ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
al heb je geen foto's, is hebben we alsnog de laatste nieuwtjes over de zoo. en verder ben je volgens mij ben je jezelf aan het inhouden en kun je nog veel meer! voor de rest moet je echt nog lang niet stoppen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
ja, ik heb jammer genoeg de dierentuin per ongeluk verwijderd, en nu ben ik druk bezig aan de remake(en een *********, als je in het trade-topic kijkt weet je wel wel wat ik bedoel), die er minstens 10 keer zo goed uit gaat zien als de vorige.
Curator
Ja, maar ik ben begonnen met de tweede versie, die jammer genoeg nog trager gaat als de eerste, dus zal mijn nachthuis waarschijnlijk nooit afraken. Waarschijnlijk stop ik met de ZTAO, omwille dat mijn zoos gewoon veel te traag gaan, en ik nooit zin heb om eraan verder te bouwen Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik heb dit dus ook, met dat ZT2 traag gaat. Ik adviseer je om gewoon door te gaan. Je zoo's zijn mooi, en we willen ze natuurlijk nog steeds blijven zien hé. Ik raad je aan om de zoo op 'pauze' te zetten, daardoor gaat alles wat sneller. Alleen als je een update maakt, natuurlijk uit de pauze zetten. Verder maak ik altijd grotere hokken, maar dan wel minder dieren. Ook laat ik de bezoekers nog niet binnen, dit lijkt me wat rustiger. Van de laatste 2 dingen weet ik niet of ze werken zodat het minder traag word, maar ja. Je kunt het altijd uit proberen zou ik zeggen. Pokemon White team!
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 18:06 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi plaatje wordt je bijna melodramatisch van!!!!! Veel groen en een leuke klimrek!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 19:23 | Bericht # 49
tigerman
Curator
Bedankt, het duurde ook heel lang om te maken, vooral met sommige zwevende boomstronken, de vele boomstammen, klimrekken, verhoogde platformen, het water er rond maken... Het verblijf is voor Oran-Oetangs, en is tot nu toe het grootste verblijf in de zoo (Maar ja, ik heb ook maar 11 verblijven, waarvan er 5 niet groter zijn als 3x3 hokjes. Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 19:43 | Bericht # 50
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
nice
ik neem aan dat dit voor de dianameerkatten is? echt mooi gemaakt! super lekker groen! en nog 1 tipje om vertraging tegen te gaan, mijn probleem is altijd dat ik te veel planten gebruik. als je aan de zijkant planten uitzet kan je goed bewegen over de map en als je planten wilt plaatsen, dant zet je hem ff aan en dan weer uit
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!