ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Dit is voltazoo. Voltazoo is een tot nu toe kleine dierentuin, die zich bezighoud met de onderkomens van dieren. Voltazoo begint klein, maar hopelijk groeit het uit tot een grote dierentuin. Voltazoo heeft geen echt thema. Dit was het zo'n beetje. Dit is de eerste update. :P
--UPDATE 1-- De ingang! Een klein zicht op de kassa's. De kassa's van dichtbij. Ik vond kassa's realistischer, dus heb ik geprobeerd kassa's te maken. Helaas ging dit niet 'zo' goed, maar ik had het iig geprobeerd. Wat vinden jullie? Nu gaan we toch echt de dierentuin in. Het eerste hok. Wat o wat zou er toch in zitten. :P De kluut! 1 vrouwtje en 1 mannetje. Gekregen van World Sea's zoo Miami. Nog een zicht van het verblijf. En nog een laatste overzicht van wat er is gebouwd. Dit was voltazoo update 1. Hopelijk hebben jullie genoten xD Ik kon helaas geen dier van de lijst krijgen, omdat er geen 1 ster dieren meer bij zaten ;p (Bedankt Errol voor de 2 kluuten )
Pokemon White team!
Bericht veranderd door: Jeroen-krokofreak - Zondag, 21 Nov 2010, 17:39
Ziet er leuk uit. Hoewel ik niet hoop dat je je hele zoo vol gaat bouwen met overdakte gebouwen, vind ik het verblijf van de fuuten erg mooi. Ben benieuwd naar de volgende update. Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja mooie update en een mooi gebouw met die verdieping er bovenop en ook die bloemenperken aan de zijkant vind ik mooi gemaakt. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Even de reacties beantwoorden :P Erry: nee, ik ga niet de dierentuin volbouwen met alleen maar gebouwen. Bij de kluuten was het geval dat ik een overdekte voliére wou. Lara: Bedankt.
Added (21 Sep 2010, 15:40) --------------------------------------------- --UPDATE 2-- Yup yup, tijd voor update 2. Er zijn ondertussen 2 nieuwe hokken gebouwd, en ondertussen word er achter de schermen aan nog een hok gewerkt. Het is helaas geen grote update, maar ja. Zullen we maar beginnen? We nemen een kijkje om de hoek. Een kijk in het verblijf. Misschien kun je al zien wat er in zit. Rondspringend in zijn verblijf, de rode reuzen kangoeroe! Hier is 'ie van dichtbij. Een overzicht van het rode reuzen kangoeroe verblijf. (Je ziet meteen een klein stukje van het andere verblijf. xD) Het flamingo verblijf! Er zijn ondertussen tientallen flamingo's aanwezig waarvan er een paar zijn gestorven van ouderdom en er weer een paar geboren zijn. (Dit is waarom ik 8 flamingo's wou xD Het hok zou binnen een paar updates uitgestorven zijn als ik er maar 4 had ) Een overzicht van het flamingo verblijf.
Ondertussen in Voltazoo: Er zijn 2 rode reuzen kangoeroes arriveert. Er zijn 6 kluuten geboren. (XD) Er zijn 3 flamingo's gestorven en 4 geboren.
Op dit moment lijkt de zoo een beetje vol tegen elkaar gebouwd, en dat er niet zoveel ruimte is. Ik ben aan het proberen om dit te veranderen.
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuke verblijven zeker het flamingoverblijf met dat vele water maar ook het kangeroeverblijf vind ik heel erg mooi gemaakt, mooie vorm en niet zoveel beplanting en dat vind ik wel jammer. Hoort het binnenhok ook bij de kangeroe´s. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik vind de ingang erg mooi en het verblijf van de rode reuzekangaroes. Waarom omdat de ingang even wat anders is. En de rode reuzekangaroes dat het zo ruim er uit ziet.
Ik vind je nieuwe verblijven er erg goed uitzien, Jeroen. In het steenbokkenverblijf staan wel erg veel bomen, maar dat heeft ook wel iets. De familiefoto van je kangoeroes is echt geweldig, trouwens . Ik hoop dat het oude kluutenverblijf nog nieuwe bewoners krijgt, want ik blijf het een erg mooi verblijf vinden. Ik ben benieuwd naar de grote volière. Forget the crew... Follow the rules!
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja een geweldige dierentuin Jeroen, ik kan niet anders zeggen. Je steenbokkenverblijf vind ik grandioos mooi met die heuvels en die bomen maken het allemaal af. Ook de kangeroe familie foto is een toetje!! Heerlijk zo´n foto!! Jammer dat de flamingo´s aan het uitsterven zijn, ik weet het, deze vogels gaan snel dood. Jammer genoeg. Je hebt inderdaad veel kluten, ik wil er wel een paar van je overnemen, maar ik weet niet waar te downloaden. Maar ben ook benieuwd naar je nieuwe grotere voliere. Ben benieuwd. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
Vooral de bizons hebben een prachtig verblijf verder vind ik de foto's van de kangaroe en de jonkies heel mooi lekker groot allemaal en ik help al van 4 kluutjes af
Caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!