woow echt een gave zoo, die stallen zien er echt geweldig realistisch uit! ook maak je goed gebruik van downloads! ik kan niet wachten tot de volgende update
Datum: Donderdag, 20 Mei 2010, 22:04 | Bericht # 7
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Even nog een kleine baby-update: -Het Banteng-vrouwtje is drachtig -Een van de gemsbok vrouwtjes is ook drachtig -Er is ook al een ei bij de struisvogels Banner+Avatar made by McCamel
Curator
Ik had wat meer reacties verwacht, maar hier is toch mijn 3de update ---------------------------------------------------------------------------------- Update 3
Afrikaanse Savanne: Er zijn nieuwe inwoners in de savanne, namelijk de stekelvarkens(Hier heb ik geen foto van, imageshack werkte bij mij niet en het upload systeem werkte voor deze foto niet, maar voor de andere fotos wel). En dit vond ik een mooi plaatje van in de kooi: En het ei van de struisvogels is ook al uitgekomen, en hier is Bibi: Geboren: -Steko(M)Stekelvarken -Monster(M)Stekelvarken -Ella(V)Stekelvarken -Zimba(M)Gemsbok -Bibi(V)Struisvogel Dood: -/ Geruild: -Meso(M)Mesopotamisch Damhert -Dammie(V)Mesopotamisch Damhert
Volgende keer: -Mesopotamische Damherten -Plattegrond -...
Curator
Update 4
Mesopotamische Damherten: Aan de tunnel voor de Bantengs is er een kas gebouwd, waar de Mesopotamische Damherten in komen: $IMAGE1$ Aan de ene kant zie je dit: En aan de andere kant dit: Als je in de tunnel, die naar buiten leidt gaat, zie je dit: