ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (chrisjan12)
echt een super mooie dieretuin
Waarom vind je het een super mooie dierentuin. Onderbouw je mening een beetje en geef je mening. Dus, vind je de bomen mooi of de dieren of de verblijven. Ik laat het nu bij een waarschuwing. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hello evreyone,
I'm very busy with school so I'm not really playing Zt2 but today I thought there must have been more options with elevated paths. so I builded this:
What do you think of it? I hope you like it, it is just really quick build because I haven't got much time to play and make it more beautifull and realistic
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
echt heel mooie zoos allesis perfect af van de paden de hekken en de planten maar ik zouw bij die berggeiten geen gaas gebruiken want dat belemmert het gezicht
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
I THIS!!! Mooie rotsformaties, dat vind ik altijd leuk! En de planten die in rotsen staan zijn ook al zo mooi!! :D En ook de volieres van de vorige update... wauw! Groetjes Max
Datum: Donderdag, 11 Nov 2010, 19:45 | Bericht # 70
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Wow, ik zou bijna twijfelen of het een zoo was of in het wild. Erg goed idee, met dat verhoogde pad Vertaling in engels: Very good idea, that elevated path.