ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Wauw!! Dit is gewoon een van de beste updates die ik ooit heb gezien, prachtige verblijven, en ik zie dat je die trappen van Snowleo goed gebruikt, net als die baobabs van ABC, je weet ze gewoon op precies de goede plek te zetten, waarmee het heel mooi lijkt. Ook dat verblijf van de mascottes ziet er erg goed uit, mooi beplant en zo. Ga zeker zo door.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
Ziet er weer helemaal top uit, zoals altijd! alleen deze keer vind ik het aan het begin een beetje druk ik vind huis met balkon echt zoooo super vet mooi!! ik vind die diepte in het verblijf van de Savanne echt leuk! en ik zou nog een graag een zichtje in dat glazen huisachtige dingetje bij je gewone huis (wat een ontzettend rare zin :p) maar ik vind het weer helemaal goed!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Maandag, 17 Jan 2011, 15:33 | Bericht # 105
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Hey mensen, tijd voor een update. Er is weer veel gebeurd, en dat ga ik nu laten zien. Helaas alweer geen update van voltazoo. Ik wou dat wel doen, maar ik had de verkeerde update in m'n fotoalbum geplaatst. Dus de volgende update word er een van voltazoo. (o.a. heel veel verbouwingen..) Dan hier nog een update van.. --AZURAZOO-- We gaan verder bij een gloednieuw gebouw, net na de savanne. De inkomst in het gebouw. We gaan een trap op, en we zien in de verte een soort van glasdak.. Eenmaal binnen, zien we dit. (Inspiratie uit krokodillenrivier+mijn eigen stijl. Er is maar 1 diersoort hetzelfde als in blijdorp..) We lopen nu op de brug, en we zien 2 van de nijlkrokodillen aan de linkse kant. Verdere verblijf van de kroks. We kijken nu aan de rechtse kant, en we zien een eindje verder nog wat verblijven. Deze keer wat kleiner. Het zijn de nijlvaranen verblijven. (er zitten er momenteel 3 + 1 ei in.) Soms worden ze allemaal gescheiden van elkaar, omdat ze wat agressief zijn. (Ze eten elkaar meestal op, heb er ervaring mee..) We draaien ons om, en we zien een van de nijlkrokodillen voor het hek liggen. Maar gelukkig dat er een glazen wand tussen zit.. We vervolgen onze route naar het 3de verblijf. Het nijlpaarden verblijf. Er zitten er nu ongeveer 5 á 6 nijlpaarden in. De rest van het verblijf. Wat opviel, is dat er iets in het water aan het bewegen was. Een normale bezoeker zou het niet opvallen, of die zou gewoon denken dat het een nijlpaard was. Dat is niet waar, maar wat is het dan wel?? We hebben een speciale onderwaterzicht foto gemaakt, om te laten zien wat er nou precies wel leeft. Bij de nijlkrokodillen niks, maar bij de nijlpaarden zitten nu tijdelijk goudmakrelen en mekong reuzemeervallen. Ze verblijven hier dus TIJDELIJK, en zijn hier alleen om zich voort te planten. Nog een foto van een nijlpaard, dichtbij. En we gaan weer verder. xD Na het grootste deel van het gebouw gezien te hebben komen we uit bij wat terraria. Terrarium 1. (In de toekomst verblijf voor de cobra's, die we ooit hopen te bemachtigen.) Terrarium 2. (Reuzenbladstaartgekko's. Helaas nu niet te zien, ze hebben alsmaar meer ruimte nodig. Waar ik ze in de zoo ook plaats, de klachten gaan niet over.) We zien een hek, en het laatste terrarium in zicht. (Waar het hek staat moet nog verder gebouwd worden.) Terrarium 3. (Jemenkameleons. Helaas maar 1tje te zien, de andere hebben ook ruimte problemen of zo iets?? Kan iemand me helpen? ) Dag is bijna om, en schemering is te zien. We sluiten de dag af met nog een blik op dit nijlpaard, die een stofbad (?) neemt. Dat was de update, hopelijk hebben jullie genoten. Tot de volgende keer, met Voltazoo. Pokemon White team!
Datum: Maandag, 17 Jan 2011, 15:38 | Bericht # 106
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 99 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Ik vind je update van de binnenhal erg leuk gedaan, en de terrariums beneden maken het naar mijn mening helemaal af. De dieren van AVES hebben allemaal té veel ruimte nodig, dat valt wel te fixen, wellicht dat ik dat binnenkort wel fix Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
Datum: Maandag, 17 Jan 2011, 16:13 | Bericht # 109
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldige dierentuin met leuke terrasuims, moeilijk woord!!! met leuke dieren erin en leuke verblijven, ook die combinatie van de meervallen met de nijlpaarden!!! Geweldig gemaakt en ook de vormen van de verblijven geweldig. De dieren hebben het naar hun zin bij jou!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Super gaaf. Als je Reptilia of Aves zonder ruimte/biome benodigd zoekt, zeg t maar via msn tegen me Wel wil ik 1 ding aanmerken. Ondanks dat het TIJDELIJK is... Kan de Mekong reuzenmeerval en de Goudmakrelen écht niet!! Want de ene leeft in zoetwater en de andere in zoutwater. Nu ben ik normaal ook wel van de vage combo's. Maar het is gewoon echt niet door de vingers te zien...