Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Voltazoo & Azurazoo
tjalf
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 10:45 | Bericht # 91   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Mooie update weer, alleen horen die palmbomen bij de zeehonden volgens mij niet echt bij Europa.

BerichtMooie update weer, alleen horen die palmbomen bij de zeehonden volgens mij niet echt bij Europa.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 01 Jan 2011 om 10:45
xXReFLeXx
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 11:07 | Bericht # 92   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Mooie update echt mooi. Ik vind vooral het zeehonden verblijf erg mooi. erg realistisch

BerichtMooie update echt mooi. Ik vind vooral het zeehonden verblijf erg mooi. erg realistisch

Bericht getypt door - xXReFLeXx
Toegevoegd op 01 Jan 2011 om 11:07
eagleeye
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 11:13 | Bericht # 93   
eagleeye 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

erg mooie update. realistisch en erg mooi beplante verblijven.
je maakt ook goed gebruik van downloads.
het apenverblijf is echt mijn favoriet.
Berichterg mooie update. realistisch en erg mooi beplante verblijven.
je maakt ook goed gebruik van downloads.
het apenverblijf is echt mijn favoriet.

Bericht getypt door - eagleeye
Toegevoegd op 01 Jan 2011 om 11:13
tigerman
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 11:51 | Bericht # 94   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO

Curator

Supermooi gemaakt!!! Maar wel raar dat er groene takken van naaldbomen door de muren heen gaan bij dat otterverblijf... xD En tjalf, ooit al van Spanje, Italie, Portugal, Frankrijk, Griekenland gehoord? XD

PS: De aap is een magot, ook al wonen die in Azie en Afrika...

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtSupermooi gemaakt!!! Maar wel raar dat er groene takken van naaldbomen door de muren heen gaan bij dat otterverblijf... xD En tjalf, ooit al van Spanje, Italie, Portugal, Frankrijk, Griekenland gehoord? XD

PS: De aap is een magot, ook al wonen die in Azie en Afrika...

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 01 Jan 2011 om 11:51
Jeroen-krokofreak
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 13:54 | Bericht # 95   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

@Tjalf: Ik weet niet of ik ook echt beplanting uit Europa zelf ga gebruiken..alhoewel dat al heel goed is gelukt vind ik. :p Maar in Italië, spanje etc komen vast wel palmbomen voor zoals tigerman al zei.

@xXReFLeXx: Bedankt!

@eagleeye: Ook erg bedankt!!

@Tigerman: Tja.. vind het zelf ook niet zo mooi, maar this beter zo. De magot leeft trouwens echt wel in Europa. Het is zelfs de enige apensoort die in Europa voorkomt! (Op de mens na dan. :p )

Pokemon White team!
Bericht@Tjalf: Ik weet niet of ik ook echt beplanting uit Europa zelf ga gebruiken..alhoewel dat al heel goed is gelukt vind ik. :p Maar in Italië, spanje etc komen vast wel palmbomen voor zoals tigerman al zei.

@xXReFLeXx: Bedankt!

@eagleeye: Ook erg bedankt!!

@Tigerman: Tja.. vind het zelf ook niet zo mooi, maar this beter zo. De magot leeft trouwens echt wel in Europa. Het is zelfs de enige apensoort die in Europa voorkomt! (Op de mens na dan. :p )

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 01 Jan 2011 om 13:54
caspar1995
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 16:23 | Bericht # 96   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

even nog een reactie, alles zach er prachtig uit!, maar het magot verblijf sprong er echt uit!!!
ik vind het zo super vet dat je zo onder het grond nivaue loopt en dat je ook naar boven kan!
en ook de beplanting is helemaal top!!

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichteven nog een reactie, alles zach er prachtig uit!, maar het magot verblijf sprong er echt uit!!!
ik vind het zo super vet dat je zo onder het grond nivaue loopt en dat je ook naar boven kan!
en ook de beplanting is helemaal top!!

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 01 Jan 2011 om 16:23
Dierentuiner
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 19:30 | Bericht # 97   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

Wow alles is super mooi !!! ik vind het observatie punt van de zeehonden heel erg mooi.
Alleen vind ik dat het verblijf van de otters een beetje een moeras uitstraling heeft maar wel erg mooi :D
Het verblijf van de magotten is heel erg mooi maar te heuvel achtig het kan wat minder het is gewoon een top zoo !!! ^_^
BerichtWow alles is super mooi !!! ik vind het observatie punt van de zeehonden heel erg mooi.
Alleen vind ik dat het verblijf van de otters een beetje een moeras uitstraling heeft maar wel erg mooi :D
Het verblijf van de magotten is heel erg mooi maar te heuvel achtig het kan wat minder het is gewoon een top zoo !!! ^_^

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 01 Jan 2011 om 19:30
tjalf
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 19:53 | Bericht # 98   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Ik ben zelf wel in Portugal en Griekenland geweest, en de palmbomen die je hebt gebruikt hebben ook wel de locatie wereldwijd, maar toch zie ik dit soort palmbomen niet zo snel bij een strand staan al lijkt het verblijf er wel mooier door. En ook als dat niet zo is, in andere dierentuinen gebruiken ze ook wel planten van andere gebieden. Ik zal in elk geval maar over die palmbomen stoppen. Het is wel een mooi verblijf zo.

Trouwens dat otterverblijf heel mooi gedaan, door de afgrond naar het water met behulp van bassinmuur te maken.

BerichtIk ben zelf wel in Portugal en Griekenland geweest, en de palmbomen die je hebt gebruikt hebben ook wel de locatie wereldwijd, maar toch zie ik dit soort palmbomen niet zo snel bij een strand staan al lijkt het verblijf er wel mooier door. En ook als dat niet zo is, in andere dierentuinen gebruiken ze ook wel planten van andere gebieden. Ik zal in elk geval maar over die palmbomen stoppen. Het is wel een mooi verblijf zo.

Trouwens dat otterverblijf heel mooi gedaan, door de afgrond naar het water met behulp van bassinmuur te maken.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 01 Jan 2011 om 19:53
Dierenpark
Datum: Zondag, 02 Jan 2011, 13:13 | Bericht # 99   
ZTSF Gegevens

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

Zeer goede update. alleen het Magotten verblijf vind ik de berg achtig ze leven ook wel in de bergen maar opzich heel goed gemaakt maar klagen je dieren niet dat ze niet bij het eten kunnen komen?

het Aquarium ook zeer goed gemaakt groot kustbassin hoop dat er weer een hoop andere bassins komen.

BerichtZeer goede update. alleen het Magotten verblijf vind ik de berg achtig ze leven ook wel in de bergen maar opzich heel goed gemaakt maar klagen je dieren niet dat ze niet bij het eten kunnen komen?

het Aquarium ook zeer goed gemaakt groot kustbassin hoop dat er weer een hoop andere bassins komen.

Bericht getypt door - Dierenpark
Toegevoegd op 02 Jan 2011 om 13:13
Jeroen-krokofreak
Datum: Zondag, 09 Jan 2011, 12:16 | Bericht # 100   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

@ caspar1995: Bedankt!

@ Dierentuiner: Tja, het magot verblijf vond ik zo wat beter met die bergen.. hebben ze in dierenrijk ook. Verder heel erg bedankt!!

@ tjalf: Oké, bedankt.

@ Dierenpark: Nee, de magotten klagen in ieder geval niet. :p De otters klagen daar in tegen wel.. Verder denk ik niet dat ik nog meer bassins erbij ga bouwen, want het bassin is gesloopt. Ik ga het europees aquarium een keer opnieuw bouwen.. :p

@ stijnemijn: Wat bedoel je?? Een zoo begint toch altijd met maar een paar dieren??

--UPDATE--AZURAZOO-- (sorry dat ik de laatste tijd niets meer van voltazoo laat horen..)

Allereerst wil ik mededelen dat er een paar hokken zijn gesloopt. Waaronder: Europees otter verblijf en ALLES waar ik mee bezig was in het europees aquarium. Verder heeft de zoo nu een mascotte gekregen; de zuidelijke boommiereneter. Geen idee waarom, maar dit dier is uitgekozen om de mascotte te zijn. Zijn verblijf is bij de ingang. Ook is er een restaurant, 2 nieuwe hokken en 1 aquarium bijgebouwd. Hier komt de update.

We beginnen maar bij de ingang. ^^

Het verblijf van onze mascotte.

De Zuidelijke Boommiereneter.

Zoals je ziet heb ik nu wel een groot groepje, misschien zet ik binnenkort weer 1 paartje te ruil.

Het nieuwste gedeelte.

We zien dit, maar we lopen toch maar even door. Dit stuk doen we later..

De speeltuin.

Het restaurant. Ziet er niet zo leuk uit vanaf het bezoekerszicht, maar dat probeer ik nog wat te veranderen..

Na een klein stukje lopen zie je dit.

Aquarium met Zoetwatermaanvissen.

Aan de andere kant van het restaurant is dit te zien. Een extra kijkje op het verblijf van de struisvogel.

Als we teruglopen zien we nog een trap, die ons naar boven leid.

Naar het balkon, zodat je op het savanne verblijf kunt kijken, of gewoon rustig kunt eten.

Zo ziet het er van boven uit!

Hier nog het struisvogel verblijf.

Op naar het laatste verblijf. Het werd donker hier op de foto, dus heb ik nog even gewacht totdat de zon weer opkwam.

Zo ziet het eruit waar de bezoekers kunnen lopen.

En het verblijf zelf! Diersoorten: Massaigiraffen, Zebra's en Witte neushoorns. Ik hoop binnenkort nog een ander diersoort hier in te kunnen stoppen.

Achter het verblijf moet nog steeds beplanting, maar dat komt vanzelf wel..

Nog een pic uit het verblijf.

En het gedeelte voor alleen de verzorgers (onder het bezoekersgedeelte).

Overzichtje. :p

Dat was de update. Tot de volgende keer.

Pokemon White team!
Bericht@ caspar1995: Bedankt!

@ Dierentuiner: Tja, het magot verblijf vond ik zo wat beter met die bergen.. hebben ze in dierenrijk ook. Verder heel erg bedankt!!

@ tjalf: Oké, bedankt.

@ Dierenpark: Nee, de magotten klagen in ieder geval niet. :p De otters klagen daar in tegen wel.. Verder denk ik niet dat ik nog meer bassins erbij ga bouwen, want het bassin is gesloopt. Ik ga het europees aquarium een keer opnieuw bouwen.. :p

@ stijnemijn: Wat bedoel je?? Een zoo begint toch altijd met maar een paar dieren??

--UPDATE--AZURAZOO-- (sorry dat ik de laatste tijd niets meer van voltazoo laat horen..)

Allereerst wil ik mededelen dat er een paar hokken zijn gesloopt. Waaronder: Europees otter verblijf en ALLES waar ik mee bezig was in het europees aquarium. Verder heeft de zoo nu een mascotte gekregen; de zuidelijke boommiereneter. Geen idee waarom, maar dit dier is uitgekozen om de mascotte te zijn. Zijn verblijf is bij de ingang. Ook is er een restaurant, 2 nieuwe hokken en 1 aquarium bijgebouwd. Hier komt de update.

We beginnen maar bij de ingang. ^^

Het verblijf van onze mascotte.

De Zuidelijke Boommiereneter.

Zoals je ziet heb ik nu wel een groot groepje, misschien zet ik binnenkort weer 1 paartje te ruil.

Het nieuwste gedeelte.

We zien dit, maar we lopen toch maar even door. Dit stuk doen we later..

De speeltuin.

Het restaurant. Ziet er niet zo leuk uit vanaf het bezoekerszicht, maar dat probeer ik nog wat te veranderen..

Na een klein stukje lopen zie je dit.

Aquarium met Zoetwatermaanvissen.

Aan de andere kant van het restaurant is dit te zien. Een extra kijkje op het verblijf van de struisvogel.

Als we teruglopen zien we nog een trap, die ons naar boven leid.

Naar het balkon, zodat je op het savanne verblijf kunt kijken, of gewoon rustig kunt eten.

Zo ziet het er van boven uit!

Hier nog het struisvogel verblijf.

Op naar het laatste verblijf. Het werd donker hier op de foto, dus heb ik nog even gewacht totdat de zon weer opkwam.

Zo ziet het eruit waar de bezoekers kunnen lopen.

En het verblijf zelf! Diersoorten: Massaigiraffen, Zebra's en Witte neushoorns. Ik hoop binnenkort nog een ander diersoort hier in te kunnen stoppen.

Achter het verblijf moet nog steeds beplanting, maar dat komt vanzelf wel..

Nog een pic uit het verblijf.

En het gedeelte voor alleen de verzorgers (onder het bezoekersgedeelte).

Overzichtje. :p

Dat was de update. Tot de volgende keer.

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 09 Jan 2011 om 12:16
Search:

Hosted by uCoz