ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
kijk even het bovenstaande Filmpje, in de verantwoording staan een aantal downlaods, verder heb ik ze vooral van Zt.nl Ztsf Environ Tesara AD
Ik download iegnlijk alle bomen en planten en alle mooi geskinde objecten en dieren
Dit Hoort eigenlijk in een Pb thuis
Added (08 Aug 2010, 08:06) --------------------------------------------- Soms als ik een Bassinmuur verwijder dan loopt het spel ff vast en dan gebeurt er dit:
Weet iemand hoe dit kan? Zoals je kunt zien is dit de Zoo van de vorige upadte, ik hoop hem nog af te kunnen krijgen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik had het vroeger ook wel eens. ik denk dat het komt doordat je teveel zoo hebt opgeslagen. of je hebt teveel `items`neergezet Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mooi gemaakt! Je hebt zeker de download waarmee je alles kan neerzetten op alle plekken? Je ziet sommige stukjes van je zoo ook in echte dierentuinen en dat is echt heel mooi! Groetjes Max
Bericht veranderd door: Maxiejj - Maandag, 09 Aug 2010, 07:52
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Bedankt voor jullie reacites!
Ik had laatst dit gebouwd:
Ik wil het aan de Zoo hierboven toegevoegd alleen ik weet niet of het echt mooi genoeg is? Wil je ajb zeggen wat je er van vind en of ik het wel/niet zal toevoegen
Bedankt voor het kijken!
Bericht veranderd door: rejesi - Dinsdag, 10 Aug 2010, 17:00