ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuin met zeker de nieuwe voliere vind ik heel erg mooi. Met die verhoogd pad er doorheen!! En dat mooie buitenverblijf met die waterval erin. En die kudde bizons, wat een grote kudde zeg maar wel handig en leuk. Heb vroeger ook zo´n kudde gehad maar helaas snel uitgestorven. Maar heel erg mooi, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik dacht dat ik een waterval zag bij de kluten maar sorry is niet waar. Het lijkt net echt een waterval. Maar daardoor vind ik het wel super gemaakt met al dat water. Goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
Klopt dat het van die vorige update was, voor deze update: ik vind de kluuten volliere echt prachtig maar de top vind ik toch wel de doodshoofdaapjes! Echt heel erg leuk gedaan ! Top klasse! Lekker veel groen maar ik krijg ook een beetje het idee van een echte doorloop gebied door de muren en gewoon alles ik vind het allemaal prachtig!
Caspar
Added (27 Sep 2010, 22:44) --------------------------------------------- Klopt dat het van die vorige update was, voor deze update: ik vind de kluuten volliere echt prachtig maar de top vind ik toch wel de doodshoofdaapjes! Echt heel erg leuk gedaan ! Top klasse! Lekker veel groen maar ik krijg ook een beetje het idee van een echte doorloop gebied door de muren en gewoon alles ik vind het allemaal prachtig!
Caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
wauw. dat zijn prachtige verblijven,ze zijn erg realistish en lekker groen,aleen lijkt het wel alsof je savanna hebt gebruikt voor de pinguins. en ik weet wat er volgende keer komt! een rif want ik zie links van foto 14 een rifverblijf met een haai(of is het een dolfijn?) erin! Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Jeroen, Een geweldige update want zoveel verschillende dieren bij elkaar en dan toch nog allemaal tevreden houden, dat vind ik knap. En die zwartvoetpinguins leven op de savanne dus vandaar dat hij savanne en ijs heeft gebruikt. Maar ik vind dat wel iets hebben, twee extremen bij elkaar, de savanne en ijs. Het bos vind ik geweldig met al dat groen erbij dat heb je geweldig gemaakt. Goed gedaan, ik denk ook van een soort vissenverblijf. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
En dan, het kan toch ook Artificieel ijs zijn, dat gewoon kou voelt aan je voeten. En ik ben bijna 100% zeker dat het kreupelhout is waarop de pinguins wonen. Wat echt extreem zou zijn is heel het verblijf voldoen met ijs en besneeuwde bomen, want dat is nergens anders in de zoo zo, en dan zou de sneeuw(en ijs) direct smelten.
On-topic: Ik vind zijn zoo heel mooi, Met veel beplanting, en ik heb er bijna niets op aan te merken.
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Jeroen, Wat een mooie update met veel groen in de waterverblijven en dat vind ik toch natuurlijker lijken!!! En ook het gebouw zelf is mooi van hout!! Mooi gedaan groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Nou, zoals gezegd zal ik maar even de foto's plaatsen. Het zijn er maar 8, dus het is een mini-update. Allereerst, het vergeten snoeken verblijf: Zoals je ziet, zijn het er ondertussen al heel veel. Vanuit een andere raam, zien we de snoeken nog een keer. We lopen een gang door..Rechtdoor voor de nijlkrokodillen, linksaf om naar buiten te gaan, rechtsaf om naar het pinguïn onderwaterzicht te kijken. Het eerste kijkje in het nijlkroko verblijf. Ik heb zo'n mist-boom in het verblijf gezet, voor een extra 'mysterieus' thema. De rest van het verblijf is natuurlijk wel normaal gemaakt. De nijlkroko staat te wachten tot hij kan toeslaan.. Een zicht van het verblijf, en de nijlkroko die nog steeds zit te wachten. Dit vond ik persoonlijk een heel mooie foto.
Dit was het weer! See you later, aligator! Ps. De volgende keer komt o.a. een nieuw savanneverblijf aan bod, tot dan. (stekelvarkens.)