ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Raymond- Ik ging die ijzeren kooien wel wegdoen(Heb ik trouwens al vervangen met gaas), maar het was eigenlijk niet bedoeld voor de herten, maar voor mijn waterbuffels, maar toen ik ze had aangevraagd, bleek dat ik ze een paar dagen geleden heb verwijderd omdat ik ze bijna nooit gebruikte, en toen heb ik met thom die herten geruild en ik dacht dat ze(na enige aanpassing) klaar zouden zijn om in de kooi die eigenlijk voor waterbuffels gemaakt was in te komen. Daarom waren die ijzeren hekken er nog, omdat waterbuffels soms agressief kunnen zijn. Banner+Avatar made by McCamel
Curator
Hier is de plattegrond van de dierentuin:
Added (26 Mei 2010, 18:58) --------------------------------------------- En er is nog een babytje geboren, deze keer is het een Banteng! Haar naam is kia en ze lijkt erg veel op haar moeder, cerdas(cerdas betekent 'slim, verstandig' in het indonesisch).
Added (29 Mei 2010, 12:02) --------------------------------------------- Nog wat baby-nieuws: -Bella(V)Gemsbok -Kongo(M)Gemsbok -Gogo(M)Stekelvarken -Giggy(V)Stekelvarken -Joeri(M)Stekelvarken -Tauris(M)Stekelvarken
Ook heb ik de secretarisvogels een nieuw verblijf gegeven en is hun oude kooi nu een uitbreiding op de afrikaanse Savanne, omdat die wat te klein werd.
Curator
waarom is het een aparte combinatie? Ze wonen toch allebei in Azie? En waarschijnlijk komt er wel een nieuwe update, maar tot nu toe hebben nog maar weinig personen hier gepost, dus dan vraag ik me af of niemand deze zoo mooi vind, maar waarschijnlijk komt er vandaag of morgen een update Banner+Avatar made by McCamel
Bericht veranderd door: tigerman - Dinsdag, 01 Jun 2010, 17:48
waarom is het een aparte combinatie? Ze wonen toch allebei in Azie? En waarschijnlijk komt er wel een nieuwe update, maar tot nu toe hebben nog maar weinig personen hier gepost, dus dan vraag ik me af of niemand deze zoo mooi vind, maar waarschijnlijk komt er vandaag of morgen een update
Het zijn Europese wilde zwijnen. Zou het niet logischer zijn als die uit Europa komen ipv Azië En aan een plattegrond kunnen mensen niet veel zien, dat is waarschijnlijk de grootste reden dat mensen niet hebben gereageerd op deze update.
Curator
het zijn misschien wel europese wilde zwijnen, maar de soort die in Azie voorkomt, is exact dezelfde soort, en ik heb ze zelf gezien en er over opgezocht voor een schoolproject, en dus weet ik dat ze ook in azie voorkomen.En over de posts, er zijn er maar 7 of 8 gepost die over de zoo gingen, terwijl er al 3 paginas zijn, dat is toch redelijk weinig? Banner+Avatar made by McCamel
Bericht veranderd door: tigerman - Dinsdag, 01 Jun 2010, 19:42