Datum: Maandag, 24 Jan 2011, 21:17 | Bericht # 111
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
@ gerbanno, Bedankt voor je commentaar. @ thomvonder, Jij ook bedankt voor je commentaar. @ dinojos, En jij OOK bedankt voor het commentaar. xD @ Laraatje2008, hetzelfde als wat ik hierboven al 3x heb gezegd @ raymondhoek, Ja, oké.. de goudmakrelen zijn al meteen weggegaan en ze hebben het toevallig overleefd. Verder nog bedankt voor je reactie.
Dan nu verder met de zoals-beloofde voltazoo update. Het is een mini-update, maar er is toch veel gebeurd! --VOLTAZOO--UPDATE-- We beginnen bij..het nieuwe verblijf! Brilberen! En nog een brilbeer! En..haha, niks. Dat was het brilberen verblijf vanuit het bezoekersoog. Dit verblijf is overigens geplaatst op het gebied van het kangoeroe verblijf, want die zijn weg. (voor even) Het matschieboomkangoeroe verblijf, omgetoverd tot een dingiso verblijf. (gewoon een beetje gehusseld met wat planten, dus verwacht niks nieuws. ) De dingiso's. We nemen een kijkje in het aquarium, waar de zeeleguanen en zeeschildpadden een grote populatie aan het opbouwen zijn. En o.a. de komodovaranen zijn ook bezig met hun populatie te vergroten. Hier zie je alweer 2 nieuwe jonkies, en hun mama. De zon gaat onder, en we nemen nog een kijkje op de plek waar eerst de kluuten, belugasteuren en zeehonden zaten. Deze zijn verhuist en maken plaats voor gloednieuwe dingen. Hopelijk hebben jullie genoten van deze mini-update. Tot de volgende keer. (met misschien zelfs een 1ste update van de 3de zoo!! (nog niet zeker))
Datum: Maandag, 24 Jan 2011, 21:58 | Bericht # 112
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
hartstikke leuk weer gedaan, ik vind het zeeleguaan verblijf echt super mooi, en het brilbeeren verblijf is ook echt koning. ik weet deze keer niet een heel berichtje vol te praten, dus sorry maar het blijfd bij deze 2 zinnen
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Het brilberenverblijf ziet er goed uit. Vooral die tweede foto vind ik leuk. Je zou in het verblijf misschien nog wel wat meer lage planten kunnen gebruiken, want die mis ik nog wel een beetje. En hoewel ik zeeleguanen en zeeschildpadden niet zo'n geweldige combinatie vind, vind ik het verblijf er wel goed uit zien. Mooi gedaan. Forget the crew... Follow the rules!
Datum: Woensdag, 02 Feb 2011, 22:16 | Bericht # 114
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Update!! Ook ik ben begonnen aan mijn nachthuis, en het is deze keer wat groter dan mijn ouwe grot die ik gemaakt had. Het nachthuis staat natuurlijk op dezelfde plek als waar de grot stond, alleen heeft het nu andere diersoorten, het ziet er anders uit, en een klein beetje meer plek. Hier komt 'ie dan
Nu weten we een beetje waar we in moeten gaan voor het nachthuis. We moeten helemaal naar boven klimmen..pfoe.. De ingang van het nachthuis. We zien de eerste beelden binnen. Deze grot is nog niet af, maar dat moet natuurlijk nog gebeuren. Verblijven zijn leeg, en op sommige stukken kun je nog binnen kijken. En natuurlijk.. het is nog een beetje te licht. Een 2de kijk op het verblijf, dat nog niet is ingericht. We gaan verder, en we zien dat we omlaag kunnen en dat we naar beneden kunnen kijken naar iets. We kijken naar onder, naar een waterval en wat water. Het water is voor wat olmen die er binnenkort in komen te zitten. Een lange rij met ramen, voor nog een onbekend dier. Ook dit verblijf is dus nog niet ingericht. We dalen weer een klein stukje af.. En we zien nog een verblijf, voor nog een onbekend dier. De inrichting komt waarschijnlijk in de volgende update van het nachthuis, dus dat krijgen we binnenkort vast te zien. Dan gaan we nu een gang in, die eigenlijk niet zo dun is als het lijkt. En we zien een waterval, een poeltje voor de olmen, en natuurlijk het bovenste stuk waar we eerst liepen. Nu zie je meteen hoever we al naar beneden zijn gegaan in de grot. Na het poeltje voorbij te zijn gelopen, komen we aan bij het laatste verblijf tot nu toe. (Ik kan nog 2 verblijven er aan vast maken, maar dat is nog niet zeker. ) Het verblijf zelf. Het moet zoals alle andere verblijven in de grot nog ingericht worden..
Dat was het weer, tot de volgende keer. Volgende keer is misschien alles ingericht, of ik laat jullie wel wat ander nieuws zien in mijn zoo's.
Ziet er veelbelovend uit, Jeroen. ik vind het wel jammer dat je eigenlijk niets anders laat zien dan de wandelgangen van het nachtdierenhuis. Misschien had je iets meer kunnen loslaten over welke dieren waar komen. Maargoed, deze updat maakt me iig wel nieuwsgierig naar de verblijven. Ben benieuwd naar je volgende update. Forget the crew... Follow the rules!
Datum: Woensdag, 02 Feb 2011, 22:24 | Bericht # 116
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ziet er hartstikke goed uit, ik vind de grot echt een heel vet idee, ik krijg er echt rillingen van zovet ziet het er uit, ik heb echt het idee kilometers onder de grondte zitten!!! en de olmen hebben echt een heel leuk verblijf, ziet er cool uit met die hoge waterval en dan aan het einde het verlbijf, echt heel vet gedaan word echt heel erg benieuwd!!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!