarbij de
bezoeker langere tijd intensief kennis maakt met de omgeving
en zijn dieren, enkele zijn al gerealiseert: bush, ocean, safari, desert,
tunnel en mangrove, en er zullen nog enkele volgen"

nou, ondertussen is de rimba nieuw en nu dus nog iets!

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Berichtik hoop in ieder geval een eco-display,
dat is wel gezegt in het masterplan van burgers':
"burgers' zoo word opgedeeld in gebieden, waarbij de
bezoeker langere tijd intensief kennis maakt met de omgeving
en zijn dieren, enkele zijn al gerealiseert: bush, ocean, safari, desert,
tunnel en mangrove, en er zullen nog enkele volgen"

nou, ondertussen is de rimba nieuw en nu dus nog iets!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 08 Apr 2013 om 17:33
timo13
Datum: Maandag, 08 Apr 2013, 18:16 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ carnotaurus, Ik hoop zelf op een Arctisch deel met walrussen, ijsberen, pinguïns enzo en misschien wel beloega's :) Dat zal wel nooit gebeuren haha

Misschien is een Australisch gedeelte wel realistischer als je ook ziet dat de laatste vogels die ze hebben gehaald allemaal uit Australië komen, ik zou het zelf ook beter
bij Burgers' vinden passen

Maarja we zullen waarschijnlijk nog wel even moeten wachten voordat het bekend wordt gemaakt want ze houden het al lang geheim...

Bericht@ carnotaurus, Ik hoop zelf op een Arctisch deel met walrussen, ijsberen, pinguïns enzo en misschien wel beloega's :) Dat zal wel nooit gebeuren haha

Misschien is een Australisch gedeelte wel realistischer als je ook ziet dat de laatste vogels die ze hebben gehaald allemaal uit Australië komen, ik zou het zelf ook beter
bij Burgers' vinden passen

Maarja we zullen waarschijnlijk nog wel even moeten wachten voordat het bekend wordt gemaakt want ze houden het al lang geheim...

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 08 Apr 2013 om 18:16
legoman12324
Datum: Maandag, 08 Apr 2013, 20:12 | Bericht # 33   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

@ timo13, hoezo zou een artcic gebied niet realistischer zijn dik 3/4 van burgers is overdekt
denk aan de ocean, bush, desert, mangrove maar dat van de beloega's is denk wel verloren zaak

wat wel een mooie aanwinst zou zijn is dat burgers de oudere verblijven achter in het pack
die van het dwergnijlpaard, duiker en zwijnen enz zou verdwijnen/aangepast zou worden voor nieuwe Afrikaanse soorten
en dat het olifanten verblijf zou worden aangepast voor Afrikaanse olifanten

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht@ timo13, hoezo zou een artcic gebied niet realistischer zijn dik 3/4 van burgers is overdekt
denk aan de ocean, bush, desert, mangrove maar dat van de beloega's is denk wel verloren zaak

wat wel een mooie aanwinst zou zijn is dat burgers de oudere verblijven achter in het pack
die van het dwergnijlpaard, duiker en zwijnen enz zou verdwijnen/aangepast zou worden voor nieuwe Afrikaanse soorten

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 08 Apr 2013 om 20:12
Cheeta7
Datum: Dinsdag, 09 Apr 2013, 12:53 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

@ legoman12324, ja, dat idee van de afrikaanse olifanten vind ik wel leuk! Ze hebben er zeker plaats genoeg voor en het zou een leuke aanvulling zijn voor bij de safari. Ik vind het beter mocht het eens de afrikaanse soort zijn want die zie je toch wel minder voorkomen in dierentuinen dan de aziatische.

Bericht@ legoman12324, ja, dat idee van de afrikaanse olifanten vind ik wel leuk! Ze hebben er zeker plaats genoeg voor en het zou een leuke aanvulling zijn voor bij de safari. Ik vind het beter mocht het eens de afrikaanse soort zijn want die zie je toch wel minder voorkomen in dierentuinen dan de aziatische.

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 09 Apr 2013 om 12:53
timo13
Datum: Dinsdag, 09 Apr 2013, 16:00 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ legoman12324, Maar als je daar een nieuw groot olifanten verblijf maakt ligt het niet meer echt continentaal... Het stuk wat jij opnoemt ligt meteen bij de ingang terwijl de safari veel verder het park in ligt

Bericht@ legoman12324, Maar als je daar een nieuw groot olifanten verblijf maakt ligt het niet meer echt continentaal... Het stuk wat jij opnoemt ligt meteen bij de ingang terwijl de safari veel verder het park in ligt

Toegevoegd op 09 Apr 2013 om 16:00
NielsG
Datum: Dinsdag, 09 Apr 2013, 17:14 | Bericht # 36   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ik denk niet dat Burgers' een continentaal deel gaat doen (Zoals Australisch of Europees) Dit zie je eigenlijk niet echt in het park terug, ja, Burgers' Safari een beetje, maar dat is wel écht gericht op de Savanne, niet op Afrika helemaal. En als je kijkt naar de Mangrove, Bush en Desert zie je ook daar dat het niet continentaal is, maar meer aangepast op een ecosysteem, maakt niet uit in welk land. ;-)

Quote (legoman12324)
wat wel een mooie aanwinst zou zijn is dat burgers de oudere verblijven achter in het packdie van het dwergnijlpaard, duiker en zwijnen enz zou verdwijnen/aangepast zou worden voor nieuwe Afrikaanse soorten
Dan wordt het denk ik té Afrikaans daar. :P
Je zou wel, als je Safari wat continentaler wil maken, stokstaartjes, duikers etc verplaatsen naar de Savanne, in het oude verblijven dan bijvoorbeeld kleine panda's ofzo?

BerichtIk denk niet dat Burgers' een continentaal deel gaat doen (Zoals Australisch of Europees) Dit zie je eigenlijk niet echt in het park terug, ja, Burgers' Safari een beetje, maar dat is wel écht gericht op de Savanne, niet op Afrika helemaal. En als je kijkt naar de Mangrove, Bush en Desert zie je ook daar dat het niet continentaal is, maar meer aangepast op een ecosysteem, maakt niet uit in welk land. ;-)

Quote (legoman12324)
wat wel een mooie aanwinst zou zijn is dat burgers de oudere verblijven achter in het packdie van het dwergnijlpaard, duiker en zwijnen enz zou verdwijnen/aangepast zou worden voor nieuwe Afrikaanse soorten
Dan wordt het denk ik té Afrikaans daar. :P
Je zou wel, als je Safari wat continentaler wil maken, stokstaartjes, duikers etc verplaatsen naar de Savanne, in het oude verblijven dan bijvoorbeeld kleine panda's ofzo?

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 09 Apr 2013 om 17:14
timo13
Datum: Dinsdag, 09 Apr 2013, 18:00 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ NielsGuchelaar, Nouja continentaal is het niet maar je kan wel zeggen dat de bush meer Zuid Amerikaans is (al zitten er aardvarkens) maar je hebt wel gelijk.
Maar de Rimba is bijvoorbeeld een Zuid-oost Aziatisch regenwoud en de desert een Noord-Amerikaanse woestijn (Ocean, Oceaan van Zuid-Oost Azië). Daarop zijn de displays in ieder geval geïnspireerd dus wel een klein beetje continentaal :P Maar het is idd niet in landen gedeeld.

En ze zouden bijvoorbeeld een nieuw ecodisplay kunnen maken dat op een Australische .... is geïnspireerd

Bericht@ NielsGuchelaar, Nouja continentaal is het niet maar je kan wel zeggen dat de bush meer Zuid Amerikaans is (al zitten er aardvarkens) maar je hebt wel gelijk.
Maar de Rimba is bijvoorbeeld een Zuid-oost Aziatisch regenwoud en de desert een Noord-Amerikaanse woestijn (Ocean, Oceaan van Zuid-Oost Azië). Daarop zijn de displays in ieder geval geïnspireerd dus wel een klein beetje continentaal :P Maar het is idd niet in landen gedeeld.

En ze zouden bijvoorbeeld een nieuw ecodisplay kunnen maken dat op een Australische .... is geïnspireerd

Toegevoegd op 09 Apr 2013 om 18:00
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 09 Apr 2013, 18:52 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

timo13, de bush is niet echt zuid-amerikaans, het is een combinatie van alle regenwouden,
de rest is inderdaat wel geinspireert op continentaal, dus bv een outback zou mogenlijk zijn!

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Berichttimo13, de bush is niet echt zuid-amerikaans, het is een combinatie van alle regenwouden,
de rest is inderdaat wel geinspireert op continentaal, dus bv een outback zou mogenlijk zijn!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 09 Apr 2013 om 18:52
catfreako
Datum: Dinsdag, 09 Apr 2013, 19:06 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

@ NielsGuchelaar, Je ziet het niet gelijk terug, maar het is wel de insteek om dieren uit hetzelfde gebied bij elkaar te zetten. De dessert is bijv. alleen de Senorawoestijn. (als ik me niet ontzettend vergis  :p )

Bericht@ NielsGuchelaar, Je ziet het niet gelijk terug, maar het is wel de insteek om dieren uit hetzelfde gebied bij elkaar te zetten. De dessert is bijv. alleen de Senorawoestijn. (als ik me niet ontzettend vergis  :p )

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 09 Apr 2013 om 19:06
ewok2004
Datum: Woensdag, 06 Nov 2013, 06:35 | Bericht # 40   
ewok2004 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

De woestijn zaal is echt geweldig. En het aquarium is geweldig.
BerichtDe woestijn zaal is echt geweldig. En het aquarium is geweldig.

Bericht getypt door - ewok2004
Toegevoegd op 06 Nov 2013 om 06:35
Search:

Hosted by uCoz