Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 12:26 | Bericht # 101
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
naam dier: Siberische Tijger verblijf: groot goed beplant verblijf waar een klein beekje doorstroomt bezoekers: eerst vanaf een verhoogd pad daarna dalen ze af en daarna een klein stukje met glas habitat: noordelijk bos opmerkingen: plaats ook een omgevallen boom waar ze op kunnen+gebruik liefst geen mammoetbomen in het verblijf(die zijn gewoon wat te groot) verwachtingen: ik vertrouw op je!
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 12:36 | Bericht # 102
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
naam(namen) dier(en): gorilla verblijf: eiland vorm, met heel wat heuvels en mooie klimrekken/ omgevallen bomen bezoekers: inkijkjes langs het verblijf afscheiding dus van water aangezien het een eiland is habitat: tropisch bos denk ik een beetje opmerkingen: denk aan een ruim binnenvebrlijf! verwachtingen; kom op!
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 12:48 | Bericht # 103
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
@ thyrone2003, @ Cheeta7, @ timo13, jullie verblijven maak ik nog af daarna iedereen even wachten tot ik deze verblijven af heb daarna kunnen jullie weer aanvragen ps @ Real_thomas, jouw verblijf is ook af maar ga zometeen eten dus ongeveer 10 na 12 een paar pics van jouiw verblijf.
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 14:04 | Bericht # 105
1
Kassa Medewerker
@ Real_thomas, jouw verblijf is klaar hier is ie: Als eerste een overzicht met verhoogd pad En hier zonder Dan de ingang met rechts het binnenverblijf Dan de weg naar het pleintje Het pleintje Het uitzicht vanaf het pleintje De uitkijkhut van voor En het uitzicht vanbinnenuit Zo dat was het ik hoop dat je het mooi vind @ thyrone2003, ik ga nu beginnen met de jouwe
Added (06 Jan 2012, 12:59) --------------------------------------------- @ thyrone2003, de jouwe is ook af hier is hij We beginnen met het overzicht met verhoogd pad Hier zonder In de bezoekersmode de aquariumgrot We gaan naar binnen De bezoekers staan al te kijken En hier nog twee pics van het aquarium zonder iets anders erop Voila alsjeblieft ik hoop dat je het mooi vind en nu ga ik beginnen met die van @ Cheeta7,
Added (06 Jan 2012, 13:04) --------------------------------------------- Na die van Cheeta7 stop ik even maar wees gerust @ timo13, jouw verblijf zal er vandaag altijd nog wel opstaan ps twee anderen mogen ook nog aanvragen of dezelfde mag ook
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Vrijdag, 06 Jan 2012, 13:22
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 14:14 | Bericht # 106
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Als het kan heb ik hier nog een lijstje:
Naam dier: Zeeleguaan. Verblijf: Een verblijf met zowel een mooi strand, als een diep onderwater uitkijkpunt. Bezoekers: Maakt niet uit. Habitat: Kust. Opmerkingen: Land en water allebei laten zien graag! Verwachtingen: Doe maar iets gaafs!
naam dier: olifanten verblijf: moet een binnen/buitenverblijf hebben bezoekers: moeten zo wel binnen als buitenverblijf zien habitat: savanne opmerkingen: ben benieuwd verwachtingen: kan niet wachten een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Vrijdag, 06 Jan 2012, 14:27
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 14:46 | Bericht # 108
1
Kassa Medewerker
@ Cheeta7, de jouwe is ook af en hier is ie Als eerste weer een overzicht. Dan de bezoekersmode met de ingang. Hier zie je al een stukje van de opgang van het verhoogd pad. En hier een pic op het verhoogde pad Hier het verblijf vanaf het verhoogd pad. En hier nog een. Als we beneden zijn zien we dit: Dan het verblijf vanuit de verte. En hier van dichtbij zo dat was 'm @ timo13, @ catfreako en @ legoman12324, jullie verblijven komen vanavond
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 15:54 | Bericht # 109
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
de eerste 2 zien er mooi uit! alleen zou ik lage hekjes gebruiken in plaats van die hoge, en dan op de acthergrond bomen, en bij de tweede iets minder hoog. en de derde vind ik niet zo mooi.
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~