Dierenpark de Wonderen R'dam: "ALLER LAATSTE UPDATE!!"
raymondhoek
Datum: Donderdag, 20 Mei 2010, 16:41 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Wegens een fout is dit bericht op elke pagina te zien, dus is de aller eerste update eruit gehaald. Welkom in het topic van Dierenpark de Wonderen. Raymond
Bericht Wegens een fout is dit bericht op elke pagina te zien, dus is de aller eerste update eruit gehaald. Welkom in het topic van Dierenpark de Wonderen. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 20 Mei 2010 om 16:41
robinnijhof
Datum: Zondag, 21 Aug 2011, 12:44 | Bericht # 241
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
het ziet er echt zo geweldig uit het Orinocofdolfijn verblijf vindt ik het aller mooist de tunnel heb je daar goed gebruikt echt jammer dat je gaat resetten het is zo'n mooi park
Bericht het ziet er echt zo geweldig uit het Orinocofdolfijn verblijf vindt ik het aller mooist de tunnel heb je daar goed gebruikt echt jammer dat je gaat resetten het is zo'n mooi park Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 21 Aug 2011 om 12:44
Dierenpark
Datum: Zondag, 21 Aug 2011, 13:59 | Bericht # 242
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Oud Crew-lid
Kassa Medewerker
Geweldig mooi Raymond. ben echt benieuwd naar je nieuwe zoo
Bericht Geweldig mooi Raymond. ben echt benieuwd naar je nieuwe zoo Bericht getypt door - Dierenpark Toegevoegd op 21 Aug 2011 om 13:59
NielsG
Datum: Zaterdag, 27 Aug 2011, 17:37 | Bericht # 243
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
echt een prachtige update! Ik heb dit park super bewonderd, en de onderwater tunnel.... SUPER, ik hoop echt dat je die op ztsf uitbrengt. Ik verheug me nu al op je nieuwe zoo.
Bericht echt een prachtige update! Ik heb dit park super bewonderd, en de onderwater tunnel.... SUPER, ik hoop echt dat je die op ztsf uitbrengt. Ik verheug me nu al op je nieuwe zoo. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 27 Aug 2011 om 17:37
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 19 Sep 2011, 22:11 | Bericht # 244
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ Raymondhoek, Mooie update! Vind het knap hoe je elke keer weer gaatjes weet te vinden tussen de verblijven in. Ik zag dat je in je trade center dat je aan het uitzoeken bent welke dieren je houdt. Ik ben in ieder geval benieuwd naar je nieuwe deel! Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ Raymondhoek, Mooie update! Vind het knap hoe je elke keer weer gaatjes weet te vinden tussen de verblijven in. Ik zag dat je in je trade center dat je aan het uitzoeken bent welke dieren je houdt. Ik ben in ieder geval benieuwd naar je nieuwe deel! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 19 Sep 2011 om 22:11
Real_thomas
Datum: Dinsdag, 20 Sep 2011, 18:15 | Bericht # 245
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
IK vind het heel mooi met al die beplanting en de onderwater tunnel van snowleo en je hebt hier heel goed over nagedacht denk ik gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht IK vind het heel mooi met al die beplanting en de onderwater tunnel van snowleo en je hebt hier heel goed over nagedacht denk ik gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 20 Sep 2011 om 18:15
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 20 Sep 2011, 21:10 | Bericht # 246
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
@ Real_thomas , Ik moet je telleur stellen. Die tunnel is niet van snowleo, maar van mijzelf @ Iedereen , Echt bedankt voor alle top reactie's!! Ik ben inmiddels bezig met mijn eerste update van mijn nieuwe zoo. Echt super bedankt allemaal!! Raymond
Bericht @ Real_thomas , Ik moet je telleur stellen. Die tunnel is niet van snowleo, maar van mijzelf @ Iedereen , Echt bedankt voor alle top reactie's!! Ik ben inmiddels bezig met mijn eerste update van mijn nieuwe zoo. Echt super bedankt allemaal!! Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 20 Sep 2011 om 21:10
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 01 Okt 2011, 13:14 | Bericht # 247
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
dat is toch geen teleurstelling dat is juist mooi gemaakt mijn complimenten daarvoor ps: ga je hem uitbrengen gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht dat is toch geen teleurstelling dat is juist mooi gemaakt mijn complimenten daarvoor ps: ga je hem uitbrengen gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 01 Okt 2011 om 13:14
ZooM
Datum: Zaterdag, 08 Okt 2011, 17:07 | Bericht # 248
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Prachtige dierentuin! Leuk die reptielen en de Tropen. En een leuk idee Wonderen de nacht! Geweldig dierenpark!!!!
Bericht Prachtige dierentuin! Leuk die reptielen en de Tropen. En een leuk idee Wonderen de nacht! Geweldig dierenpark!!!! Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 08 Okt 2011 om 17:07