ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuin, mooi gebruik gemaakt van de rotsmuren van Raymond en mooie dieren erin en mooi het gebouw zelf. Mooie woestijngebieden!! Groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Update Time!
Ik had hem al op Environ ge-update maar nu ook hier! De update van deze naamloze Zoo (als je een naam weet, wil je die dan zeggen ik ben inspiratie-loos!) is van de Groene pauwen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
mooie dierentuin, erg leuk die voliëre er zitten namelijk veel planten in waar de dieren zich in kunnen verstoppen. verder is het voor de bezoekers ook erg mooi met al die beplanting. ik weet wel een naam voor je dierentuin, als je hem mooi vindt beestenboel.
Bericht veranderd door: eagleeye - Dinsdag, 29 Jun 2010, 16:16
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
mooi verblijf voor de pauwen goed gebruik gemaakt van planten en ook mooie dieren die pauwen je zou het de green kingdom kunnen noemen omdat de pauwen groene pauwen zijn en ook de eerste dieren dus dan is het hun rijk
Datum: Woensdag, 30 Jun 2010, 14:31 | Bericht # 35
rosella
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
leuke update mooi beplant en goed gebruik gemaakt van die voliere ik vindt persoonlijk ook de groene pauwen van simbart erg mooie vogels wegens hun realistisch uitzicht doe zo verder
Datum: Zaterdag, 07 Aug 2010, 10:46 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
jammer geen reacties....
care... want het is alweer een maand verder! En niks is lekkerder dan bumpen in je eigen Showroom! Ik heb wat gebouwd en ik zou graag jullie mening horen
Bedankt voor het kijken, misschien morgen of vanmiddag meer!
Bericht veranderd door: rejesi - Zaterdag, 07 Aug 2010, 10:46
Datum: Zaterdag, 07 Aug 2010, 11:29 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Dat is echt realistich gemaakt!! Echt heel mooi gemaakt, met de spullen van Sophie toch. Mooi gedaan en het lijkt net echt. Goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!