Rejesi Zoo's
Okapivriend
Datum: Woensdag, 11 Aug 2010, 09:18 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Dat is een grote update! Een leuke maar ook kleine zoo. Grappig dat je alleen die glazen hekken van snowleo gebruikt! Het ik en geslaagde zoo vind ik.
Bericht Dat is een grote update! Een leuke maar ook kleine zoo. Grappig dat je alleen die glazen hekken van snowleo gebruikt! Het ik en geslaagde zoo vind ik. Bericht getypt door - Okapivriend Toegevoegd op 11 Aug 2010 om 09:18
Frank
Datum: Woensdag, 11 Aug 2010, 10:28 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
Curator
Wow, mooi. Ik moet zeggen dat ik deze hekken van snowleo niet echt mooi vind, maar hier komen ze goed uit. Prachtige mix van de downloads.
Start a revolution, start a comeback! ~I'm back, In black!
Bericht Wow, mooi. Ik moet zeggen dat ik deze hekken van snowleo niet echt mooi vind, maar hier komen ze goed uit. Prachtige mix van de downloads. Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 11 Aug 2010 om 10:28
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 11 Aug 2010, 11:55 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja echte geweldige dierentuinen maak je. Net echt. Geweldig gebruik van de downloads maar ook geweldig ingericht. Ook die showbassin en die slangenbassin zeg maar waren geweldig. Die slangenbassin lijkt net echt, en het lijkt net alsof er echt een slang in zit. Knap gedaan en ga zo door. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ja echte geweldige dierentuinen maak je. Net echt. Geweldig gebruik van de downloads maar ook geweldig ingericht. Ook die showbassin en die slangenbassin zeg maar waren geweldig. Die slangenbassin lijkt net echt, en het lijkt net alsof er echt een slang in zit. Knap gedaan en ga zo door. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 11 Aug 2010 om 11:55
rejesi
Datum: Woensdag, 11 Aug 2010, 12:07 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Er zit ook een slang in Alleen heb ik hem in het plaatje geplakt Hij zit in het midden, het is dat felgroene geval
Bericht Er zit ook een slang in Alleen heb ik hem in het plaatje geplakt Hij zit in het midden, het is dat felgroene geval Bericht getypt door - rejesi Toegevoegd op 11 Aug 2010 om 12:07
eagleeye
Datum: Woensdag, 11 Aug 2010, 13:46 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
echt heel knap hoe jij je dierentuinen maakt. dit is ook nog eens een hele realistische dierentuin! hij oogt ook heel modern vind ik.
Bericht veranderd door: eagleeye - Woensdag, 11 Aug 2010, 13:47
Bericht echt heel knap hoe jij je dierentuinen maakt. dit is ook nog eens een hele realistische dierentuin! hij oogt ook heel modern vind ik. Bericht getypt door - eagleeye Toegevoegd op 11 Aug 2010 om 13:46
rejesi
Datum: Woensdag, 11 Aug 2010, 18:28 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Voor de mensen die mijn opgestuurde ding hebben gezien bij de Kringloop Contest: Wil je weten hoe ik de hokken heb gebouwd? bekijk Deze video
Bericht Voor de mensen die mijn opgestuurde ding hebben gezien bij de Kringloop Contest: Wil je weten hoe ik de hokken heb gebouwd? bekijk Deze video
Bericht getypt door - rejesi Toegevoegd op 11 Aug 2010 om 18:28
tinetjeee
Datum: Woensdag, 11 Aug 2010, 20:47 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
echt een super mooi verblijf! zeker de binnenkant!prachtig! van waar heb je die muren?,
Added (11 Aug 2010, 20:47) --------------------------------------------- blijf zo doordoen!
Bericht echt een super mooi verblijf! zeker de binnenkant!prachtig! van waar heb je die muren?,
Added (11 Aug 2010, 20:47) --------------------------------------------- blijf zo doordoen!
Bericht getypt door - tinetjeee Toegevoegd op 11 Aug 2010 om 20:47
Ornithocheirus
Datum: Zaterdag, 14 Aug 2010, 10:06 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
i like the zoo because the aviaries are made very realistic
zoo tycoon maxed out: [URL=http://z6.invisionfree.com/Zoo_Tycoon_Maxed_Out/index.php?]<(^^,)>[/URL] [img]http://i27.tinypic.com/23wr3u0.png[/img] [img]http://i32.tinypic.com/furm82.jpg[/img]
Bericht i like the zoo because the aviaries are made very realistic Bericht getypt door - Ornithocheirus Toegevoegd op 14 Aug 2010 om 10:06
Frank
Datum: Zaterdag, 14 Aug 2010, 10:10 | Bericht # 59
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
Curator
Top Dit is zo realistisch dat ik gewoon gek word, Gewoon zo echt, alles klopt. Ik zou gewoon doorgaan. Frank
PS: Zou je me eventueel de links naar de downloads willen sturen via PB, dankje
Start a revolution, start a comeback! ~I'm back, In black!
Bericht Top Dit is zo realistisch dat ik gewoon gek word, Gewoon zo echt, alles klopt. Ik zou gewoon doorgaan. Frank
PS: Zou je me eventueel de links naar de downloads willen sturen via PB, dankje
Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 14 Aug 2010 om 10:10
zootycoonfan87
Datum: Zaterdag, 21 Aug 2010, 11:14 | Bericht # 60
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
wow i like the big hallAdded (21 Aug 2010, 11:14) --------------------------------------------- cool and so many plants ... it looks so real ...very graet work...good ideas
Bericht wow i like the big hallAdded (21 Aug 2010, 11:14) --------------------------------------------- cool and so many plants ... it looks so real ...very graet work...good ideas
Bericht getypt door - zootycoonfan87 Toegevoegd op 21 Aug 2010 om 11:14