Rejesi Zoo's
ZooTycoonFannn
Datum: Zondag, 21 Maa 2010, 16:30 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ja zoals zebraatje al zegt waar heb je gedownload dat je de ingang kunt wegdoen en die die andere downloads die bij je nieuwe ingang staan
Bericht ja zoals zebraatje al zegt waar heb je gedownload dat je de ingang kunt wegdoen en die die andere downloads die bij je nieuwe ingang staan Bericht getypt door - ZooTycoonFannn Toegevoegd op 21 Maa 2010 om 16:30
tigerman
Datum: Maandag, 22 Maa 2010, 22:21 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Dit is een hele mooie zoo met veel groen, en ik weet wat er in de eerste kooi zit: Zwijnen!
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht Dit is een hele mooie zoo met veel groen, en ik weet wat er in de eerste kooi zit: Zwijnen! Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 22 Maa 2010 om 22:21
rezasaurus
Datum: Donderdag, 01 Apr 2010, 20:30 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
prachtige zoo met platen en mooie hokken (vooral de eerste) ik denk dat in het laatste hok zeehonden of zeeleeuwen komen
Bericht prachtige zoo met platen en mooie hokken (vooral de eerste) ik denk dat in het laatste hok zeehonden of zeeleeuwen komen Bericht getypt door - rezasaurus Toegevoegd op 01 Apr 2010 om 20:30
jasonmateo
Datum: Zaterdag, 03 Apr 2010, 08:09 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Wat is dit mooi echt ik sta versteld. Hoe doe jij dat allemaal? En waar download je die hack voor dat je hoofdingang weghaalt. Echt echt een superzt zoo
Bericht Wat is dit mooi echt ik sta versteld. Hoe doe jij dat allemaal? En waar download je die hack voor dat je hoofdingang weghaalt. Echt echt een superzt zoo Bericht getypt door - jasonmateo Toegevoegd op 03 Apr 2010 om 08:09
lalalaishier
Datum: Zaterdag, 15 Mei 2010, 09:39 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
leuk het ziet er goed uit
Bericht leuk het ziet er goed uit Bericht getypt door - lalalaishier Toegevoegd op 15 Mei 2010 om 09:39
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 15 Mei 2010, 11:36 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (lalalaishier )
Onderbouw je mening zeg waarom je de dierentuin leuk vindt. Dit bedoel ik nu met onzinnige antwoord. Dus, zeg waarom je iets mooi vind, bijvoorbeeld de dieren of de gebouwen of het groen. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Quote (lalalaishier )
Onderbouw je mening zeg waarom je de dierentuin leuk vindt. Dit bedoel ik nu met onzinnige antwoord. Dus, zeg waarom je iets mooi vind, bijvoorbeeld de dieren of de gebouwen of het groen. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 15 Mei 2010 om 11:36
JaapLoveZTSF
Datum: Maandag, 17 Mei 2010, 23:37 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
je zoo ziet er heel mooi uit met die 2 lagen hekken met water er tussen echt heel erg realistisch
Bericht je zoo ziet er heel mooi uit met die 2 lagen hekken met water er tussen echt heel erg realistischBericht getypt door - JaapLoveZTSF Toegevoegd op 17 Mei 2010 om 23:37
Chilean_Kangaroo
Datum: Vrijdag, 21 Mei 2010, 02:14 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
your skills are awesome i really like the use of foliage and the tutorial like show and tell very injenius
Bericht your skills are awesome i really like the use of foliage and the tutorial like show and tell very injenius Bericht getypt door - Chilean_Kangaroo Toegevoegd op 21 Mei 2010 om 02:14
rosella
Datum: Woensdag, 16 Jun 2010, 05:48 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
die glazen ruiten bij je volieres vind ik echt mooi het is de eerst keer dat ik dit zie en ik vind het een goed idee ik zal het persoonlijk ook nog eens gebruiken dit idee zo hebben de bezoekers mooi zicht over je roofdieren
Bericht die glazen ruiten bij je volieres vind ik echt mooi het is de eerst keer dat ik dit zie en ik vind het een goed idee ik zal het persoonlijk ook nog eens gebruiken dit idee zo hebben de bezoekers mooi zicht over je roofdieren Bericht getypt door - rosella Toegevoegd op 16 Jun 2010 om 05:48
rejesi
Datum: Zondag, 27 Jun 2010, 17:18 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Toch nog een Zoo van mij
Ik hoop dat je het mooi vond!
Bericht Toch nog een Zoo van mij
Ik hoop dat je het mooi vond!
Bericht getypt door - rejesi Toegevoegd op 27 Jun 2010 om 17:18