ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Je moet niet altijd reacties verwachten, dat doe ik ook niet. Sommige mensen reageren ook niet op mijn dierentuin moet ik dan ook zeggen oh niemand reageert. Het leven in je eigen dierentuin gaat gewoon door. En ik vind het gewoon een mooie dierentuin met inderdaad een aparte combinatie. Maar misschien daarom wel leuk. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 10 Jun 2010, 21:46 | Bericht # 22
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Sorry dat ik lang niet geupdate heb, dit komt omdat ik binnenkort(morgen beginnen ze) Examens heb, dus heb ik geen tijd om op zt2 te spelen, alleen maar om af en toe het forum te bekijken. Ik beloof dat er na mijn examens een update komt Banner+Avatar made by McCamel
Curator
Hier is de eerste update van Wetland Wonders: We komen binnen in het gebouw: $IMAGE1$ Hier is het kleine tropische aquarium, waar nu zoetwater maanvissen zitten, hier heb ik later meer fotos van: Nu komen we in een soort tunnel, met aan de ene kant sarus kraanvogels en toekans: En aan de andere kant flamingos:
Curator
En nu komen we buiten: daar zien we drie kooien, de eerste is voor onze mannelijke afrikaanse buffel: $IMAGE3$ En de volgende is voor sporenschildpadden en blauwe duikers: