ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
wow! laraatje, dat was snel! ik was nog niet eens klaar met mijn eerste update te posten! maar goed, hier gaan we verder: En als laatste kooi hebben we de bantengs: En nu komen we bij een ander klein gebouwtje, waar je de toekans en kraanvogels van een andere hoek kan zien: Dit was het voor de eerste update, en zoals jullie mischien al zagen zijn er een paar probleemen met de fotos Als er iemand een vrouwtjes zoetwater maanvis, blauwe duiker, of afrikaanse buffel heeft, mag je het in mijn tradetopic posten, want nu heb ik alleen maar mannetjes van die soorten.
Curator
die bantengs heb ik op environ(denk ik toch) gedownload
Added (24 Jun 2010, 21:28) --------------------------------------------- Hier is een overzicht van het tijger-gedeelte: De binnenhokken(bestaan uit 3 binnenhokken met een buitenkooi, waar er per kooi max. 3 tijgers in kunnen: Hier is een foto zonder de daken: En hier is het overzicht van het buitenverblijf: Samen neemt het hele gedeelte ongeveer 1/4 van de hele zoo in beslag, dus er is plaats genoeg voor meer tijgers.
Added (24 Jun 2010, 22:39) --------------------------------------------- Goed nieuws! Er zijn nu al 2 superschattige bengaalse tijger-baby's! ik zal er proberen zo snel mogelijk fotos van te maken!
Added (27 Jun 2010, 09:58) --------------------------------------------- het is me eindelijk gelukt om fotos te plaatsen via imageshack! ik hoop dat jullie mijn tijgerverblijf mooi vinden.
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht veranderd door: tigerman - Zondag, 27 Jun 2010, 09:53
Curator
Live uit Amerika(LOL :p):
Hier is mijn complete dierenlijst: TBB betekent 'To Be Built'; Ik moet het verblijf er nog voor bouwen Ok betekent Ok, Het verblijf is al gebouwt en de dieren leven er al in. <-> betekent dat ik (sommige) dieren nog moet verplaatsen/verwijderen uit hun verblijf
EDIT: sorry voor de onduitelijke foto, als je goed kijkt kan je hem wel lezen
Ik vind het verblijf er leuk uitzien, met al die klimtoestellen. Wat ik alleen wel mis is wat natuur. Misschien kun je behalve alleen klimtoestellen ook nog wat planten op de kale plekken plaatsen om deze wat op te vullen. Forget the crew... Follow the rules!
Curator
Ik weet het, ik ging de chimpanzees er waarschijnlijk toch terug zetten(ja, ze zaten daar eerst) want ik vind gen plaats voor ze in mijn 2e zoo, en voor chimpanzees moet je best minder planten gebruiken Dan krijgen de kleine aapjes een tropischer verblijf met veel meer planten. Maar mijn chimpanzees waren net naar de andere zoo en ik had geen plaats voor de aapjes, dus dat verblijf is eigenlijk maar een tijdelijk verblijf Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, ik vind het een hele mooie dierentuin met lekker veel groen in de verblijven en die klimrekken vind ik wel meevallen. Het oogt heel erg mooi en rustig. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!