Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Rejesi Zoo's
Wertyum
Datum: Donderdag, 14 Jan 2010, 07:20 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

echt FANTASTISCH. Dit is echt de ALLERMOOISTE zoo die ik tot nu tu heb gezien!!
Rejesi, Ik vind jou kaartenverkoop wel een goed idee!!, Raymond is nu bezig om zelfs kassa's te maken die je dan neer kan zetten. Ik vind het binnengedeelte echt onwijs mooi eruit zien, je hebt veel gedownload en er veel werk van gemaakt. ik zou het niet kunnen nadoen.

Wertyum B)

Added (14 Jan 2010, 07:20)
---------------------------------------------

en het eerste gedeelte heb je buiten de dierentuin gemaakt

Lara wat bedoel je hiermee? :p

Berichtecht FANTASTISCH. Dit is echt de ALLERMOOISTE zoo die ik tot nu tu heb gezien!!
Rejesi, Ik vind jou kaartenverkoop wel een goed idee!!, Raymond is nu bezig om zelfs kassa's te maken die je dan neer kan zetten. Ik vind het binnengedeelte echt onwijs mooi eruit zien, je hebt veel gedownload en er veel werk van gemaakt. ik zou het niet kunnen nadoen.

Wertyum B)

Added (14 Jan 2010, 07:20)

en het eerste gedeelte heb je buiten de dierentuin gemaakt

Lara wat bedoel je hiermee? :p

Bericht getypt door - Wertyum
Toegevoegd op 14 Jan 2010 om 07:20
ChrissievdP
Datum: Vrijdag, 15 Jan 2010, 17:21 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Dit is echt een gave dierentuin! Ik vindt je hal erg mooi!

[b]World Zoo Showroom
BerichtDit is echt een gave dierentuin! Ik vindt je hal erg mooi!

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 15 Jan 2010 om 17:21
Terdo
Datum: Vrijdag, 15 Jan 2010, 20:23 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

Quote (ChrissievdP)

Zeg aub waarom je deze dierentuin zo gaaf en mooi vindt... Makers hebben niks er niks aan als iedereen zegt mooi of lelijk <_<
Dit soort berichten vallen onder spam!!! Niet meer doen dus ;)

Always look on the bright side of life!
Bericht
Quote (ChrissievdP)

Zeg aub waarom je deze dierentuin zo gaaf en mooi vindt... Makers hebben niks er niks aan als iedereen zegt mooi of lelijk <_<
Dit soort berichten vallen onder spam!!! Niet meer doen dus ;)

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 15 Jan 2010 om 20:23
rejesi
Datum: Woensdag, 27 Jan 2010, 20:43 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Sorry mensen van Zoo Realis komt nog even niks meer maar....

Ik heb weer een nieuw project(je)
_._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.

Praetorian Zoo
er moet nog een logo gemaakt worden

Praetorian Zoo is een klein bedrijf dat mishandelde dieren opneemt, in het begin was het nog niet bekend maar dat hinderde de PZ niet! Ze gingen langs huizen om de dieren te checken van de dieren, doordat ze speciale mensen hiervoor hebben mochten ze dat doen. Jammer genoeg worden in de gewone woonwijken geen dieren gevonden die een kritieke status hebben. Maar door marketing kreeg het bedrijf wel zijn eerste bekendheid van de pers. Hierdoor kreeg een groot bedrijf dat gaas maakt lucht van het zaakje en doneerde de PZ een ingang op hun kosten! Maar de Praetorian Zoo moest wel geopend worden voor gasten.

De Ingang

Door de bouw aan de ingang kreeg ook het publiek in de gaten dat er iets aan de hand was, ze vroegen aan de bouwvakkers wat ze aan het bouwen waren. Die vertelde op hun beurt weer dat ze ee ingang voor de nieuwe dierentuin aan het bouwen waren.
Ook Harris Skott kreeg te horen over de PZ, hij wist dat een van zijn collega's een voliere naast zijn huis had gebouwd met 5 Raven erin. Toen hij was komen kijken zag hij dat de dieren het er niet goed hadden, het dak was te laag waardoor de dieren niet genoeg ruimte hadden, ook was de grond te rotsig en was het er te donker voor de dieren. Nadat wij hierover geïnformeerd waren deden wij meteen een inval, een paar foto's hokken en Raven die wij toen daar aantroffen:

"Chopper view"

Het "binnenverblijf"

Het "buitenverblijf"

De vijf Raven

Na de inval werd de eigenaar meteen aangeklaagt over de omstandigheden waar de dieren in moesten leven en kreeg een dikke boete. De Raven gingen meteen naar de kliniek om te herstellen. Drie overleden. De twee die het overleefden waren (heel toevallig ;) ) een mannetje en een vrouwtje. Deze hebben nu een grote voliere gekregen vlak bij de ingang van de PZ.

De twee overgebleven raven hebben het er nu erg goed en de gasten vinden het ook een erg leuke opvang met een mooi verblijf. Er zijn ramen gemaakt bij het gebied voor de gasten zodat ze de raven goed kunnen bekijken, veilig zitten en ook geen strondlaag in hun nek kunnen ontvangen (een nadeel aan gaas).
Verder is er nog een klein parkje aangelegd om te relaxen na een "drukke" dag.

Bedankt voor het bekijken, geef je een reactie, tip of iets dergelijks?

Bericht veranderd door: rejesi - Woensdag, 27 Jan 2010, 20:44
BerichtSorry mensen van Zoo Realis komt nog even niks meer maar....

Ik heb weer een nieuw project(je)
_._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.

Praetorian Zoo
er moet nog een logo gemaakt worden

Praetorian Zoo is een klein bedrijf dat mishandelde dieren opneemt, in het begin was het nog niet bekend maar dat hinderde de PZ niet! Ze gingen langs huizen om de dieren te checken van de dieren, doordat ze speciale mensen hiervoor hebben mochten ze dat doen. Jammer genoeg worden in de gewone woonwijken geen dieren gevonden die een kritieke status hebben. Maar door marketing kreeg het bedrijf wel zijn eerste bekendheid van de pers. Hierdoor kreeg een groot bedrijf dat gaas maakt lucht van het zaakje en doneerde de PZ een ingang op hun kosten! Maar de Praetorian Zoo moest wel geopend worden voor gasten.

De Ingang

Door de bouw aan de ingang kreeg ook het publiek in de gaten dat er iets aan de hand was, ze vroegen aan de bouwvakkers wat ze aan het bouwen waren. Die vertelde op hun beurt weer dat ze ee ingang voor de nieuwe dierentuin aan het bouwen waren.
Ook Harris Skott kreeg te horen over de PZ, hij wist dat een van zijn collega's een voliere naast zijn huis had gebouwd met 5 Raven erin. Toen hij was komen kijken zag hij dat de dieren het er niet goed hadden, het dak was te laag waardoor de dieren niet genoeg ruimte hadden, ook was de grond te rotsig en was het er te donker voor de dieren. Nadat wij hierover geïnformeerd waren deden wij meteen een inval, een paar foto's hokken en Raven die wij toen daar aantroffen:

"Chopper view"

Het "binnenverblijf"

Het "buitenverblijf"

De vijf Raven

Na de inval werd de eigenaar meteen aangeklaagt over de omstandigheden waar de dieren in moesten leven en kreeg een dikke boete. De Raven gingen meteen naar de kliniek om te herstellen. Drie overleden. De twee die het overleefden waren (heel toevallig ;) ) een mannetje en een vrouwtje. Deze hebben nu een grote voliere gekregen vlak bij de ingang van de PZ.

De twee overgebleven raven hebben het er nu erg goed en de gasten vinden het ook een erg leuke opvang met een mooi verblijf. Er zijn ramen gemaakt bij het gebied voor de gasten zodat ze de raven goed kunnen bekijken, veilig zitten en ook geen strondlaag in hun nek kunnen ontvangen (een nadeel aan gaas).
Verder is er nog een klein parkje aangelegd om te relaxen na een "drukke" dag.

Bedankt voor het bekijken, geef je een reactie, tip of iets dergelijks?

Bericht getypt door - rejesi
Toegevoegd op 27 Jan 2010 om 20:43
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 27 Jan 2010, 20:47 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Dit is een hele mooi dierentuin!! Mooie ingang en een realistische ingang, tenminste eentje die je ook egt lijkt op een ingang. Mooi gedaan en ook een mooi park en mooi aangelegde vogelkooi en een mooi verhaal er omheen. Je maakt lekker veel gebruik van veel groen en van de omgeving. Goed gedaan en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtDit is een hele mooi dierentuin!! Mooie ingang en een realistische ingang, tenminste eentje die je ook egt lijkt op een ingang. Mooi gedaan en ook een mooi park en mooi aangelegde vogelkooi en een mooi verhaal er omheen. Je maakt lekker veel gebruik van veel groen en van de omgeving. Goed gedaan en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 27 Jan 2010 om 20:47
Pandaking
Datum: Vrijdag, 29 Jan 2010, 16:10 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Mooi hoor!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het eerste Raven verblijf nog best wel mooi vond...
Maar natuurlijk ziet het tweede ravenverblijf er stukken beter uit!
Ook vind ik de verhaallijn die je erin maakt erg leuk.
En het park, tja, daar is natuurlijk geen woord over vuil te maken. :p

BerichtMooi hoor!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het eerste Raven verblijf nog best wel mooi vond...
Maar natuurlijk ziet het tweede ravenverblijf er stukken beter uit!
Ook vind ik de verhaallijn die je erin maakt erg leuk.
En het park, tja, daar is natuurlijk geen woord over vuil te maken. :p

Bericht getypt door - Pandaking
Toegevoegd op 29 Jan 2010 om 16:10
rejesi
Datum: Zondag, 21 Feb 2010, 09:25 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Hallo mensen,
Toen ik gister op Zt.nl een hele lap tekst en m'n plaatjes had ingevoegd werd mijn bericht niet opgeslagen en was m'n hele post weg!

Daarom ga ik nu even iets anders doen. Ik bouw 10 kleine dierentuinen. En dan mogen jullie er de mooiste uit kiezen!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

De eerste Zoo is af! Het is een savanne Zoo:

Een kaart zegt natuurlijk nog niks maar toch.

Als iemand nog iedeeën heeft Pb me.
Ik hoop volgende week zondag klaar te zijn maar ik denk niet dat me dat gaat lukken :oops:

Added (21 Feb 2010, 09:25)
Ey lui! Ik ben weer na een tijd Zt2 aan het spelen, ik maak nu een Zoo en laat jullie stap voor stap zien wat ik heb gedaan en gemaakt heb.

De Ingang

-Ik heb alle voetpaden in het park vewijderd en de ingang ook

-Ik heb de ingangen gebouwd en de deuren van de ingang

-Ik heb het begin van de perkjes gebouwd, ook de hekken en muren.

-Ik heb bomen en andere planten in de perkjes gebouwd, ook heb ik de ingang overdekt.

-Ik heb de laatste details gebouwd, prullenbakken etc.

Het eerste Hok

-Ik heb de eerste muren gebouwd, ook een paar stukjes met voetpad waar de ramen zullen komen

-Ik heb de laatste hekken en muren gebouwd, ook is de rand van het dak gemaakt.

-Ik heb de eerste planten gebouwd rond het gebouw, ook de voorzieningen voor in het binnenverblijf

-Ik heb nu het binnenverblijf overdekt en de modderpoel voor de zwijnen gebouwd

-Ik heb nu de ingang gemaakt en waar de bezoekers kunnen kijken.

-Ik heb als laatste bij het bezoekersgedeelte bomen gepland zodat het bij het hok past.

Het Verzorgers gebied

-Ik heb als eerste de voetpadne neergelegd

-Ik heb de muren gebouwd

-Ik heb nu de spullen voor de verzorgers gebouwd

-Ik heb als laatste het dak erop gelegd

Het tweede hok

-Ik ben begonnen met het binnenhok en de rand waar bezoekers kunnen kijken

-Ik heb dit keer het grondje veranderd (wat voor mij een uitzondering is), ook heb ik het hek afgebouwd

-Ik heb het hok heel erg tropisch gemaakt, zodat het niet te woestijn is.

-Ik heb rond het hok veel bomen gezet, dat vind ik zelf het mooist.

Volgende keer, een parkje en nog meer!
Wil je een reactie geven?

BerichtHallo mensen,
Toen ik gister op Zt.nl een hele lap tekst en m'n plaatjes had ingevoegd werd mijn bericht niet opgeslagen en was m'n hele post weg!

Daarom ga ik nu even iets anders doen. Ik bouw 10 kleine dierentuinen. En dan mogen jullie er de mooiste uit kiezen!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

De eerste Zoo is af! Het is een savanne Zoo:

Een kaart zegt natuurlijk nog niks maar toch.

Als iemand nog iedeeën heeft Pb me.
Ik hoop volgende week zondag klaar te zijn maar ik denk niet dat me dat gaat lukken :oops:

Added (21 Feb 2010, 09:25)
Ey lui! Ik ben weer na een tijd Zt2 aan het spelen, ik maak nu een Zoo en laat jullie stap voor stap zien wat ik heb gedaan en gemaakt heb.

De Ingang

-Ik heb alle voetpaden in het park vewijderd en de ingang ook

-Ik heb de ingangen gebouwd en de deuren van de ingang

-Ik heb het begin van de perkjes gebouwd, ook de hekken en muren.

-Ik heb bomen en andere planten in de perkjes gebouwd, ook heb ik de ingang overdekt.

-Ik heb de laatste details gebouwd, prullenbakken etc.

Het eerste Hok

-Ik heb de eerste muren gebouwd, ook een paar stukjes met voetpad waar de ramen zullen komen

-Ik heb de laatste hekken en muren gebouwd, ook is de rand van het dak gemaakt.

-Ik heb de eerste planten gebouwd rond het gebouw, ook de voorzieningen voor in het binnenverblijf

-Ik heb nu het binnenverblijf overdekt en de modderpoel voor de zwijnen gebouwd

-Ik heb nu de ingang gemaakt en waar de bezoekers kunnen kijken.

-Ik heb als laatste bij het bezoekersgedeelte bomen gepland zodat het bij het hok past.

Het Verzorgers gebied

-Ik heb als eerste de voetpadne neergelegd

-Ik heb de muren gebouwd

-Ik heb nu de spullen voor de verzorgers gebouwd

-Ik heb als laatste het dak erop gelegd

Het tweede hok

-Ik ben begonnen met het binnenhok en de rand waar bezoekers kunnen kijken

-Ik heb dit keer het grondje veranderd (wat voor mij een uitzondering is), ook heb ik het hek afgebouwd

-Ik heb het hok heel erg tropisch gemaakt, zodat het niet te woestijn is.

-Ik heb rond het hok veel bomen gezet, dat vind ik zelf het mooist.

Volgende keer, een parkje en nog meer!
Wil je een reactie geven?

Bericht getypt door - rejesi
Toegevoegd op 21 Feb 2010 om 09:25
Lucoshi
Datum: Zondag, 21 Feb 2010, 10:50 | Bericht # 18   
Lucoshi  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Horeca Medewerker

mooie dierentuinen, de verblijven zijn heel groot en vol geplant, daar houd ik wel van :P

PS: in je 1e dierentuin zat heel vaak het Madagaskar hek, die heb ik gemaakt :D

Berichtmooie dierentuinen, de verblijven zijn heel groot en vol geplant, daar houd ik wel van :P

PS: in je 1e dierentuin zat heel vaak het Madagaskar hek, die heb ik gemaakt :D

Bericht getypt door - Lucoshi
Toegevoegd op 21 Feb 2010 om 10:50
Laraatje2008
Datum: Zondag, 21 Feb 2010, 12:06 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik vind het een mooi park, alleen vind ik je binnenverblijven een beetje te klein!! Maar verder lekker veel groen rond en in de verblijven en het leuke vind ik die geul. Komen er uiteindelijk ook dieren in? Want dat vind ik altijd wel het leukste, om de dieren er in te zien lopen!! Mooi gedaan en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtIk vind het een mooi park, alleen vind ik je binnenverblijven een beetje te klein!! Maar verder lekker veel groen rond en in de verblijven en het leuke vind ik die geul. Komen er uiteindelijk ook dieren in? Want dat vind ik altijd wel het leukste, om de dieren er in te zien lopen!! Mooi gedaan en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 21 Feb 2010 om 12:06
zebraatje
Datum: Zondag, 21 Maa 2010, 13:18 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

hoii

ik zie bij een paar parken van jouw dat je de originele ingang heb weggedaan en een nieuwe zelfgemaakt hoe doe je dit?

groeten ruben

Berichthoii

ik zie bij een paar parken van jouw dat je de originele ingang heb weggedaan en een nieuwe zelfgemaakt hoe doe je dit?

groeten ruben

Bericht getypt door - zebraatje
Toegevoegd op 21 Maa 2010 om 13:18
Search:

Hosted by uCoz