ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
heel erg bedabkt en....... je hebt het goed geraden! @ thyrone2003, jij mag een dier kiezen voor mijn nieuwe zoo
Added (18 Dec 2011, 16:21) --------------------------------------------- Hier eindelijk een nieuwe update(ik was erg druk bezig met leren voor de ST's) De laatste keer zagen we het herten verblijf maar nu zien we een nieuw stuk, we volgen de mensen We zien het nieuwe verblijf, wat zou erin zitten? Dat klopt! Allerlei soorten ezels We zagen ook een verhoogd pad dus daar gaan we nu op Nog een laatste foto van het ezel verblijf en dan gaan we het verhoogde pad af Als we het pad af gaan zien we een splitsing we gaan naar links en volgen de man met de paarse jas Zo komen we bij de speelse rode vossen uit We gaan weer verder en komen uit bij het steenbokken verblijf Dat was het alweer! Nog een overzicht En de plattegrond Volgende update: Afrika! ps Tips zijn altijd welkom Gr. Remco
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ziet er goed uit! Goed beplant, en goed gebruik gemaakt van heuveltjes en beplanting. Maar kunnen de ezels niet over dat hekje heen springen op foto 3? En is die roze bal niet erg groot voor vossen? Verder leuk gedaan! groetjes Quinten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ja, dat klopt, maar ik bedoel de echtheid. In het echt zouden die ezels makkelijk over dat hekje kunnen springen. En de bal is groter dan de vos zelf! Ik zou liever met een kleiner balletje spelen. Snap je? Bij Zoo Tycoon kan het wel, maar in het echt zou dat niet kunnen! groetjes Quinten