Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 13:02 | Bericht # 81
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Dit is even een kleine update omdat ik niets te doen had. Ik show nu het Axisherten verblijf dat ik juist gemaakt heb. De ingang met de openingstijden. Nadat we door de ingang zijn gegaan moeten we eerst een kaartje kopen aan de kassa. Dan zien we dat deze doorgang alleen voor personeel is(deze ingang dient om de Axisherten eten en drinken te geven). Daarna zien we een Schmink en Koptelefoon kiosk + het verhoogde pad om naar de uitkijktoren te gaan. Als je boven bent zie je twee borden waar op staat wat je niet moet doen. Hier een twee foto's van het verblijf(de ene helft en de andere helft met een klein uitkijk bergje). Toen ik juist wilde vertrekken zag ik de hele kudde Axisherten verschijnen(2V+2M). Eerst kwamen het Alfa mannetje en vrouwtje. En hier nog een mooie groepsfoto. Na deze laatste foto moest ik snel naar huis gaan want het werd al laat en donker + de dierentuin ging sluiten. Maar ik heb nog wel even tijd voor de overzichtsfoto. Voila dit was alweer een kleine update tot de volgende! Gr. Remco
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Donderdag, 29 Dec 2011, 13:04
Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 13:43 | Bericht # 82
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Mooi! Leuk dat je een uitkijktoren hebt voor het verblijf. Het verblijf is goed beplant en de dieren hebben een ruim verblijf. Ook origineel dat je de bordjes gebruikt. Ik ben al benieuwd naar het volgende! Groetjes
@ Skyrider1, ziet er al goed uit! maar ik denk dat je bij een uitkijk toren geen berg er recht voor moet leggen, en je hebt gelijk als je binnen komt best wel hogen houten hekken neer gezet! maar verder super! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Ik wilde ZooM helpen met de actie 'Red de Hop!' daarom heb ik besloten Zoo World Animals mee te laten doen met deze actie. Mijn op^dracht was een Hoppenopvang te maken en hier zijn 5 previeuws: Als eerste de ingang met de titel 'Red de Hop' Als tweede de voorkant van de opvang Als derde zie je de opvang vanbinnen terwijl je door het glas kijkt Als vierde nog zo'n foto maar dan de kant van de mannetjes En als laatste een overzicht Zo dat was mijn hulp al tot nu toe voor de actie 'Red de Hop' ZooM ik hoop dat dit goed is. Gr. Remco