Datum: Zaterdag, 27 Nov 2010, 18:11 | Bericht # 51
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Nee, het is voor Oran-Oetangs, maar het is niet te klein, er is nog een groot stuk erachter met alleen wat bomen, en veel minder beplanting (Overal waar de bezoekers het niet zien, zet ik geen beplanting, ik ken de truckjes om je spel sneller te gaan ook XD)
Added (27 Nov 2010, 18:11) --------------------------------------------- Biopark Valencia + Giants of the Savannah + Tigerman =
PS: Sorry dat ik altijd zo'n kleine updates maak, maar ik heb niet veel tijd en deze moest ik gewoon tonen, hij is uit het nieuwe Antwerp Wildlife Centre Safari Park, en het is voor een grote groep Olifanten. Momenteel zitten er 7 of 8 in, ik weet het zelf niet meer. Er kunnen er wel geen meer bij, want ik heb maar 6 gewone boxen en 1 Extra Buitenverblijf+Box.
Datum: Zaterdag, 27 Nov 2010, 18:21 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Nice!! Ook al is het maar 1 screen het verteld al best veel. Ik zie bijvoorbeeld helemaal vanuit de linkse kant dat dit een heel mooi uitzicht wordt op het olifanten verblijf. Het olifanten verblijf ziet er zelf ook heel realistisch uit, en erg origineel. Wel zou ik geen woestijnzand gebruiken, maar kust zand, tenminste dat doe ik altijd. Maar ja, dat is een mening van mij. Kijk zelf maar of je er wat mee kan! Het verblijf is iig top, dus ga zo door! Pokemon White team!
Datum: Zaterdag, 27 Nov 2010, 19:37 | Bericht # 53
tigerman
Curator
Ik heb het met woestijn gedaan omdat: -Het geler is, en meer lijkt op Afrikaanse Savannes (Savanne zelf gebruik ik alleen voor binnenverblijven, veel te lelijk) -Het het meest lijkt op Bioparc Valencia, en omdat dat gewoon de mooiste zoo ooit is. -De olifanten dan niet zitten te zeuren over hun biome. (Niet dat dit mij iets kan schelen, maar anders vechten ze altijd, en maken ze nooit baby's
Added (27 Nov 2010, 19:37) --------------------------------------------- Hier nog wat extra foto's: Het Extra Verblijf voor zieke, agressieve, baby's, of zwangere Olifanten: Het Restaurant: Het 'Terras' van het Restaurant, met overzicht op de Olifanten: Een overzicht:
Datum: Zaterdag, 27 Nov 2010, 20:35 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuin met een mooi Savanne gedeelte. Veel ruimte voor de olifanten en ook goed dat ze een binnenhok hebben en een hok voor de zieke, gewonde of zwangere dieren. Ja, maar kust, je zou eventueel tussendoor ook plekken savanne kunnen proberen. Misschien toch wat echter. Maar verder picobello. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 27 Nov 2010, 21:11 | Bericht # 55
tigerman
Curator
1. Het is Woestijn, geen kust. 2. Ik ga er geen Savanne bij doen, omdat: -Savanne super-onrealistisch is -Heb je ooit al eens een dierentuin gezien met 10 verschillende ondergronden? Het zou gewoon onrealistich zijn als ik in dit verblijf savanne gebruik, en in mijn andere niet. -Olifanten ook goed op Woestijn kunnen, dus heeft het geen nut. Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Zaterdag, 27 Nov 2010, 21:54 | Bericht # 57
tigerman
Curator
Ja, dat weet ik, maar het spelletje gaat erom dat het zo mooi mogelijk is (Vind ik toch, wat heb je aan een lelijke zoo?) Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Zaterdag, 27 Nov 2010, 22:01 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Dat is ook wel weer zo... een lelijke zoo heb je ook niet veel aan, maar iedereen zijn eigen bouwstijl. De ene bouwt realalistisch en de andere kan het niet zo goed... maarja
Je hebt ook een super mooi Olifant verblijf gemaakt gewoon Super zou je ook de binnen verblijven willen laten zien ?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
Nice !
prachtig verblijf voor de olifantjes! goed de gronden gebruikt, en super realistiche! normaal gesproken hou ik er niet van als je veel tafeltjes bij elkaar doet. maar dit voegt echt wat toe, het doet me denken aan amesvoort! het zou leuk zijn als je een bali met eten zou maken! dan heb je eecn zelfgemaakt restourant! en ff over savanne ondergrond, wat dierentuinen vaak doen is, ze laten de gron uitdrogen, maar dan krijg je meer kreupelhout. dus misschien kan je wat kreupelhou gebruiken
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!