Dierenpark de Wonderen R'dam: "ALLER LAATSTE UPDATE!!"
raymondhoek
Datum: Donderdag, 20 Mei 2010, 16:41 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Wegens een fout is dit bericht op elke pagina te zien, dus is de aller eerste update eruit gehaald. Welkom in het topic van Dierenpark de Wonderen. Raymond
Bericht Wegens een fout is dit bericht op elke pagina te zien, dus is de aller eerste update eruit gehaald. Welkom in het topic van Dierenpark de Wonderen. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 20 Mei 2010 om 16:41
caspar1995
Datum: Zaterdag, 11 Sep 2010, 10:15 | Bericht # 71
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Curator
goed om te zien dat de tropen wonderen vooruit gaat! ik weet zeker dat hij nu nooit zal instorten! echt jammer dat de stokstaartjes weg zijn! (mijn lievelings dieren) maar de capibara's maken het weer goed! super, raymond! caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht goed om te zien dat de tropen wonderen vooruit gaat! ik weet zeker dat hij nu nooit zal instorten! echt jammer dat de stokstaartjes weg zijn! (mijn lievelings dieren) maar de capibara's maken het weer goed! super, raymond! caspar
Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 11 Sep 2010 om 10:15
tigerman
Datum: Donderdag, 16 Sep 2010, 21:04 | Bericht # 72
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
dat woestijnverblijf is heel mooi, en ik hoop dat de tropen wonderen net zo mooi word als de vorige PS:heb je al nieuws over de capibaras?
Tigerman
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht dat woestijnverblijf is heel mooi, en ik hoop dat de tropen wonderen net zo mooi word als de vorige PS:heb je al nieuws over de capibaras?
Tigerman
Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 16 Sep 2010 om 21:04
caspar1995
Datum: Donderdag, 16 Sep 2010, 21:53 | Bericht # 73
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
super, weer een mooie update, is er nog een foto van de bovenkant of een plattegrond? caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht super, weer een mooie update, is er nog een foto van de bovenkant of een plattegrond? caspar
Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 16 Sep 2010 om 21:53
catfreako
Datum: Dinsdag, 21 Sep 2010, 17:10 | Bericht # 74
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
waar haal je die inspiratie toch vandaan?????? Heel te gek wat je allemaal bouwt! Respect!
Bericht veranderd door: catfreako - Donderdag, 23 Feb 2012, 12:53
Bericht waar haal je die inspiratie toch vandaan?????? Heel te gek wat je allemaal bouwt! Respect! Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 21 Sep 2010 om 17:10
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 21 Sep 2010, 22:05 | Bericht # 75
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Echt een hele mooie dierentuin en die verblijven lekker naast elkaar en toch nog veel groen. Dat woestijnverblijf ziet er grnadioos mooi uit, met veel beplanting en die boom in het midden. Grappig en heel erg mooi gemaakt. Ga zo door en groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Echt een hele mooie dierentuin en die verblijven lekker naast elkaar en toch nog veel groen. Dat woestijnverblijf ziet er grnadioos mooi uit, met veel beplanting en die boom in het midden. Grappig en heel erg mooi gemaakt. Ga zo door en groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 21 Sep 2010 om 22:05
Zoofan
Datum: Donderdag, 23 Sep 2010, 15:56 | Bericht # 76
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik ben erg benieuw hoe het in de volgende update eruit komt te zien! Je park begind zeker vol te raken. Ik ben ook benieuwd naar de plattegrond van het park!
Bericht Ik ben erg benieuw hoe het in de volgende update eruit komt te zien! Je park begind zeker vol te raken. Ik ben ook benieuwd naar de plattegrond van het park! Bericht getypt door - Zoofan Toegevoegd op 23 Sep 2010 om 15:56
okapifan
Datum: Vrijdag, 24 Sep 2010, 16:22 | Bericht # 77
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
hoi ik ben hier nieuw ik volg je dierentuin al tijdje en vind deze dierentuin heel mooi het mooiste vond ik de olifanten groetjes okaptfan
Bericht hoi ik ben hier nieuw ik volg je dierentuin al tijdje en vind deze dierentuin heel mooi het mooiste vond ik de olifanten groetjes okaptfan
Bericht getypt door - okapifan Toegevoegd op 24 Sep 2010 om 16:22
Joshua
Datum: Vrijdag, 24 Sep 2010, 16:57 | Bericht # 78
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
weer een super update ray, zeer mooi hoe je gebruikt maakt van downloads, ik vind je verhaal lijn ook erg leuk zeer orgineel
Bericht weer een super update ray, zeer mooi hoe je gebruikt maakt van downloads, ik vind je verhaal lijn ook erg leuk zeer orgineel Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 24 Sep 2010 om 16:57
catfreako
Datum: Vrijdag, 24 Sep 2010, 21:49 | Bericht # 79
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
ik ben benieuwd naar de volgende update
Bericht ik ben benieuwd naar de volgende update Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 24 Sep 2010 om 21:49
Jeweetwelwie
Datum: Zaterdag, 25 Sep 2010, 20:40 | Bericht # 80
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Wat een mooi logo heb je gemaakt voor Tropen Wonderen (bij je update van 6-9) Daarnaast vind ik de verblijven echt mooi
Bericht Wat een mooi logo heb je gemaakt voor Tropen Wonderen (bij je update van 6-9) Daarnaast vind ik de verblijven echt mooi Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 25 Sep 2010 om 20:40