ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Rejesie, Ik vind het een heel mooie dierentuin met lekker veel katten!! Dat vind ik apart en het eerste gedeelte heb je buiten de dierentuin gemaakt, is het niet. Wel apart, maar ik vind dat kaartverkoop maar niks. Het moet eigenlijk wel maar ik vind het niks. Maar je dierentuin vind ik super, heerlijk veel leuke verblijven en leuke dieren erin!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Hallo rejesi, ik vind de kaartverkoop in tegenstelling tot laraatje wel erg mooi!! Het hoeft natuurlijk niet maar ik vind het in ieder geval geen minpunt Ik vind het ook leuk dat je je paden niet echt leeg maakt maar er bomen met hekken erom heen zet! Ziet er net echt uit!! Je uitkijkposten vind ik erg goed gelukt vooral die van de servals vindt ik er erg ruim en mooi uitzien Ga zo door!!! Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
bedankt voor jullie leuke reacties! @ Laraarje: -Ik heb geprobeerd er een zo realistisch mogelijk geheel van te maken, en daar hoort een kaartverkoop dus bij.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Heel erg mooi gemaakt met de binnenverblijven en de buitenverblijven van de dieren, ook al zie ik sommige dieren niet zo goed. Maar heel erg mooi gemaakt en veel werk van gemaakt. Groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 43 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
WOW ! rejesi, that is an incredible building. You have so much more in there than I do in my reptile house. I really like the different types of habitats and how you use different fence types or moats. Very realistic. Now you have inspired me to build more. I also like the outdoor enclosures. They are very well landscaped. Excellent work !